ΣΤΑΣΥ: Μετατάξεις στο μετρό μόνο για κοινωνικούς λόγους

Ουρές για την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου και ηλεκτρονικής κάρτας στο μετρό του Συντάγματος, Αρχείο
Ουρές για την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου και ηλεκτρονικής κάρτας στο μετρό του Συντάγματος, Αρχείο EUROKINISSI

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, Γιώργος Θωμόπουλος μίλησε στο Ραδιόφωνο 24/7 για τις μετατάξεις του προσωπικού και για το μειωμένο εισιτήριο που λαμβάνουμε από τα αυτόματα μηχανήματα.

Απαντήσεις στις καταγγελίες για τον τρόπο λειτουργίας του μετρό, που έκανε στο Ραδιόφωνο 24/7 στους 88,6 ο πρόεδρος των εργαζομένων Σπύρος Ρεβύθης στην εκπομπή "Βρε καλώς τους" με τον Αντώνη Φουρλή και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, έδωσε μέσα από τη συχνότητα του Ραδιοφώνου 24/7 και την εκπομπή "Διαδρομιστές" με τον Κώστα Σαρρηκώστα και τον Γιώργο Βούλγαρη, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, Γιώργος Θωμόπουλος.

Αναφορικά με την καταγγελία ότι η διοίκηση του Μετρό έχει μεταθέσει σε άλλα πόστα υπαλλήλους των εκδοτηρίων, με αποτέλεσμα αυτά να έχουν κλείσει ο κ.Θωμόπουλος είπε:

"Οι όποιες αποσπάσεις ή μεταθέσεις υπαλλήλων δεν συντελέστηκαν σε αυτή την περίοδο. Παραδείγματος χάριν τον Δεκέμβριο του 2015 είχαμε 34 άτομα αποσπασμένα σε διάφορα πολιτικά γραφεία και σε κόμματα. Τώρα έχουμε 39 άτομα εκ των οποίων 5 είναι αντιδήμαρχοι. Δεν ξέρω αν έγιναν αλλαγές στο ενδιάμεσο δηλαδή αν είναι τα 34 τα οποία έγιναν 35 ή έφυγαν 5 και ήρθαν 5 καινούργια. Αυτό δεν μπορώ να το ξέρω, απλώς ξέρω το νούμερο. Από τα 39 άτομα περίπου τα 25 είναι από τη λειτουργία γιατί συνήθως στα κόμματα ζητάνε και πιο διοικητικούς υπαλλήλους για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στα καθήκοντα. Επίσης κάποιοι από αυτούς έχουν πάει στον ΟΑΣΑ οι οποίοι παρέχουν υπηρεσίες στη μητρική εταιρεία για να βοηθηθεί η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, γιατί όπως είναι γνωστό και η ΣΤΑΣΥ και η ΟΣΥ και ο ΟΑΣΑ έχουν ανάγκη ανθρώπων να υποστηρίξουν το συγκεκριμένο έργο στην παρούσα φάση. Επειδή δεν μπορούν να γίνουν προσλήψεις στην παρούσα φάση, για τους γνωστούς λόγους επειδή βρισκόμαστε σε αυτή την κατάσταση τη μνημονική προσπαθούμε με εσωτερικές ανακατατάξεις να βοηθήσουμε τα πιο αδύνατα μέρη ώστε να ανταποκριθούμε στο ηλεκτρονικό εισιτήριο και σε όποιες οδηγίες μας δίνονται για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού".

Ερωτηθείς για το αν αληθεύει ότι δεν υπάρχει κόσμος στα εκδοτήρια και κάποιος που δικαιούται μειωμένο εισιτήριο δεν μπορεί να το εκδώσει γιατί πρέπει να πάει στο μηχάνημα απάντησε ότι "τα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων εκδίδουν μειωμένο εισιτήριο, αλλά το εκδίδουν σε όσους έχουν δικαίωμα έκδοσης και έχουν προμηθευτεί την προσωποποιημένη κάρτα. Δεν δίνει σε ανθρώπους οι οποίοι πάνε να ζητήσουν ένα εισιτήριο ή περισσότερα χωρίς να έχουν αποδείξει από πριν ότι δικαιούνται αυτό το εισιτήριο".

"Το μεγαλύτερο μέρος παροχής υπηρεσίας να γίνεται από τα μηχανήματα"

Ο κ.Θωμόπουλος θέλησε να εξηγήσει μάλιστα και την γενικότερη πολιτική. "Σχεδόν σε όλη την Ευρώπη, όπου υπάρχει κλειστό σύστημα ο κόσμος εξυπηρετείται από τα αυτόματα μηχανήματα. Είμαστε στην αρχή της φάσης αυτής. Έκλεισε την περασμένη βδομάδα στη γραμμή 1 Κηφισιά Πειραιά, είχε κλείσει τον προηγούμενο μήνα στο μετρό στα συστήματα τα οποία είναι κλειστά. Είμαστε σε αυτή τη φάση που κλείνουν και προσπαθούμε, πρέπει να θεωρήσουμε ότι έχει κλείσει το σύστημα και έτσι είναι και από εκεί και πέρα πάμε να δούμε που είναι τα προβλήματα που είναι οι αδυναμίες και να βοηθήσουμε ώστε αυτό να μειωθεί. Το δεύτερο είναι ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου στα 20 ενεργά εκδοτήρια με βάρδιες το πρωί και το βράδυ ανάλογα με την δυναμικότητα κάθε εκδοτηρίου, οπότε εκδοτήρια υπάρχουν. Βέβαια μπορεί να μην είναι αρκετά να εξυπηρετήσουν το σύνολο της γραμμής. Όμως η πολιτική που ακολουθείται αυτή τη στιγμή είναι ότι εστιάζουμε το μεγαλύτερο μέρος παροχής υπηρεσίας να γίνεται από τα μηχανήματα."

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Πρόεδρος εργαζομένων μετρό: Σε πολιτικά γραφεία υπάλληλοι εκδοτηρίων - Τρελή ταλαιπωρία για τα εισιτήρια

ADVERTISING

SHARE: