Ο Κύριος Πατάτας δεν είναι πια “κύριος” – Από mr τον κανουν ουδέτερο

Ο Κύριος Πατάτας δεν είναι πια “κύριος” – Από mr τον κανουν ουδέτερο
Mr. Potato Shutterstock

Σύντομα η Hasbro θα πουλάει πακέτα της οικογένειας Potato Head που θα συμπεριλαμβάνουν δύο πατάτες "ενήλικες" χωρίς φύλο και μία πατάτα "μωρό" , ώστε τα παιδιά να μπορούν να αποφασίσουν το φύλο των γονέων.

Η Hasbro Inc. αφαιρεί την λέξη “κύριος” από την επωνυμία του “Κυρίου Πατάτα” (Mr. Potato Head) για να κάνει τη δημοφιλή σειρά παιχνιδιών ουδέτερη και ελκυστική σε μια ευρύτερη βάση καταναλωτών.

Η σειρά παιχνιδιών, που είναι μία πλαστική πατάτα με αφαιρούμενα μέρη όπως γυαλιά, μουστάκι, μύτη και στόμα, θα κατασκευαστεί επίσης πιο βιώσιμα, δήλωσε η εταιρεία σε παρουσίαση προς τους επενδυτές. Πέρυσι, η Hasbro είπε ότι τα προϊόντα θα κατασκευάζονταν από «φυτικό πλαστικό» και θα είχαν λιγότερη πλαστική συσκευασία.

Από το ερχόμενο φθινόπωρο, η Hasbro θα πουλάει πακέτα της οικογένειας Potato Head που θα συμπεριλαμβάνουν δύο πατάτες «ενήλικες» χωρίς φύλο, μία πατάτα «μωρό» και 42 αξεσουάρ, σύμφωνα με εκπρόσωπο. Αυτό θα επιτρέψει στα παιδιά να αποφασίσουν το φύλο των γονέων.

Παρόλο που το όνομα της σειράς προϊόντων αλλάζει, οι αγοραστές θα εξακολουθούν να μπορούν να αγοράσουν τις παραδοσιακές κούκλες Mr. and Mrs. Potato Head. “Θα επιζήσουν ως μέρος της μάρκας”, δήλωσε η Hasbro.

Οι εταιρείες παιχνιδιών επιδιώκουν να συνεχίσουν να αλλάζουν με βάση τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Η Mattel Inc., ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της Hasbro, έχει δει τις πωλήσεις των κουκλών Barbie να αυξάνονται μετά την προσθήκη ενός ευρύτερου φάσματος τόνων δέρματος. Στην παρουσίαση, η Hasbro δήλωσε, σύμφωνα με το Bloomberg, ότι τα παιχνίδια που αντικατοπτρίζουν τις αξίες των καταναλωτών είναι ιδιαίτερα σημαντικά σήμερα.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα