Ποιοι δίνουν περισσότερα χρήματα στην αγορά ψηφιακών εφαρμογών

Ποιοι δίνουν περισσότερα χρήματα στην αγορά ψηφιακών εφαρμογών

Ενώ περισσότεροι από τους μισούς χρήστες smartphones και tablets επιλέγουν μόνο ότι τους προσφέρεται δωρεάν

Του Παναγιώτη Μαρκίδη

Οι μεγαλύτεροι της γενιάς των millennials (ηλικίας 25 με 34 ετών) είναι οι καλύτεροι πελάτες των on line καταστημάτων ψηφιακών εφαρμογών, σύμφωνα με έρευνα της Gartner. Ξοδεύουν 17,6 ευρώ το τρίμηνο σε αγορές εντός των εφαρμογών (in-app) και 12,4 ευρώ για να κατεβάσουν apps.

Γενικά, οι in-app αγορές παρουσίασαν το 2016 σημαντική άνοδο (26%), ενώ η συνολική δαπάνη για τη λήψη εφαρμογών σε smartphones και tablets αυξήθηκε μόλις 4% συγκριτικά με το 2015. Αυτό συμβαίνει γιατί οι πιο πολλές εφαρμογές είτε διατίθενται δωρεάν και στη συνέχεια προσφέρουν έξτρα, επί πληρωμή περιεχόμενο, είτε κοστίζουν 1,99 ευρώ ή και λιγότερο. «Η πραγματοποίηση μιας in-app συναλλαγής συνήθως σημαίνει ότι ο χρήστης έχει βρει αξία σε μια εφαρμογή και είναι διατεθειμένος να δαπανήσει κάποια χρήματα γι’ αυτή», εξηγούν οι αναλυτές.

Πάντως, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της ίδιας έρευνα, περισσότεροι από τους μισούς χρήστες έξυπνων φορητών συσκευών δεν ξοδεύουν καθόλου χρήματα στην αγορά των εφαρμογών, επιλέγοντας μόνο ότι τους προσφέρεται δωρεάν.

Διαφορετική είναι η καταναλωτική συμπεριφορά των νεότερων της γενιάς των millennials (18 με 24), η οποία μπορεί να συμπυκνωθεί στη φράση «πρώτα δοκιμάζω και μετά αγοράζω»: Ξοδεύουν λίγα χρήματα στην πρωτογενή αγορά (3,5 ευρώ), αλλά δίνουν αρκετά περισσότερα (11,25) για αγορές εντός των εφαρμογών.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα