Σκίζουν οι επικοινωνιολόγοι του Μητσοτάκη, του Τσίπρα άστα να πάνε…
Ο Γιώργος Καρελιάς γράφει για τη διαφορετική προσέγγιση των δύο "γαργαλιστικών" γεγονότων από τους επικοινωνιολόγους των Τσίπρα και Μητσοτάκη. Το "έκανα λάθος", η ενοχή και ο Όργουελ.
- 08 Δεκεμβρίου 2020 06:23
Τις τελευταίες μέρες δυο “γαργαλιστικά” γεγονότα απασχόλησαν την πολιτική επικαιρότητα. Η φωτογραφία του Κυριάκου Μητσοτάκη στην Πάρνηθα και το σπίτι που νοικιάζει ο Αλέξης Τσίπρας στο Σούνιο. Ο τρόπος που τα αντιμετώπισαν κάτι δείχνει.
Η φωτογραφία από την ποδηλατάδα του πρωθυπουργού, μολονότι την εξαφάνισαν τα περισσότερα mainstream μέσα ενημέρωσης, προκάλεσε αίσθηση. Και δικαίως. Διότι παραβίαζε τα απαγορευτικά μέτρα που η κυβέρνησή του έχει θεσπίσει για την πανδημία. Ειδικά η εικόνα δίπλα σε άλλους χωρίς μάσκα και αποστάσεις θύμισε το “δάσκαλε που δίδασκες…”.
Ήταν ολοφάνερο ότι ο πρωθυπουργός έκανε λάθος και η προσπάθεια που κατέβαλε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος να το δικαιολογήσει το έκανε χειρότερο. Φαίνεται ότι στο Μέγαρο Μαξίμου το κατάλαβαν. Και, έστω με καθυστέρηση τριών ημερών, ο κ. Μητσοτάκης το παραδέχτηκε δημόσια, αδειάζοντας μεγαλοπρεπώς τον κ. Πέτσα. Η αυτοκριτική του κ. Μητσοτάκη είναι θετική εξέλιξη. Ταυτόχρονα, δείχνει την κατάπτωση στην οποία έχουν περιέλθει όσα φιλικά του μέσα ενημέρωσης απέκρυψαν το γεγονός, νομίζοντας ότι του κάνουν καλό. Την εποχή της άνθισης των κοινωνικών δικτύων τίποτα δεν μπορεί να κρυφτεί.
Συμπέρασμα πρώτο: ο κ. Μητσοτάκης έχει καλούς επικοινωνιολόγους. Τον συμβούλεψαν να πει “έκανα λάθος” και τους άκουσε, εκθέτοντας όσους μέχρι χτες υπερασπίζονταν αυτό το λάθος.
Αντίθετα, ο ΣΥΡΙΖΑ τα έκανε ελαφρώς μαντάρα με το που είδαν το φως της δημοσιότητας τα περί “μετακόμισής” του από την Κυψέλη σε “βίλα στα Λεγραινά”(ούτε πού βρίσκεται δεν γνωρίζουν τα σαΐνια που το έγραψαν). Χρειάστηκε πρώτα να απαντήσουν “πηγές” του ΣΥΡΙΖΑ, δήθεν χιουμοριστικά, καλώντας για “καφεδάκι” και “κουραμπιέδες’ στην κατοικία της Κυψέλης. Όμως, αυτά τα θέματα δεν απαντώνται με αστειάκια. Έτσι, χρειάστηκε και δεύτερη ανακοίνωση, αυτή τη φορά επίσημα από το Γραφείο Τύπου. Ούτε αυτή ήταν σαφής. Έτσι, τα στελέχη του κόμματος, που κλήθηκαν σε τηλεοπτικές εκπομπές να μιλήσουν για το θέμα(προσωπικά είδα τον κ. Μπαλάφα και την κυρία Αυγέρη), έλεγαν άλλα αντ’ άλλων, αφού δεν ήξεραν ότι ο κ. Τσίπρας φέτος άλλαξε παραθεριστική κατοικία, πάντα στην ίδια περιοχή. Και δεν το ήξεραν διότι, φαίνεται, δεν διαβάζουν ούτε την «Αυγή», η οποία είχε εκτενές δημοσίευμα που ξεκαθάριζε απολύτως πώς έχει το θέμα.
Μπορεί, πράγματι, η κυβερνητική προπαγάνδα να πιάστηκε από τη “βίλα Τσίπρα” για να σκεπάσει την “ποδηλατάδα Μητσοτάκη”, αλλά και οι απαντήσεις των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ ήταν αυτό που λέμε “άστα να πάνε”. Εκτός του ότι ήταν ανενημέρωτα, αντιμετώπιζαν το θέμα με ενοχικό τρόπο, λες και δεν μπορεί ο πρώην πρωθυπουργός να παραθερίζει στο Σούνιο, όπως κάνουν χιλιάδες άλλοι και μάλιστα κοινοί θνητοί. Για παράδειγμα, θα μπορούσαν να απαντήσουν όπως απάντησε ο παλιός Γάλλος ηθοποιός(αριστερός δε) Ιβ Μοντάν, όταν τον ρώτησαν γιατί κυκλοφορούσε με πολυτελές αυτοκίνητο: “Καλύτερα πλούσιος και αριστερός παρά φτωχός και δεξιός”. Έστω κι αν ο Τσίπρας δεν είναι πλούσιος.
Συμπέρασμα δεύτερο: στην επικοινωνία οι του ΣΥΡΙΖΑ είναι για τα μπάζα. Πνίγηκαν σε μια κουταλιά νερό, επειδή ο πρόεδρός τους νοικιάζει ένα εξοχικό σπίτι, όπως χιλιάδες Έλληνες.
Ο Οργουελ είχε πει πριν από πολλές δεκαετίες: “Όλη η προπαγάνδα είναι ψέματα, ακόμα κι όταν λέει την αλήθεια”. Φαντασθείτε τι γίνεται σήμερα…
Διαβάστε τις Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του News247.gr