Τα θύματα κακοποιητικών συμπεριφορών, βίας και των φαινομενικά ασήμαντων manterrupting και mansplaining ως ηθικοί παράγοντες και όχι ως ηθικοί ασθενείς.
Το να δικαιολογούμε τους νεκρούς στοχαστές του παρελθόντος για τις σεξιστικές και ρατσιστικές απόψεις τους, συνεπάγεται ότι δικαιολογούμε και τους ζωντανούς; Η σημαντική διαφορά.
Πόσο κακή ιδέα είναι, τελικά, ένας ηλικιωμένος να έχει τη δυνατότητα να μειώσει την "επίσημη" ηλικία του; Οι λόγοι που μπορεί να οδηγήσουν κάποιον σε αυτή την κίνηση.
Το αίμα, τα δάκρυα και ο ιδρώτας είναι τελικά τόσο εγγενή στη διαδικασία του τοκετού; Η εξουδετέρωση από την εκτογένεση της υπερβολικά έμφυλης διαδικασίας αναπαραγωγής και οι περιορισμοί από τα πατριαρχικά μοντέλα.
Πόσο φυσιολογικές είναι οι φαντασιώσεις με αναγκαστικό σεξ. Η "συναινετική μη συναίνεση" και το ενδεχόμενο να ανοίξει ο δρόμος για κινήματα κατά του #MeToo.
Γιατί οι απογοητευμένοι οδηγοί είναι πιο πιθανό να κορνάρουν σε μια σακαράκα και όχι σε ένα ακριβό σπορ αυτοκίνητο. Τι είναι το φαινόμενο της προικοδότησης.
Κατά πόσο η πυρηνική ενέργεια, που θεωρείται η πιο πιθανή αντικαταστάτρια των ορυκτών καυσίμων για ενέργεια, μπορεί να λειτουργήσει με ασφάλεια στον κόσμο μας που όλο και θερμαίνεται λόγω της κλιματικής αλλαγής;
Οι λόγοι που ο ισλαμικός κόσμος στράφηκε στην ελληνική φιλοσοφία και τη μετέφρασε, βοηθώντας έτσι στη διατήρησή της και όχι μόνο. Ο άνθρωπος των δημοσίων σχέσεων για την ελληνική σκέψη στο Ισλάμ τον 9ο αιώνα.
Η τυπικότητα ως το προπύργιο ενάντια σε μερικές από τις πιο άσχημες ανθρώπινες παρορμήσεις. Γιατί λειτουργεί ως "εμβόλιο" ενάντια στην πιο επικίνδυνη τάση μας, την ομαδοποίηση.
Η τεχνολογία και το "κλουβί" που δεν βλέπουμε. Η χρήση του κινητού παντού και πάντα είναι από εθισμό, απάντηση στην πλήξη ή οφείλεται στην ηλιθιότητά μας;
Τι είναι τα "γκρίζα διαζύγια", που όλο και αυξάνονται τα τελευταία χρόνια. Οι λόγοι για τους οποίους άνδρες και γυναίκες ηλικίας 50 ετών και άνω αποφασίζουν να χωρίσουν.
Η παραμέληση της γέννησης στη δυτική φιλοσοφική παράδοση, η μετάβαση από την ανυπαρξία στην ύπαρξη και η βρεφική αμνησία. Τελικά, πόσο ξένοι είμαστε στον εαυτό μας;
Το βαθύτερο νόημα των δημόσιων λουτρών, που εκτείνεται πέρα από την προσωπική υγιεινή. Πώς μπορούν να λειτουργήσουν ως "φάρμακο" για την αστική αποξένωση.
Μήπως οι ψυχικές διαταραχές σχετίζονται με κάτι πιο περίπλοκο από μια ανισορροπία χημικών ουσιών στον εγκέφαλο ή μια βιολογική απόκλιση; Η θέση του ενσωματωμένου ενακτιβισμού.
Πολιτική ανυπακοή και ενεργητική αυτοάμυνα. Αποδέχεσαι τους αρμόδιους κρατικούς λειτουργούς όταν απονέμουν δικαιοσύνη. Τι γίνεται όμως όταν τους βλέπεις να διαπράτουν αδικία;
Το εξειδανικευμένο όνειρο μιας τέλειας κοινωνίας, ο "πόλεμος" με τις ατομικότητες των προσώπων και η μετατροπή σε δυστοπικούς δολοφόνους. Γιατί η πρωτόπια μπορεί να αντικαταστήσει την ουτοπία.
Η αντιμετώπιση των εργένηδων ως "λιγότεροι σημαντικοί" και η θέση τους δίπλα σε παντρεμένα ζευγάρια αλλά χωρίς τα νομικά οφέλη και τις προστασίες που τους παρέχονται. Μήπως μιλάμε για βασικά ανθρώοινα δικαιώματα;
Η θεωρία του βιοκεντρισμού, η απατηλή ροή του χρόνου και ο θάνατος ως το φανταστικό σύνορο του εαυτού μας. Τι γίνεται αν ο θάνατος και ο χρόνος είναι ψευδαισθήσεις;