Διαφημίσεις πριν και μετά το ναυάγιο…

default image

Δείτε στο News247.gr φωτογραφίες από διαφημίσεις διακοπών του κρουαζιερόπλοιου που βυθίστηκε ... δίπλα στο ρεπορτάζ του ναυαγίου

Ενώ η τραγωδία του κρουαζιερόπλοιου Costa Concordia βρίσκεται σε εξέλιξη ορισμένα από  τα διαφημιστικά πακέτα που είναι πληρωμένα στις  εφημερίδες δεν αλλάζουν χρονοδιάγραμμα και μπορούν να χαρακτηριστούν τουλάχιστον ως ατυχείς καταχωρήσεις

Πρώτη και καλύτερη η Ιταλική Il Gazzettino  η οποία μπορεί να έχει πρωτοσέλιδο την ιστορία του δράματος ωστόσο στην τελευταία σελίδα της διαφημίζει κρουαζιέρα για νεόνυμφους λέγοντας μάλιστα “Κερδίστε μια κρουαζιέρα για την καλύτερη ημέρα της ζωής σας.”

 

Η Ιρλανδική Belfast Telegraph  μαζί με το ναυάγιο… μας προτρέπει να κερδίσουμε διακοπές όνειρο, με μεγάλα κόκκινα γράμματα σε μια διαφήμιση “παρωδία”. Βεβαίως πιο κάτω αναφέρετε στο ναυάγιο του Costa Concordia λέγοντας ότι η μάχη για επιζώντες συνεχίζεται..”

 

Ένα άλλο  κακό παράδειγμα μπορούμε να βρούμε στη σουηδική εφημερίδα Dagens Nyheter στην οποία βλέπουμε στην διπλανή ακριβώς σελίδα που αναφέρεται στο ναυάγιο διαφημίσεις για   διακοπές  κρουαζιέρας.

 

Διαφήμιση της Silveseas Cruises (“Έξι πλοία. Επτά ηπείρους. Άπειρες δυνατότητες.”) βλέπουμε στην ιστοσελίδα των New York Times ακριβώς δίπλα στο ρεπορτάζ της εφημερίδας.

 

Διαφημίσεις για κρουαζιέρες εμφανίζονται και σε βίντεο που αναφέρονται στο ναυάγιο στο Youtube

Τέλος ο Βρετανικός Guardian  αφ΄ενός αναφέρεται στο ναυάγιο αλλά ακριβώς από κάτω έχει τίτλο  “Δώστε Βασίλισσα ένα νέο βασιλικό γιοτ για το ιωβηλαίο, λέει ο υπουργός.”. Δεν έχει βεβαίως διαφήμιση ωστόσο θα μπορούσε να επιλεγεί το θέμα με την Βασίλισσα Ελισάβετ να ήταν σε κάποιο άλλο σημείο της εφημερίδας. 

 

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα