Γ. Διανέλλου: Οι επενδύσεις στο “ψηφιακό ταξίδι” του πελάτη συνεχίζονται αδιάλειπτα

Διαβάζεται σε 5'
Γ. Διανέλλου: Οι επενδύσεις στο “ψηφιακό ταξίδι” του πελάτη συνεχίζονται αδιάλειπτα
Ο Ιωάννης Διανέλλου

Ο Γιάννης Διανέλλου, Διευθύνων Σύμβουλος Tora Wallet και Tora Direct, ενόψει του συνεδρίου Techfuse, μιλά στο NEWS 24/7 για το μέλλον των ψηφιακών αγορών στην Ελλάδα και τη σημασία της διασφάλισης του απορρήτου και του απαραβίαστου των συναλλαγών.

«Οι ψηφιακές πληρωμές ήρθαν για να μείνουν» τονίζει σε συνέντευξή του στο News247.gr ο Γιάννης Διανέλλου, Διευθύνων Σύμβουλος Tora Wallet και Tora Direct με αφορμή το Techfuse το νέο Συνέδριο τεχνολογίας και επιχειρηματικότητας, μία πρωτοβουλία ενός community με digital nomads στα Ιωάννινα.

«Σήμερα, παρατηρούμε ότι οι τράπεζες και τα ιδρύματα ηλεκτρονικού χρήματος επενδύουν όλο και περισσότερο στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών τους – και ιδιαίτερα στις συναλλαγές μέσω κινητού, κάτι που κάποτε φάνταζε ουτοπικό» προσθέτει ο κ. Διανέλλου και τονίζει σε σχέση με το wallet του Ομίλου ΟΠΑΠ.

«Μέσω της υπηρεσίας acquiring, η Tora Wallet αποδέχεται και εκκαθαρίζει ημερησίως έναν σημαντικό όγκο online πληρωμών με κάρτα για λογαριασμό των εταιρειών του ομίλου ΟΠΑΠ. Στόχος μας πλέον, είναι να επεκταθούμε σε αυτό τον τομέα, με σταθερά και προσεκτικά βήματα» τονίζει επίσης στο News247.gr ο Γιάννης Διανέλλου.

Ολόκληρη η συνέντευξη

1) Κύριε Διανέλλου, δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία ότι οι ψηφιακές πληρωμές ήρθαν για να μείνουν. Ποιο εκτιμάτε ότι θα είναι το σχετικά άμεσο μέλλον τους στην ελληνική αγορά;

Οι ψηφιακές πληρωμές έχουν ακόμα αρκετό δρόμο να διανύσουν στην Ελλάδα, ωστόσο τα μηνύματα είναι θετικά και η ανάπτυξη του κλάδου συνεχίζεται με σημαντικούς ρυθμούς. Συμφωνώ, λοιπόν, ότι το γενικό συμπέρασμα είναι ότι οι ψηφιακές πληρωμές ήρθαν για να μείνουν…

Σήμερα, παρατηρούμε ότι οι τράπεζες και τα ιδρύματα ηλεκτρονικού χρήματος επενδύουν όλο και περισσότερο στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών τους – και ιδιαίτερα στις συναλλαγές μέσω κινητού, κάτι που κάποτε φάνταζε ουτοπικό. Επίσης, το e-commerce σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, έχοντας γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των καταναλωτών.

Η αλήθεια είναι ότι η πανδημία Covid-19 επιτάχυνε την υιοθέτηση λύσεων ψηφιακών πληρωμών. Από την άλλη, αυτό που είναι επίσης ξεκάθαρο είναι ότι οι επενδύσεις στο «ψηφιακό ταξίδι» του πελάτη συνεχίζονται αδιάλειπτα. Για παράδειγμα, τα e-shops εμπλουτίζουν τα check-out τους με διάφορους τρόπους πληρωμής, για να διευκολύνουν τους πελάτες τους. Κάποτε, μπορούσαμε να πληρώσουμε με 2 ή 3 τρόπους, πλέον έχουμε φτάσει να έχουμε στη διάθεσή μας πάνω από 5 εναλλακτικές. Αυτό αποτελεί αναμφίβολα οδηγό για το μέλλον και την ανάπτυξη του κλάδου.

2) Ποιες συναλλαγές μπορεί ένας πελάτης να πραγματοποιήσει σε ένα κατάστημα ΟΠΑΠ μέσω της Tora Wallet και ποια είναι τα σημαντικότερα πλεονεκτήματά τους;

Τα δύο βασικά προϊόντα της Tora Wallet, θυγατρικής εταιρείας του ΟΠΑΠ, είναι η πληρωμή λογαριασμών και η φόρτιση (top-up) ηλεκτρονικών παικτικών λογαριασμών.

Μέσω της υπηρεσίας πληρωμής λογαριασμών, οι πελάτες μας μπορούν να εξοφλούν με μετρητά ή κάρτα, εύκολα και γρήγορα, περισσότερους από 360 οργανισμούς σε 6 βασικές κατηγορίες λογαριασμών (τηλεφωνία, ενέργεια, ύδρευση και δήμοι, ασφάλειες, οφειλές δημοσίου και φόρτιση για πληρωμή διοδίων σε αυτοκινητόδρομους).Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να φορτίζουν ανά πάσα στιγμή με μετρητά τον online παικτικό λογαριασμό τους στις πλατφόρμες pamestoixima.gr, opaponline.gr και stoiximan.gr. Πρόκειται για μία phygital υπηρεσία, που είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στα πιστοποιημένα από την Tora Wallet καταστήματα ΟΠΑΠ.

Οι υπηρεσίες της Tora Wallet διατίθενται μέσω ενός ιδιαίτερα εκτεταμένου δικτύου, που μετρά περισσότερα από 2.600 καταστήματα ΟΠΑΠ και τρίτα σημεία λιανικής πώλησης ανά την Ελλάδα, τα οποίακατά βάση εξυπηρετούν το κοινό 7 ημέρες την εβδομάδα, με διευρυμένο ωράριο, χωρίς ουρές και ταλαιπωρίες.

3) Πέρα από τις παραπάνω B2C συναλλαγές, παρέχετε και υπηρεσίες προς εταιρείες, δηλαδή business-to-business (B2B);

Ναι. Βάσει του επιχειρησιακού και στρατηγικού σχεδιασμού μας, η Tora Wallet εστιάζει στην ανάπτυξη και την παροχή υπηρεσιών εκκαθάρισης πληρωμών με κάρτα (acquiring). Το έναυσμα για την παροχή της υπηρεσίας αυτής από την Tora Wallet έδωσε η δυναμική ανάπτυξη του online gaming και η δημιουργία συνεργειών με εταιρείες του ομίλου ΟΠΑΠ.

Σήμερα, μέσω της υπηρεσίας acquiring, η Tora Wallet αποδέχεται και εκκαθαρίζει ημερησίως έναν σημαντικό όγκο online πληρωμών με κάρτα για λογαριασμό των εταιρειών του ομίλου ΟΠΑΠ. Στόχος μας πλέον, είναι να επεκταθούμε σε αυτό τον τομέα, με σταθερά και προσεκτικά βήματα. Στο πλαίσιο αυτό, διερευνούμε την παροχή της υπηρεσίας acquiring σε εταιρείες του Ομίλου της Allwyn στο εξωτερικό, στον οποίο ανήκει η ΟΠΑΠ, αλλά και σε τρίτες εταιρείεςστην Ελλάδα.

4) Μείζον ζήτημα και ζητούμενο για τους καταναλωτές παραμένει η ασφάλεια στις ψηφιακές συναλλαγές. Ποια σημασία αποδίδουν στο ζήτημα της ασφάλειας εταιρείες όπως η δική σας και ποια η βασική στρατηγική σας;

Η ασφάλεια των συναλλαγών κατέχει την υψηλότερη θέση στην ατζέντα μας και γι’ αυτό λαμβάνουμε όλα τα δυνατά μέτρα, ώστε να εξασφαλίσουμε ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών για τους πελάτες μας.

Μεταξύ άλλων, εστιάζουμε στη διασφάλιση του απορρήτου και απαραβίαστου των συναλλαγών, καθώς και στην προστασία των προσωπικών στοιχείων/ δεδομένων αυτών που τις πραγματοποιούν. Για να τα επιτύχουμε όλα αυτά, έχουμε ορίσει ένα σύνολο από πρωτόκολλα και προδιαγραφές ασφάλειας, με βάση τις προδιαγραφές του κανονιστικού πλαισίου και τις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές της αγοράς, οι οποίες αξιοποιούν τις δικτυακές υποδομές και τα πολυεπίπεδα συστήματα ασφάλειας του ομίλου ΟΠΑΠ.

5) Με δεδομένο ότι ανήκετε στον όμιλο του ΟΠΑΠ, πείτε μας δύο λόγια για το πώς οραματίζεστε το μέλλον των πληρωμών στα καταστήματα ΟΠΑΠ και πώς αυτά θα εξελιχθούν σε σημεία εξυπηρέτησης του κοινού;

Τα πράγματα εδώ είναι αρκετά ξεκάθαρα για εμάς. Προτεραιότητα μας είναι ο πελάτης και η αξιοποίηση ψηφιακών λύσεων προς όφελος του σε όλα τα σημεία επαφής, είτε στο φυσικό δίκτυο καταστημάτων, είτε στο online κανάλι. Ως ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος, η Tora Walletσυνεισφέρει στην προσπάθεια αυτή στο τελικό στάδιο της εμπειρίας του πελάτη, που αφορά τις πληρωμές.

Στη βάση αυτή, στην Tora Wallet, εργαζόμαστε εντατικά για την ανάπτυξη και αξιοποίηση υπηρεσιών και λύσεων, οι οποίες όχι μόνο θα εξελίξουν και θα ενισχύσουν συνολικά την εμπειρία των πελατών μας, αλλά θα αποτελέσουν και σημείο αναφοράς για την αγορά των πληρωμών ευρύτερα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα