Πανελλήνιες 2020: Οι απαντήσεις σε Ιστορία, Πληροφορική και Ανάπτυξη Εφαρμογών

Πανελλήνιες 2020: Οι απαντήσεις σε Ιστορία, Πληροφορική και Ανάπτυξη Εφαρμογών
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2020 / ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ (EUROKINISSSI/ILIALIVE.GR/ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΥΡΟΥΝΗΣ) Eurokinissi

Συνεχίστηκαν σήμερα, Τετάρτη (24/06), οι Πανελλαδικές Εξετάσεις με τους υποψήφιους να εξετάζονται στην Ιστορία σε Ιστορία, Πληροφορική και Ανάπτυξη Εφαρμογών. Δείτε τις απαντήσεις στα θέματα.

Με την εξέταση των υποψηφίων στα μαθήματα Προσανατολισμού Ιστορία και Πληροφορική συνεχίστηκαν σήμερα, Τετάρτη 24 Ιουνίου, οι Πανελλαδικές Εξετάσεις στα Γενικά Λύκεια.

Συγκεκριμένα οι υποψήφιοι με το νέο σύστημα εξετάστηκαν στα μαθήματα της Ιστορίας και της Πληροφορικής, όσοι ανήκουν στην Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής αντίστοιχα.

Παράλληλα, οι υποψήφιοι με το παλαιό σύστημα εξετάστηκαν στα μαθήματα της Ιστορίας και της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.

Δείτε εδώ τα θέματα

Τις απαντήσεις στα θέματα της Ιστορίας, στα οποία διαγωνίστηκαν σήμερα οι μαθητές, δίνουν στο News 24/7 καθηγητές από τα φροντιστήρια Πουκαμισάς.

Οι απαντήσεις

Ιστορία με νέο σύστημα:

https://www.news247.gr/download/6709//927000/istn.pdf


Ιστορία με παλαιό σύστημα:

https://www.news247.gr/download/7593//944000/istp.pdf

Ανάπτυξη Εφαρμογών με παλαιό σύστημα:

https://www.news247.gr/download/9465//217000/an.pdf

Πληροφορική με νέο σύστημα:

https://www.news247.gr/download/4473//258000/pl.pdf

Σχολιασμός θεμάτων

Ιστορία με νέο σύστημα:

Τα σημερινά θέματα στην Ιστορία Προσανατολισμού κάλυπταν όλο το εύρος της εξεταστέας ύλης και απαιτούσαν κριτική σκέψη από τους υποψηφίους και στις δύο ομάδε, σχολιάζει η ΟΕΦΕ. Στην πρώτη ομάδα οι ερωτήσεις είχαν διατυπωθεί με σαφήνεια, ωστόσο προϋπέθεταν πλήρη αφομοίωση της διδαχθείσας ύλης. Στη δεύτερη ομάδα, στα θέματα Γ1 και Δ1, που αφορούν στον σχολιασμό πηγών, δόθηκαν κατανοητά κείμενα που ωστόσο για την ουσιαστική επεξεργασία τους απαιτούσαν την καλή προετοιμασία των υποψηφίων. Συγκριτικά με τα περσινά, τα σημερινά θέματα χαρακτηρίζονται αντίστοιχης ποιότητας και ανάλογου βαθμού δυσκολίας, διαπίστωση που μας οδηγεί στην εκτίμηση ότι η προσέγγιση των θεμάτων στο μάθημα της Ιστορίας προϋποθέτει πλέον την κριτική ικανότητα των μαθητών και όχι απλώς τη στείρα αποστήθιση της ύλης.

Πληροφορική με νέο σύστημα:

Οι εκφωνήσεις φέτος είχαν σαφήνεια, εξέταζαν μεγάλο μέρος της ύλης και ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας, σχολιάζει η ΟΕΦΕ. Σε σχέση με πέρυσι θεωρούμε ότι οι υποψήφιοι θα κινηθούν στα ίδια επίπεδα βαθμολογίας. Για να αριστεύσει ένας υποψήφιος θα έπρεπε να έχει προετοιμαστεί σωστά και να έχει λύσει αρκετές ασκήσεις.

Πιο συγκεκριμένα:

ΘΕΜΑ Α

Θέμα θεωρίας το οποίο δεν είχε ιδιαίτερες δυσκολίες.

ΘΕΜΑ Β

Αναμενόμενο το Β1 και χωρίς παγίδες. Το Β2 συμπλήρωση κενών, κάποια από τα οποία ίσως μπερδέψουν τον υποψήφιο.

ΘΕΜΑ Γ

Άσκηση σαφώς διατυπωμένη με μια μεγάλη επανάληψη μέσα στην οποία έπρεπε να γίνουν οι περισσότερες λειτουργίες του προγράμματος. Δε θα δυσκολέψει ιδιαίτερα τους σωστά προετοιμασμένους υποψηφίους.

ΘΕΜΑ Δ

Άσκηση με πίνακες και ένα υποπρόγραμμα. Ίσως δυσκολευτούν κάποιοι υποψήφιοι στο Δ2β, στο πώς θα γεμίζει ο πίνακας δηλαδή. Μετά από αυτό έχει κλασικές επεξεργασίες οι οποίες είναι δουλεμένες αρκετές φορές.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα