Αύξηση τζίρου και επιστροφή στα κέρδη για την H&M στην Ελλάδα

Αύξηση τζίρου και επιστροφή στα κέρδη για την H&M στην Ελλάδα
Κατάστημα H&M Konstantinos Tsakalidis / SOOC

Μετά από τις χρήσεις της πανδημίας, ο πολυεθνικός όμιλος ένδυσης παρουσίασε θεαματική αύξηση τζίρου και επιστροφής στην κερδοφορία στην Ελλάδα.

Η επιστροφή στην κανονικότητα μετά την πανδημία ευνόησε το λιανεμπόριο το 2022, και παρά τις ακραίες εκτιμήσεις για μείωση δικτύου καταστημάτων και θέσεων εργασίας (κυρίως λόγω μεγέθυνσης των online πωλήσεων), η H&M στην Ελλάδα αύξησε θεαματικά τις πωλήσεις, διατηρώντας το δίκτυο πωλήσεων της στα 36 καταστήματα.

Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 182.889.751 ευρώ σημειώνοντας αύξηση 49,43% σε σύγκριση με την προηγούμενη διαχειριστική χρήση του 2021. Τα μικτά κέρδη εκμετάλλευσης ανήλθαν σε 85.491.270, ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 36,32% σε σχέση με το 2021. Να θυμίσουμε πως η χρήση για τον όμιλο H&Μ ολοκληρώνεται τον Νοέμβριο, οπότε υπάρχει σημαντική υστέρηση του αποτυπώματος τους στην ελληνική αγορά. Τα έξοδα διοίκησης και διαθέσεως ανήλθαν σε 79.652.622 εκατ.ευρώ εμφανίζοντας αύξηση 36,72% σε σχέση με τη αδρανή περυσινή χρήση.

Τα κέρδη προ τόκων και φόρων διαμορφώθηκαν σε 7.016.926 ευρώ έναντι ζημίας 1.408.922 ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 6.296.667 ευρώ έναντι ζημίας 1.794.858 την προηγούμενη χρήση. Τα αποτελέσματα μετά από φόρους ανέρχονται σε κέρδη 3.750.939 ευρώ έναντι ζημιών 6.633.765 ευρώ την προηγούμενη χρήση παρουσιάζοντας θεαματική βελτίωση.

Το σύνολο των Ιδίων Κεφαλαίων κατά την 30/11/2022 ανήλθε σε 33.537.069 ευρώ έναντι αναθεωρημένου υπολοίπου 29.765.246 ευρώ κατά την 30/11/2021 παρουσιάζοντας αύξηση κατά 12,67%. Το σύνολο του Ενεργητικού της εταιρείας διαμορφώθηκε κατά την 30/11/2022 σε 65.760.848 ευρώ έναντι 59.532.695 ευρώ κατά την 30/11/2021 παρουσιάζοντας αύξηση κατά 10,46%.

Η εταιρεία έκλεισε το κατάστημα που διατηρούσε στο Heart Athens (εμπορικό κέντρο που πλέον θα αποτελέσει κτίριο γραφείων), διατηρώντας δίκτυο 36 καταστημάτων στην Ελλάδα. Παρόλα ατά το αντίπαλο δέον – ο όμιλος inditex- διαθέτει πολλαπλάσιο δίκτυο καταστημάτων αλλά ισχυρή διείσδυση στο online κανάλι.

Χωρίς σαφή ενημέρωση, όσον αφορά την online δραστηριότητας της H&M, από τον ισολογισμό χρήσης προκύπτει πως 3,5 εκατ.ευρώ αφορούν σε ψηφιακές πωλήσεις.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα