Μειώνονται οι θέσεις στάθμευσης στον Μητροπολιτικό Πόλο Ελληνικού – Αγίου Κοσμά

Μειώνονται οι θέσεις στάθμευσης στον Μητροπολιτικό Πόλο Ελληνικού – Αγίου Κοσμά
Έργα στο παλιό αεροδρόμιο Ελληνικού Eurokinissi

Το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε νόμιμο το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για μείωση κατά 60% στις θέσεις στάθμευσης σε ακτίνα 500 μέτρων από τον σταθμό του μετρό στο Ελληνικό.

Στη μείωση των θέσεων στάθμευσης έως και 60%, στον Μητροπολιτικό Πόλο Ελληνικού – Αγίου Κοσμά, προχωρά η διοίκηση, σύμφωνα με σχετικό σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος.

Στο επίμαχο σχέδιο για την «αναθεώρηση του από 28-2-2018 Π.Δ. “έγκριση του Σχεδίου Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης (ΣΟΑ) του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά Αττικής”, που κρίθηκε νόμιμο από το Συμβούλιο της Επικρατείας, αναφέρεται ότι οι θέσεις στάθμευσης σε ακτίνα 500 μέτρων από τον σταθμό μετρό μειώνονται κατά 60%.

Όπως αναφέρεται, οι επίμαχες ρυθμίσεις αποσκοπούν “στην αύξηση της χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε χρήσεις γης και πόλους έλξης σημαντικού αριθμού μετακινήσεων, κυρίως εργαζομένων, όπως είναι ο Μητροπολιτικός Πόλος Ελληνικού – Αγίου Κοσμά, μέσω της εφαρμογής παγιωμένων διεθνών πρακτικών και εμπειριών σε σχέση με τις πολιτικές στάθμευσης”, ενώ από νομικής απόψεως, οι επίμαχες ρυθμίσεις προτείνονται “ως πρώτη εφαρμογή της αρχής της βιώσιμης κινητικότητας”.

Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση που συνοδεύει το σχέδιο Π.Δ., επέρχεται “μείωση του αριθμού των θέσεων στάθμευσης ανάλογα με τον βαθμό προσπελασιμότητας των μέσων μαζικής μεταφοράς και αφορά τόσο στα νέα κτίρια που πρόκειται να κατασκευαστούν στην έκταση του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού, κ.λπ.”, όσο και όλες τις χρήσεις, πλην κατοικίας.

Οι προτεινόμενοι συντελεστές μείωσης του αριθμού των θέσεων στάθμευσης διαφοροποιούνται κατά ποσοστό με βάση τις ακόλουθες συνιστώσες ανάλογα:

α) Με το αν πρόκειται για χρήσεις που εξυπηρετούνται από σταθμό μετρό, το οποίο εμφανίζει, συγκριτικά, καλύτερο επίπεδο εξυπηρέτησης, ή από στάση τραμ, το οποίο χαρακτηρίζεται από χαμηλή επιβατική κίνηση και μειωμένη συχνότητα δρομολογίων σε σχέση με το μετρό και

β) Με την ακτινική απόσταση των χρήσεων από σταθμό μετρό ή στάση τραμ.

Αναλυτικότερα, “για χρήσεις, οι οποίες απέχουν έως και 500 μέτρα από τον σταθμό μετρό, οι θέσεις στάθμευσης μειώνονται κατά ποσοστό 60%.

Για χρήσεις, οι οποίες απέχουν: έως και 300 μέτρα από στάση τραμ, οι θέσεις στάθμευσης μειώνονται κατά ποσοστό 30%, ενώ από 301 μέτρα έως και 450 μέτρα από στάση τραμ, οι θέσεις στάθμευσης μειώνονται κατά ποσοστό 20% και από 451 μέτρα έως και 500 μέτρα από στάση τραμ, οι θέσεις στάθμευσης μειώνονται κατά ποσοστό 15%”.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα