Digital Marketing: Όσα πρέπει να ξέρεις, για να κάνεις σήμερα το βήμα του αύριο

Digital Marketing: Όσα πρέπει να ξέρεις, για να κάνεις σήμερα το βήμα του αύριο

Ως ζωντανός οργανισμός, το Digital Marketing, αλλάζει διαρκώς ανάλογα με τις ανάγκες της εποχής. Γιατί είναι τόσο σημαντική η κατανόησή του από εταιρείες και επιχειρήσεις, που θέλουν το περιεχόμενό τους να φτάσει σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό

Τεχνολογία, ψηφιακό marketing, διαφήμιση στο διαδίκτυο. Το Digital Marketing δεν είναι μία τάση της εποχής, αλλά ένας ζωντανός οργανισμός, που εξελίσσεται συνεχώς και αλλάζει ανάλογα με τις απαιτήσεις και την ανάγκη εταιρειών και επιχειρήσεων, να απογειώσουν τη δυναμική τους.

Το γεγονός αυτό αποδεικνύει το πέρασμα από τη “χρυσή” τετράδα της προηγούμενης χρονιάς, όπου το email marketing, τα social media, οι online διαφημίσεις και το marketing μέσω κινητών τηλεφώνων χάραξαν και άνοιξαν τον δρόμο για τις τάσεις του σήμερα.

Εν όψει του νέου Συνεδρίου Game Changer, με θέμα το Digital Marketing, δείτε ποιες είναι οι τάσεις στον χώρο, που αναμένεται να αλλάξουν τον τρόπο δράσης των επιχειρήσεων.

 

Live video streaming, για ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο

Από τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ και τα βραβεία Όσκαρ, μέχρι κάποιες τοπικού ή καθαρά ιδιωτικού περιεχομένου και ενδιαφέροντος ιστορίες και περιπτώσεις, όλα έλκουν το ενδιαφέρον εκατομμυρίων ανθρώπων ανά τον κόσμο, που θέλουν να ρίξουν μία ματιά σε ό,τι συμβαίνει, τη στιγμή που συμβαίνει. Εδώ ακριβώς “μπαίνει στο παιχνίδι” το Live Video Streaming, που ικανοποιεί την ανάγκη των χρηστών, να ενημερωθούν σε πραγματικό χρόνο. Το κάνουν ήδη με επιτυχία κάποια από τα μεγαλύτερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

Επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα

Μπορεί η μανία του Pokemon Go να “πέθανε” όσο γρήγορα γεννήθηκε το 2016, αλλά δείχνει τη δύναμη της επαυξημένης πραγματικότητας και το πόσο ελκυστική είναι για τους χρήστες, που δείχνουν ενθουσιώδεις και πρόθυμοι, να βουτήξουν στα άδυτά της. Το στοίχημα σήμερα είναι να δει κανείς, γιατί αυτή η τάση δεν είναι πια δημοφιλής και να δημιουργήσει τις συνθήκες για μεγαλύτερη επιτυχία στο μέλλον είτε μέσω διαφήμισης είτε μέσω παιχνιδιών είτε μέσω εφαρμογών.

Το ίδιο ισχύει και για την εικονική πραγματικότητα, όπου οι χρήστες μπορούν να αλληλεπηδρούν με έναν άλλον κόσμο, διαφορετικό από αυτόν που ζουν. Η εικονική πραγματικότητα είναι εκείνη, που μέσω της τεχνολογίας, επιτρέπει στους ανθρώπους να αποδρούν από την πραγματικότητα. Ως εκ τούτου, στοίχημα αποτελεί για τις εταιρείες και επιχειρήσεις, να βρουν τον τρόπο να προσεγγίσουν περισσότερους καταναλωτές, αλλάζοντας τη βιομηχανία του digital marketing.

Viral Marketing

Μία από τις λέξεις που κατέκλυσαν το διαδίκτυο είναι το “viral”. Όλοι θέλουν το περιεχόμενό τους είτε πρόκειται για βίντεο είτε πρόκειται για άρθρα, για φωτογραφίες ή οτιδήποτε άλλο, να γίνει viral και οι επιχειρήσεις λειτουργούν με βάση την ποιότητα κι όχι την ποσότητα, για να το πετύχουν.

Αλγόριθμοι μετρούν και υπολογίζουν τη σειρά εμφάνισης στη διαδικτυακή μηχανή αναζήτησης, οπότε όσα περισσότερα likes, shares ή κοινοποιήσεις πετυχαίνει κανείς, τόσο πιο ψηλά θα βρίσκεται το περιεχόμενό του στην κατάταξη. Είναι μία από τις τάσεις που ήδη αλλάζει τον τρόπο και την τακτική των SEO.

 

Οπτικό περιεχόμενο

Ξεχνάμε ό,τι ξέραμε για τον “παραδοσιακό” γραπτό τρόπο μετάδοσης περιεχομένου, ο οποίος σε κάθε περίπτωση παραμένει αναγκαίος, για τη βελτιστοποίηση της σειράς κατάταξης στη μηχανή αναζήτησης και περνάμε στη νέα εποχή, του οπτικού περιεχομένου, που θεωρείται η κύρια πηγή για την αύξηση της “κίνησης”. Οτιδήποτε από φωτογραφίες μέχρι infographics και από παρουσιάσεις μέχρι γραφικά, είναι εφεξής το μέσο για την απογείωση του περιεχομένου.

Ραντεβού στις 10 Οκτωβρίου, στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση

H 24MEDIA, το μεγαλύτερο δίκτυο ψηφιακών μέσων στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας Συμεών Γ. Τσομώκος ΑΕ, διοργανώνουν το δεύτερο Συνέδριο Game Changer με τίτλο “Digital Marketing”. Για ό,τι έχει σχέση με το Digital Marketing θα μιλήσουν οι κορυφαίοι του τομέα τους στο Game Changer, που θα πραγματοποιηθεί στις 10 Οκτωβρίου, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση.

Εξασφάλισε τη θέση σου, κλείνοντας το εισιτήριό σου τώρα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα