Πρεμιέρα για την Holland&Barret στην ελληνική αγορά

Πρεμιέρα για την Holland&Barret στην ελληνική αγορά

Λειτουργούν ήδη τα πρώτα δύο καταστήματα σε Κηφισιά και Γλυφάδα. Οι στόχοι του ομίλου Φουρλή για το 2023 και οι μελλοντικές προσδοκίες για την ανάπτυξη του νέου concept.

Το τρίτο λιανικό concept – μετά την ΙΚΕΑ και την Intersport- λάνσαρε στην ελληνική αγορά ο όμιλος Φουρλής, εγκαινιάζοντας σε Γλυφάδα και Κηφισιά δύο καταστήματα της αλυσίδας παραφαρμακευτικών και καλλυντικών ειδών Holland&Barret.

Ο όμιλος αναμένεται να λειτουργήσει επίσης ακόμη ένα σημείο στο The Mall Athens μέσα στον Φεβρουάριο, ενώ διατηρεί διαπραγματεύσεις για την προσθήκη ακόμη τριών σημείων στην Αθήνα έως το τέλος της τρέχουσας χρονιάς, αλλά και τη λειτουργία του ομώνυμου ηλεκτρονικού καταστήματος της φίρμας, το οποίο θα βοηθήσει τη διείσδυση του στην εν λόγω αγορά.

Στόχος για το σύνολο του 2023 είναι επίσης η προετοιμασία επέκτασης της αλυσίδας και στη Ρουμανία, καθώς ο όμιλος έχει αναλάβει το franchise της φίρμας πέραν της Ελλάδας και για τις αγορές της Ρουμανίας και της Βουλγαρίας.

Το ευρύτερο σχέδιο του ομίλου είναι σε φάση ωρίμανσης να έχει δημιουργήσει δίκτυο 120 καταστημάτων Holland & Barrett σε Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, ενώ εκτιμάται ότι το συγκεκριμένο concept μπορεί να προσθέσει τζίρο 50 εκατ. ευρώ έως το 2025.

Σημειώνεται, ότι η Holland & Barrett, που ιδρύθηκε το 1870, διαθέτει ένα δίκτυο πλέον των 1.600 καταστημάτων σε 18 χώρες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων 800 και πλέον καταστημάτων στη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία, καθώς επίσης και ένα ταχέως αναπτυσσόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Στην γκάμα προϊόντων της συγκαταλέγονται όλες οι κατηγορίες (πλην φαρμάκων και ΜΗΣΥΦΑ) που συναντώνται στο κανάλι του σύγχρονου φαρμακείου, όπως βιταμίνες, συμπληρώματα διατροφής, φυσικά καλλυντικά, ακόμη και οργανικά τρόφιμα και ποτά.

Πάντως, τόσο διεθνώς όσο και στην εγχώρια αγορά τα προϊόντα υγείας και ευεξίας παρουσιάζουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης. Με βάση τα πλέον πρόσφατα στοιχεία διαδικτυακών πωλήσεων (καθώς δεν υπάρχει οργανωμένη καταγραφή για τις πωλήσεις στα φυσικά δίκτυα), στο γ’ τρίμηνο του 2022 οι πωλήσεις των online φαρμακείων αυξήθηκαν κατά 18% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα