TUI: Ο ισχυρός παίχτης του ελληνικού τουρισμού που θα φέρει πάνω από 3 εκατ. τουρίστες το ‘22

TUI: Ο ισχυρός παίχτης του ελληνικού τουρισμού που θα φέρει πάνω από 3 εκατ. τουρίστες το ‘22
Αεροσκάφος της TUI στη Σκιάθο shutterstock

Ο παγκόσμιος ταξιδιωτικός κολοσσός έχει μεγάλες επενδύσεις και συμφέροντα εδώ και δεκαετίες στην Ελλάδα.

Με αεροπλάνα και βαπόρια η TUI έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα φέρει περισσότερους από 3 εκατ. τουρίστες στη χώρα μας το 2022, θέλοντας να ξεπεράσει τη χρονιά ρεκόρ του 2019, ενώ διαθέτει ισχυρή παρουσία με σχεδόν 60 πολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες.

Ο γερμανικός κολοσσός, με τη μεγάλη ιστορία, γιγαντώθηκε όπως και ο τουρισμός τα τελευταία 40 χρόνια και σήμερα είναι πολλά περισσότερα από ένας απλός tour operator. Οι επενδύσεις του σε αεροπλάνα, κρουαζιερόπλοια και ξενοδοχεία συνεχώς αυξάνονται, ενώ μετά και την κατάρρευση του μεγάλου της ανταγωνιστή, του Thomas Cook το 2019, κατάφερε να πάρει επιπλέον μερίδιο και να ενισχύσει την πελατεία του. Σήμερα, η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου εταιρεία, ανήκει κατά 34% στην εταιρεία Unifirm που ελέγχεται από το Ρώσο μεγιστάνα Alexey Mordashov και το υπόλοιπο από θεσμικούς και ιδιώτες επενδυτές.

Κάτω από την ομπρέλα του ομίλου της TUI βρίσκονται πάνω 1.000 ταξιδιωτικά γραφεία και μεγάλες διαδικτυακές πύλες, πέντε αεροπορικές εταιρείες με περίπου 100 σύγχρονα αεροσκάφη, περισσότερα από 400 ξενοδοχεία και 15 κρουαζιερόπλοια. Εξυπηρετεί πάνω από 28 εκατομμύρια πελάτες, οι οποίοι ταξιδεύουν σε 180 προορισμούς και το 2019 απασχολούσε περίπου 70.000 εργαζόμενους και κατέγραψε κύκλο εργασιών περίπου 19 δισ. ευρώ. Σε πρόσφατη ανακοίνωση της και ενώ είχε πραγματοποιήσει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 1,1 δισ. ευρώ, ο όμιλος παρέθεσε τα οικονομικά του στοιχεία για το 2021. Το τελευταίο τρίμηνο η εταιρεία ανέκαμψε και ήδη έχει πουλήσει τα πακέτα διακοπών της για το Α τρίμηνο του 2022, ενώ αναμένει εξαιρετικές επιδόσεις για το σύνολο του επόμενου έτους, που θα της επιτρέψουν να επιστρέψει στα επίπεδα προ πανδημίας.

Επενδύσεις στην Ελλάδα

Με ένα μεγάλο αριθμό ξενοδοχείων, που είναι είτε ιδιόκτητα, είτε είναι μέτοχος, είτε έχει τη διαχείριση, εδώ και χρόνια η TUI προσπαθεί και εδραιώνει τη θέση της στην Ελλάδα.

Η εταιρεία έχει στο χαρτοφυλάκιο της διάφορα εμπορικά σήματα ξενοδοχείων, πολλά από τα οποία δημιούργησε η ίδια, ή κληρονόμησε από εξαγορές. Tα περισσότερα από αυτά είναι 5 και 4 αστέρων και κάποια δέχονται μόνο ενήλικες. Αναλυτικά, με το brand “TUI Bleu” διαθέτει 20 μονάδες που βρίσκονται στη Χαλκιδική, την Κω, τη Ρόδο, την Κρήτη, την Κέρκυρα, τη Σαντορίνη και τη Ζάκυθνο. Με το σήμα της «Robinson» λειτουργεί τρία ξενοδοχεία σε Πελοπόννησο, Κρήτη και Κω, με το band της «TUI Magic Life» έχουν τρία clubs διακοπών σε Κρήτη, Ρόδο και Κω. Τέλος με το brand της Atlantica διαθέτει σημαντικό αριθμό ξενοδοχείων, στην Κρήτη με εννέα μονάδες, στη Ρόδο με δώδεκα, στην Κω με οκτώ μονάδες, Κέρκυρα με δυο και στη Ζάκυνθο με ένα ξενοδοχείο.

Τι περιμένουμε τη σεζόν του 2022

Πριν από λίγες ημέρες τη TUI ανακοίνωσε ότι οι κρατήσεις για το 2022 βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο, με ιδιαίτερα αυξημένες τις μέσες τιμές κατά 23% το καλοκαίρι, σε σχέση με το καλοκαίρι του 2019. Όπως τονίζει σε ανακοίνωση της, για το επόμενο έτος, είναι σαφές ότι οι παραθεριστές επιλέγουν προσφορές υψηλότερης αξίας, περισσότερα πακέτα περιηγήσεων και επίσης είναι έτοιμοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για τις διακοπές τους.

Σχετικά με τη χώρα μας η TUI έχει ανακοινώσει ότι η ροή ξένων τουριστών θα ξεκινήσει από τα τέλη Μαρτίου 2022 και ελπίζει να ξεπεράσει το ορόσημο των 3 εκατομμυρίων επισκεπτών, που είχε επιτευχθεί το 2019.

Η TUI Cruises, θα συνεχίζει τα δρομολόγια των κρουαζιερόπλοιων στη χώρα μας και μάλιστα φέτος ήταν η Ελλάδα ήταν η πρώτη χώρα στην οποία η TUI Cruises ξεκίνησε τις κρουαζιέρες της, μετά από πολύμηνη διακοπή.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα