Όμιλος Grecotel: Εξαγόρασε πέντε ξενοδοχεία, επενδύοντας 61 εκατ. ευρώ

Όμιλος Grecotel: Εξαγόρασε πέντε ξενοδοχεία, επενδύοντας 61 εκατ. ευρώ

Ο εκ των κορυφαίων τουριστικών ομίλων της χώρας, διευρύνει το χαρτοφυλάκιό του σε 45 ξενοδοχεία, με περίπου 19.000 κλίνες.

Σε μια πολύ σημαντική κίνηση προέβη ο όμιλος Νίκου Δασκαλαντωνάκη – Grecotel, και μάλιστα εν μέσω υγειονομικής κρίσης, που εξελίχθηκε και σε οικονομική, καθώς ο τουρισμός υπέστη σοβαρές απώλειες εδώ και ένα χρόνο.

Ωστόσο, όπως ήδη έχω γράψει, η περίοδος αυτή, αποτέλεσε και πρόσφορο έδαφος για επενδύσεις στον τουρισμό και ειδικά στην φιλοξενία, καθώς κορυφαίοι όμιλοι ξενοδοχείων βρήκαν τη δυνατότητα να προχωρήσουν σε κινήσεις εξαγορών, μικρότερων μονάδων, διευρύνοντας το χαρτοφυλάκιό τους.

Ο όμιλος Νίκου Δασκαλαντωνάκη – Grecotel, έχοντας χαρτοφυλάκιο 40 ξενοδοχείων 4 και 5 αστέρων σε: Κρήτη, Κέρκυρα, Μύκονο, Ρόδο, Κω, Αθήνα και Σούνιο, Πελοπόννησο, Χαλκιδική, Λάρισα και Αλεξανδρούπολη, με δυναμικότητα 17.000 κλινών και όντας στην πρώτη θέση μεταξύ των ξενοδοχειακών ομίλων της χώρας, εξαγόρασε 5 νέες ξενοδοχειακές μονάδες Resort στην Ελλάδα, επενδύοντας 61 εκατ. ευρώ και δημιουργώντας 1.000 νέες θέσεις εργασίας.

Όμιλος Grecotel: Εξαγόρασε πέντε ξενοδοχεία, επενδύοντας 61 εκατ. ευρώ


Τα ξενοδοχεία που απέκτησε ο όμιλος Grecotel είναι: Mykonos Star και Mykonos Thea στον Άγιο Σώστη Μυκόνου, Nostos, Vassilia, Gelina και Aqua Park Υδρόπολις στην Κέρκυρα, συνολικής δυναμικότητας 1.800 κλινών.

Οι συμφωνίες εξαγοράς, που ολοκληρώθηκαν μετά από πολύμηνες διαπραγματεύσεις, έγιναν στο πλαίσιο του επενδυτικού προγράμματος του ομίλου που επιπρόσθετα περιλαμβάνει σημαντικές ανακατασκευές και νέα ξενοδοχειακά προϊόντα Lifestyle και Luxury Resorts σε Κρήτη, Κω και Κέρκυρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Grecotel, το καλοκαίρι του 2020, ήταν η πρώτη αλυσίδα ξενοδοχείων στην Ελλάδα και μια από τις τρεις στην Ευρώπη που λειτούργησε 15 μονάδες, με 50.000 επισκέπτες και τηρώντας αυστηρά τα μέτρα προφύλαξης για την διασπορά της λοίμωξης COVID-19 με απόλυτη επιτυχία.

«Η επιχειρηματική αυτή κίνηση αντανακλά την εμπιστοσύνη μας στο επενδυτικό περιβάλλον της χώρας μας και στις πραγματικές δυνατότητες του τουρισμού ως ρεαλιστικό μοχλό ανάπτυξης της ελληνικής περιφέρειας. Η πανδημία θα περάσει. Ο Τουρισμός είναι ανθρώπινη εμπειρία, δεν αντικαθίσταται με ‘zoom’. Αταλάντευτη βούλησή μας αποτελεί η ανάπτυξη και η αύξηση της απασχόλησης του ντόπιου εργατικού δυναμικού, γεγονός που προσφέρει στα ξενοδοχεία μας προστιθέμενη αξία. Πάντα πίστευα ότι οι άνθρωποι που αγαπούν τον τόπο τους θέλουν και την προκοπή του», επισήμανε ο Νίκος Δασκαλαντωνάκης, πρόεδρος και ιδρυτής του ομίλου.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Τουρισμός, Κορονοϊός
SHARE:

24Media Network