Lidl: Έρχονται αυξήσεις μισθών από Μάρτιο

Lidl: Έρχονται αυξήσεις μισθών από Μάρτιο
PITSILKAS PHOTOGRAPHY

Μια νέα μισθολογική δομή, που θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των απολαβών των εργαζομένων της εφαρμόζει από 1η Μαρτίου η Lidl. Πόσο θα αυξηθούν οι μισθολογικές δαπάνες

Κινητικότητα στον χώρο των σούπερ μάρκετ καθώς μετά την Γαλαξίας που προχώρησε σε γενναία αύξηση μισθών στους νέους υπαλλήλους της και η Lidl Ελλάς προχώρησε στην ανακοίνωση νέα μισθολογική δομή.

Συγκεκριμένα, από 1 Μαρτίου 2019 η Lidl Ελλάς, όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της, θα εφαρμόσει μια νέα μισθολογική πολιτική με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση των βασικών αρχών της όπως είναι η αξιοκρατία, η εμπιστοσύνη και η δικαιοσύνη αλλά και η ισότητα ευκαιριών για όλους. Για τον λόγο αυτό, ανέπτυξε, με ισχύ από 1 Μαρτίου 2019, μια νέα μισθολογική δομή, που θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των απολαβών και κατά συνέπεια την αυξημένη επένδυση σε μισθούς 5,3%.

Σε επικοινωνία που είχε το News24/7 με εκπρόσωπο της εταιρείας τονίσθηκε ότι η αύξηση αφορά το σύνολο του προσωπικού της Lidl με διαφορετικά όμως ποσοστά.

Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι όπως κάθε χρόνο, έτσι και το 2019, προγραμματίζει νέες προσλήψεις, ενδυναμώνοντας περαιτέρω την παρουσία της στην ελληνική αγορά λιανεμπορίου με στόχο να παραμείνει ένας εργοδότης επιλογής, σταθερός και υπεύθυνος. Υπολογίζεται ότι μέχρι το τέλος του 2019 θα απασχολεί 6.000 εργαζόμενους. Η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού έχει ως προτεραιότητα την παρακίνηση, την ικανοποίηση και τη δέσμευση των ανθρώπων της Lidl.

Έτσι, για την ικανοποίηση τους, θα διοργανώσει μέσα στο 2019 πολλές δράσεις με κόστος που ξεπερνάει τις 600.000 ευρώ. Επίσης, θα συνεχίσει να προσφέρει δώρα στους εργαζομένους που κλείνουν 10 χρόνια εργασίας στη Lidl Ελλάς καθώς και στους νέους γονείς. Συνολικά, εντός του 2019, θα επενδύσει σχεδόν 800.000€ για την ικανοποίηση και δέσμευση των εργαζομένων της.

Έχοντας τον άνθρωπο στο επίκεντρο, επενδύει συνεχώς και στην εκπαίδευση και ανάπτυξή τους με δράσεις, σεμινάρια και πολλά εργαλεία Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης, όπως το σύστημα LEON (Learning Online) στα καταστήματα. Η συνολική επένδυση για την Εκπαίδευση και Ανάπτυξη το 2019 ανέρχεται στα 1.300.000€. Συγχρόνως, επενδύει στους νέους απόφοιτους πανεπιστημίων και στους νέους επαγγελματίες, με προγράμματα Trainee, αναγνωρίζοντας ότι αποτελούν το μελλοντικό εργατικό δυναμικό της εταιρείας. Προσπαθεί, έτσι, να αναστρέψει το brain drain και να «κρατήσει» τα νέα ταλέντα στην Ελλάδα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι millennials (ηλικίας 18-37) την επέλεξαν πέρυσι ως έναν από τους δέκα πιο ελκυστικούς εργοδότες στην Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα του kariera.gr σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Η Lidl Ελλάς έχει στόχο να παραμείνει εργοδότης επιλογής, τόσο για το νέο ταλέντο όσο και για το σύνολο των εργαζομένων της. Διατηρεί σταθερά ένα θετικό, σύγχρονο και ελκυστικό εργασιακό περιβάλλον, παραμένοντας μία αναγνωρισμένα υπεύθυνη εταιρεία στην Ελλάδα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Σούπερ Μάρκετ, Lidl
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Γαλαξίας: Αύξηση μισθού 20% σε εργαζομένους – Δημιουργία mall 40 καταστημάτων

SHARE:

24Media Network