Οι λάθος εκτιμήσεις της ACS, ο βομβαρδισμός παραγγελιών και οι courier που ντύθηκαν ντελιβεράδες είναι μόνο μερικές από τις εικόνες του μαγικού κόσμου των ταχυμεταφορών τον τελευταίο χρόνο.
Από 2 Νοεμβρίου το Skroutz Food κατεβάζει ρολά και μετακομίζει στο BOX της Cosmote. Πως η τελευταία θα προσπαθήσει να αμφισβητήσει την παντοκρατορία του e-food στο delivery.
Τέσσερις μήνες μετά από την έναρξη συνεργασίας της Σκλαβενίτης και της e-food στον τομέα των διανομών οι δύο εταιρείες προσφέρουν μία νέα υπηρεσία στους καταναλωτές.
Η Lidl είναι ο μόνος από τους μεγάλους παίκτες στην αγορά των σούπερ μάρκετ που δεν έχει e-shop και δεν κάνει delivery. To σκεπτικό πίσω από αυτή την απόφαση.
Ένα μεγάλο μέρος του λεκανοπεδίου της Αθήνας καλύπτει πλέον η δυνατότητα παραγγελίας προϊόντων του σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης μέσω της πλατφόρμας του e-food .
Τέθηκε από χθες σε εφαρμογή, σε πιλοτικό επίπεδο στο Περιστέρι, το σχέδιο συνεργασίας μεταξύ των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη και της πλατφόρμας του e-food.