Γερμανία: Συρρικνώνονται τα ποσοστά των κομμάτων του κυβερνητικού συνασπισμού

Συρρικνώνονται τα ποσοστά των κομμάτων του κυβερνητικού συνασπισμού
Συρρικνώνονται τα ποσοστά των κομμάτων του κυβερνητικού συνασπισμού AP

Το χαμηλότερο ποσοστό της από τον Νοέμβριο του 2006 καταγράφει η Χριστιανική Ένωση, σύμφωνα με δημοσκόπηση. Το 44% των προτιμήσεων συγκεντρώνει η Μέρκελ για την απευθείας εκλογή καγκελαρίου.

Οι συνέπειες της ενδοκυβερνητικής κρίσης των τελευταίων εβδομάδων στη Γερμανία αποτυπώνονται σε δημοσκόπηση που διενεργήθηκε από το Ινστιτούτο Forsa για λογαριασμό των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών RTL και n-tv, με τα κόμματα του κυβερνητικού συνασπισμού να συγκεντρώνουν μόλις 45%, πάνω από οκτώ μονάδες λιγότερο από το ποσοστό των τελευταίων εκλογών (53,4%).

Η Χριστιανική Ένωση (CDU/CSU) χάνει δύο μονάδες από την προηγούμενη μέτρηση και περιορίζεται στο 28%, το χαμηλότερο ποσοστό της από τον Νοέμβριο του 2006, ενώ το Σοσιαλδημοκρατικό Κόμμα (SPD) καταγράφει απώλεια μίας μονάδας και βρίσκεται στην δεύτερη θέση με 17%. Ακολουθούν οι Πράσινοι με ποσοστό 16%, όπως και πριν από δύο εβδομάδες και η Εναλλακτική για την Γερμανία (AfD), η οποία φαίνεται να επωφελείται από την κρίση των κυβερνητικών κομμάτων, κερδίζοντας δύο μονάδες από την προηγούμενη δημοσκόπηση και φθάνοντας στο 15%. Οι Φιλελεύθεροι (FDP) κερδίζουν μία μονάδα και ανεβαίνουν στο 9% και η Αριστερά παραμένει στο 10%.

Στο ερώτημα για την απευθείας επιλογή Καγκελάριου, η Άνγκελα Μέρκελ συγκεντρώνει το 44% της προτίμησης, ενώ την αρχηγό του SPD Αντρέα Νάλες προτιμά μόλις το 13%. Σε ό,τι αφορά την ικανότητα να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα της χώρας, μόνο το 19% απαντά θετικά για τα CDU/CSU, ενώ ακόμη λιγότεροι (5%) εμπιστεύονται το SPD. Το 61% δηλώνει ότι δεν περιμένει από κανένα κόμμα να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τα προβλήματα.

Πηγή: 

ΑΠΕ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Δημοσκοπήσεις, Γερμανία, Μέρκελ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Γερμανία: Νέα ενδοκυβερνητική κρίση μετά τα πυρά στη Νάλες για την αναβάθμιση Μάασεν

Ξυπνάνε τα φαντάσματα: Το ακροδεξιό AfD δεύτερο κόμμα στη Γερμανία

ADVERTISING

SHARE: