Νέες επενδύσεις στο e-commerce από τον Σκλαβενίτη

Σκλαβενίτης σούπερ μάρκετ
MOTIONTEAM

Τρεις μήνες μετά την είσοδό της στην ηλεκτρονική αγορά και την πιλοτική λειτουργία του e-shop για τις περιοχές της Αττικής, η αλυσίδα Σκλαβενίτης ετοιμάζεται να παρέχει αυτή την υπηρεσία και στους καταναλωτές της Θεσσαλονίκης.

Επεκτείνει την παρουσία του το e-shop της αλυσίδας Σκλαβενίτη προγραμματίζοντας η λειτουργία του να καλύψει μετά το α’ εξάμηνο της χρονιάς και την περιοχή της Θεσσαλονίκης.

Στο πλαίσιο αυτό έχει βρεθεί αποθηκευτική υποδομή που υποστηρίξει το κέντρο διανομής της αλυσίδας για την περιοχή, ενώ παράλληλα αναζητά νέα αποθηκευτικά κέντρα για την εξυπηρέτηση της Αττικής.

Η αλυσίδα που εξυπηρετεί τις ηλεκτρονικές πωλήσεις της και μέσω της e-food, έχει ήδη από τον περασμένο Νοέμβριο ενεργοποιήσει το δικό της e-shop, το οποίο βρίσκεται σε πιλοτική λειτουργία. Έως σήμερα μπορεί να εξυπηρετήσει περίπου 1.000 παραγγελίες ημερησίως με εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης εντός μιας εβδομάδας, ωστόσο η διοίκηση του ομίλου Σκλαβενίτη επενδύει στη βελτίωση της παραπάνω επίδοσης προκειμένου να αντιμετωπίσει την αυξημένη ζήτηση αλλά και τον ανταγωνισμό στην online αγορά σούπερ μάρκετ.

 Για τη φετινή χρονιά το επενδυτικό πλάνο της αλυσίδας αναμένεται να αγγίξει τα 50 εκατ. ευρώ, κεφάλαια τα οποία εκτός από την ενίσχυση των κέντρων διανομής της θα κατευθυνθούν στην ανάπτυξη και του φυσικού της δικτύου. Στο πλαίσιο αυτό έχει προγραμματίσει τη λειτουργία 5 νέων καταστημάτων σε Πάτρα, Σκιάθο, Σπάρτη, Νάουσα και Γιαννιτσά και 2 μετεγκαταστάσεις σε μεγαλύτερα ακίνητα σε Τρίκαλα και Καρδίτσα. Επίσης στον προγραμματισμό περιλαμβάνεται η ανακαίνιση 40 υφιστάμενων καταστημάτων της και η ανακαίνιση του δικτύου της στην Κύπρο. 

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Σκλαβενίτης, Σούπερ Μάρκετ, Επενδύσεις, Θεσσαλονίκη
SHARE:

24Media Network