Ελλάκτωρ: Επίθεση σε όλα τα μέτωπα από τη νέα διοίκηση

Εργασίες κατασκευής (φωτογραφία αρχείου)
EUROKINISSI

Ο όμιλος Ελλάκτωρ ξεκινά “κυνήγι των έργων” - Μεγάλος στόχος ο ΒΟΑΚ και η Πολιτεία Καινοτομίας.

Κυνήγι των έργων και πλώρη για την κερδοφορία στοχεύει ο όμιλος Ελλάκτωρ, αλλάζοντας σελίδα μετά την τρικυμιώδη περίοδο που χρειάστηκε να περάσει. Σε ενημερωτική διαδικτυακή συνάντηση με δημοσιογράφους ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου, κ. Ευθύμιος Μπουλούτας μίλησε για τα σχέδια και τις νέες κατευθύνσεις της νέας διοίκησης.

Σε κορυφαία διεκδίκηση της Ελλάκτωρ μετατρέπεται ο ΒΟΑΚ, έργο που θα συνεχίσει την παράδοση και την τεχνογνωσία που υπάρχει στα δημόσια έργα. Στα κτιριακά έργα μεγάλη διεκδίκηση εμφανίζεται η Πολιτεία Καινοτομίας, το έργο-ΣΔΙΤ που θα λάβει χώρα στις πρώην εγκαταστάσεις της ΧΡΩΠΕΙ.

“Μας ενδιαφέρει πολύ το Ελληνικό και όλα τα επιμέρους έργα που θα υλοποιήσει η Lamda. Εμείς θα κυνηγήσουμε όλα τα έργα που έχουν προστιθέμενη αξία” σημείωσε ο κ.Μπουλούτας.

Σε σχέση με το ανεκτέλεστο και το γεγονός ότι ο όμιλος χρειάζεται νέα projects o επικεφαλής του ομίλου σημείωσε πως “Το ανεκτέλεστο που φαίνεται σήμερα είναι το αποτέλεσμα προσπαθειών προηγούμενων  διοικήσεων. Πιστεύουμε ότι από τα τέλη Σεπτεμβρίου θα δούμε πως θα έχει διαμορφωθεί και θα έχουμε περισσότερα πράγματα να πούμε,  ενώ από το 2022 εκτιμάται ότι θα μπορεί να επιτευχθεί και πάλι κερδοφορία.

“Θέλουμε έργα με προστιθέμενη αξία”

Ο κ.Μπουλούτας σημείωσε βέβαια πως θα πρέπει να έχουν προχωρήσει τα έργα που έχει προγραμματίσει η κυβέρνηση και εκτίμησε ότι  είναι νωρίς για τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης τα οποία τα τοποθέτησε στις αρχές του 2022. Αναφορικά με το τι είδους έργα διεκδικεί η Ελλάκτωρ η απάντηση ήταν σαφής “Δεν μας ενδιαφέρει τοσο το μέγεθος όσο το γεγονός τα έργα να έχουν προστιθέμενη αξία”.

Για την Αττική Οδό δήλωσε ότι έχει ξεκινήσει η προετοιμασία για το τέλος της παραχώρησης της Αττικής Οδού και την έναρξη του νέου διαγωνισμού και απέκλεισε την περίπτωση για αυξηση διοδίων. Σχετικα με την κυκλοφορία ανέφερε πως η κίνηση έχει ξεπεράσει τις 200.000 οχήματα σε καθημερινή βάση και συνεχώς αυξάνεται και εκτιμήθηκε πως η μείωση των εσόδων θα είναι σε μονοψήφιο ποσοστό.

Για τη συνεργασία με την ADPR στα αιολικά πάρκα της Εύβοιας υπογράμμισε πως είναι σε φάση αδειοδότησης η οποία εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί εντός 24 μηνών άρα η έναρξη των έργων αυτών τοποθετείται χοντρικά το 2023.

Η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου

Σχετικά με την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου σημείωσε πως δεν υπάρχει έγγραφη δέσμευση για συμμετοχή από την πλευρά Μπάκου-Καϋμενάκη  και πως αυτή τη στιγμή μόνο η πλευρά της Reggeborgh έχει δεσμευθεί για συμμετοχή μέχρι και 50 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο του κατασκευαστικού Ομίλου, Ευθύμιο Μπουλούτα, μετά την ΑΜΚ, στόχος είναι η αύξηση του τζίρου και η καθημερινότητα. «Αισθανόμαστε ότι κλείνουμε τον κύκλο της εσωστρέφειας και περνάμε σε φάση ανάπτυξης, ενώ με την ολοκλήρωση της ΑΜΚ θα είμαστε παρόντες στη διεκδίκηση των έργων» ανέφερε ο κ. Μπουλούτας ενώ έγινε γνωστό πως προχωρά η πρόσληψη νέων στελεχών αλλά και η προώθηση του υπάρχοντος δυναμικού.

Ένας ακόμα μεγάλος στόχος είναι η μείωση του κόστους δανεισμού με  χαμηλότερα επιτόκια που θα πετύχει η εταιρεία και τη μείωση του κόστους στις εγγυητικές επιστολές. Ο κ.Μπουλούτας έβαλε τέλος στις φήμες για αναχρηματοδότηση του ομολόγου των 600 εκατ. ευρώ με το “αλμυρό” επιτόκιο λέγοντας ότι θα πρέπει αρχικά να επιτευχθεί σταθερή κερδοφορία με άρμα την κατασκευή.

Άλλωστε λύνοντας το πρόβλημα της ΑΚΤΩΡ, όλος ο όμιλος θα μπορεί να ελπίζει στην ανάληψη σημαντικών έργων με βάση και την πολυετή εμπειρία σε Ελλάδα και Ρουμανία.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: ΕΛΛΑΚΤΩΡ
SHARE:

24Media Network