Τραγωδία στα Τέμπη: Αποφασίζει η Ολομέλεια Εφετών Λάρισας για τους εφέτες – ανακριτές

Τραγωδία στα Τέμπη: Αποφασίζει η Ολομέλεια Εφετών Λάρισας για τους εφέτες – ανακριτές
Τραγωδία στα Τέμπη ap

Δύο εφέτες ειδικούς ανακριτές και έναν αναπληρωματικό αναμένεται να ορίσει σήμερα η Ολομέλεια Εφετών Λάρισας για την επιτάχυνση της διερεύνησης των αιτιών της τραγωδίας στα Τέμπη.

Με τη διεύρυνση του κύκλου των κατηγορουμένων στο προσκήνιο, συγκαλείται σήμερα Παρασκευή (10/3), στις 13:30, η Ολομέλεια Εφετών Λάρισας, με αντικείμενο να εγκρίνει την αναβάθμιση της έρευνας για τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη και να ορίσει δύο εφέτες ειδικούς ανακριτές, έναν τακτικό κι έναν αναπληρωματικό, για την ταχύτερη διενέργεια της κύριας ανάκρισης.

Κάτι τέτοιο κρίθηκε αναγκαίο, σύμφωνα με την ΕΡΤ, λόγω της κρισιμότητας της κατάστασης και των πολλών παραμέτρων της υπόθεσης, η οποία είναι πολύπλοκη και εκτενής.

Παράλληλα, η 3η ανακρίτρια συνεχίζει το έργο της και αναμένεται πως κι άλλα πρόσωπα θα περάσουν το κατώφλι του δικαστικού μεγάρου ακόμη και εκείνα που “με πράξεις ή παραλείψεις οδήγησαν στο πολύνεκρο δυστύχημα της 28ης Φεβρουαρίου“.

Τα άλλα πρόσωπα που διώκονται

Μια ημέρα πριν τη σύγκληση της Ολομέλειας Εφετών Λάρισας, δρομολογήθηκαν νέες ανακριτικές πράξεις με βάση τα στοιχεία που έχουν προστεθεί στον φάκελο από τη σύλληψη του σταθμάρχη και μετά.

Πιο συγκεκριμένα, κατηγορούμενοι καθίστανται μετά την απαγγελία των κατηγοριών σε βαθμό κακουργήματος και πλημμελήματος ο επιθεωρητής και οι δύο σταθμάρχες του Σταθμαρχείου Λάρισας για πράξεις και παραλείψεις τους το μοιραίο βράδυ της σύγκρουσης των τρένων στα Τέμπη.

Οι κατηγορίες που καλούνται πλέον να αντικρούσουν οι τρεις νέοι κατηγορούμενοι αφορούν τα ίδια αδικήματα με εκείνα που βαρύνουν και τον 59χρονο προσωρινά κρατούμενο σταθμάρχη και περιλαμβάνουν:

  • Τη διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών που είναι κακούργημα καθώς από αυτήν προέκυψε θάνατος με ποινές από δέκα χρόνια έως ισόβια καθώς και
  • Τα αδικήματα των ανθρωποκτονιών και σωματικών βλαβών κατά συρροή που είναι πλημμελήματα.

Σημειώνεται πως ο επιθεωρητής του ΟΣΕ είναι αυτός που όρισε τις βάρδιες της επίμαχης νύχτας, αφήνοντας στον κομβικό σταθμό τον χωρίς εμπειρία σταθμάρχη της Λάρισας, ενώ από την πλευρά τους οι δύο σταθμάρχες όφειλαν να είναι παρόντες στο πόστο τους ως τις 11 το βράδυ, πλην όμως έφυγαν νωρίτερα από την λήξη του ωραρίου τους.

Νέα στοιχεία για τον 59χρονο σταθμάρχη

Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας πριν το δυστύχημα, ο προφυλακισμένος σταθμάρχης έκανε δύο “βάρδιες Μαθητείας” στον κεντρικό σταθμό Λάρισας, στις 22 και 23 Φλεβάρη δίπλα σε παλαιότερους και έμπειρους σταθμάρχες και την ακριβώς επόμενη μέρα στις 24 Φλεβάρη και για πέντε συνεχόμενες βάρδιες μέχρι και τις 28, μέρα του δυστυχήματος, του αναθέτουν την νυχτερινή βάρδια την οποία αναλαμβάνει μόνος του.

Η πρώτη δήλωση του επιθεωρητή

Να γίνει σεβαστό το δικαίωμά του σε δίκαιη δίκη, ζητάει ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, στον οποίο απαγγέλθηκαν κατηγορίες για διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών και ανθρωποκτονία κατά συρροή για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Μέσω του δικηγορικού γραφείου του συνηγόρου του, Ιωάννη Γλύκα, ο επιθεωρητής αποσαφηνίζει τις αρμοδιότητες όλων των εμπλεκόμενων και στη συνέχεια κάνει αναφορά στο μοιραίο βράδυ.

https://www.news247.gr/download/8906/https://www.news247.gr/wp-content/uploads/2023/03/epitheoritis.pdf/211000/epitheoritis.pdf

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα