Σε πλήρη αναδιοργάνωση η INTRAKAT - Στόχος τα μεγάλα έργα

Σε πλήρη αναδιοργάνωση η INTRAKAT - Στόχος τα μεγάλα έργα

Η εταιρεία βρίσκεται σε ώριμη φάση, για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος.

Μολονότι η Intrakat ήδη απαριθμεί 31 χρόνια λειτουργίας (ιδρύθηκε το 1987), εντούτοις όλα δείχνουν ότι όντας αντιμέτωπη με τις προκλήσεις του μέλλοντος, βρίσκεται σε μια ώριμη φάση για να μπορέσει να τις αντιμετωπίσει.

Η εταιρεία, που ανήκει στον όμιλο εταιρειών της Intracom Holdings, είναι εισηγμένη από το 2001 στο Χρηματιστήριο Αθηνών και κατέχει εργοληπτικό πτυχίο 7ης τάξης ΜΕΕΠ. Tο 2005 συγχωνεύθηκε με την εταιρεία μεταλλικών κατασκευών Intramet. Αξιοποιώντας τη πολύχρονη εμπειρία της υλοποιεί σύγχρονα έργα υψηλής τεχνογνωσίας και εξειδίκευσης στους τομείς των τεχνικών έργων (οικοδομικών – υποδομής), του περιβάλλοντος και των Α.Π.Ε., της τεχνολογίας και των τηλεπικοινωνιακών υποδομών, της ενέργειας, των βιομηχανικών εγκαταστάσεων, των μεταλλικών κατασκευών, της αξιοποίησης ακινήτων και του φυσικού αερίου στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Πάντως, η εταιρεία αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε φάση αναδιοργάνωσης με την έλευση του νέου μετόχου, Δημήτρη Κούτρα, τον οποίο καλωσόρισε ο Πέτρος Σουρέτης, διευθύνων σύμβουλος της Intrakat, λέγοντας ότι «έχει διαγράψει μακρά και επιτυχημένη πορεία ως συνιδρυτής του μεγαλύτερου κατασκευαστικού ομίλου και επελέγη ως στρατηγικός εταίρος της Intracom Holdings για την επίτευξη των εταιρικών στόχων. Τον είχαμε αντίπαλο και τώρα που είναι μαζί μας, θα μας βοηθήσει να γίνουμε κυρίαρχη δύναμη».

Σε πλήρη αναδιοργάνωση η INTRAKAT - Στόχος τα μεγάλα έργα

O Δημήτρης Κούτρας, πρόεδρος, πλέον, της Intrakat, επισήμανε ότι «θέλω να φανώ χρήσιμος για την περαιτέρω ανάπτυξη και εξειδίκευση της Intrakat, ώστε να συμβάλλουμε στην ανοδική της πορεία στο κατασκευαστικό γίγνεσθαι της χώρας μας και όχι μόνο. Η Intrakat αποτελεί για μένα ένα πολύτιμο εργαλείο να συνεχίσω να κάνω αυτά που ονειρεύομαι δηλαδή να προσαρμόζουμε τη μητέρα φύση στις ανθρώπινες ανάγκες.»

Και οι δύο ανέφεραν ότι υπάρχουν ενδείξεις για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας και αρκετές ευκαιρίες για τον κατασκευαστικό κλάδο, παρά το γεγονός ότι τα μεγάλα έργα των αυτοκινητοδρόμων έχουν τελειώσει. O Πέτρος Σουρέτης, τόνισε ότι η στρατηγική της εταιρείας υλοποιείται κυρίως με άξονες τις κατασκευές δημόσιων και ιδιωτικών έργων υποδομής, που είναι η κύρια δραστηριότητα, τις παραχωρήσεις τα ΣΔΙΤ και τα συγχρηματοδοτούμενα έργα υψηλής προστιθέμενης αξίας, τα έργα περιβάλλοντος που είναι η πρόκληση του μέλλοντος καθώς και τα έργα digital economy, next generation access και smart solution.

Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία έχει αναλάβει την ανακατασκευή των 14 περιφερειακών αεροδρομίων από την Fraport Greece, έχει καταθέσει αιτιολογικές εκθέσεις για τα τμήματα 2 και 3 (από τα 8) του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος, ενώ είναι δεύτεροι μειοδότες για τον κόμβο Κ16 στη μικρή περιμετρική Θεσσαλονίκης (ύψους 30 εκατ. ευρώ). Παράλληλα, η εταιρεία ολοκληρώνει και θα λειτουργήσει τον Ιούνιο του 2019 ένα νέο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας (στην Κολοκοτρώνη, στο Κολωνάκι), με 44 δωμάτια και μίσθωση για 40 χρόνια, ενώ κατέχει 100 στρέμματα στη Μύκονο, με σκοπό την κατασκευή ξενοδοχειακής μονάδας 99 δωματίων (σε συνεργασία με ξένο, στρατηγικό επενδυτή). Εχει καταθέσει τον φάκελο και αναμένει την αδειοδότηση. Στο ίδιο ακίνητο έχει κατασκευάσει βίλες 2 και 3 μεγεθών (1.000 και 250 τ.μ. αντίστοιχα) με σκοπό να τις πουλήσει 10 και 2.5 εκατ. αντίστοιχα, έκαστη! Ωστόσο, δικαστικές εξελίξεις υπάρχουν σε ένα ακίνητο της θυγατρικής εταιρείας Κέκρωψ, στα Τουρκοβούνια της Αθήνας, με σκοπό να γίνει λατομείο και αναμένοντας αποφάσεις εντός του Δεκεμβρίου.

Η Intrakat κατέχει και το 13,33% του αυτοκινητοδρόμου Μωρέα (Κόρινθος – Καλαμάτα), ενώ θα επιθυμούσε να αποκτήσει το 9,88% που έχει η Τράπεζα Πειραιώς στην Αττική Οδό (αποτιμάται το ποσοστό στα 50-60 εκατ. ευρώ). Η εταιρεία διαθέτει αιολικά πάρκα κι όσον αφορά τα απορρίμματα, είναι στις Σέρρες και διεκδικεί ένα ανάλογο έργο στην Κρήτη. Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, μπορούν να είναι συνεργάτες στη νέα γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας και στον Βόρειο Οδικό Αξονα Κρήτης.

Καταλήγοντας, ο κύκλος εργασιών της Intrakat ανήλθε σε 160,3 εκατομμύρια ευρώ, αντλώντας το 63% του τζίρου από τις συμβάσεις στον ιδιωτικό τομέα. Το συνολικό ανεκτέλεστο υπόλοιπο της εταιρείας σήμερα ξεπερνά τα 500 εκατομμύρια ευρώ.

ADVERTISING

SHARE: