Τέλος τα Haribo από τα γερμανικά σούπερ μάρκετ, λόγω κορονοϊού

Η Haribo gummy bear της Γερμανίας, με έδρα τη Βόννη, ανακοίνωσε το 2017 ότι θα άνοιγε ένα εργοστάσιο στο Ουισκόνσιν των ΗΠΑ το 2020.
Η Haribo gummy bear της Γερμανίας, με έδρα τη Βόννη, ανακοίνωσε το 2017 ότι θα άνοιγε ένα εργοστάσιο στο Ουισκόνσιν των ΗΠΑ το 2020. AP

Τα γερμανικά σούπερ μάρκετ έχουν αρχίσει να μαζεύουν από τα ράφια τους τα ζελεδένια αρκουδάκια Haribo, εν μέσω οικονομικών διαφορών με την εταιρεία που αποδίδει την αύξηση του κόστους παραγωγής στις οικονομικές επιπλοκές του κορονοϊού.

Μεγάλα γερμανικά σούπερ μάρκετ έχουν αρχίσει να μαζεύουν τα διάσημα προϊόντα Haribo από τα ράφια τους. Η κίνηση έρχεται εν μέσω αναφερόμενης διαφωνίας σχετικά με την αύξηση των τιμών για τα ζελεδένια αρκουδάκια.

Οι μεγάλες γερμανικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ Lidl και Edeka διέκοψαν ή μείωσαν τις πωλήσεις προϊόντων Haribo, καθώς μάχονται με τον κατασκευαστή γλυκών για τις τιμές. Με τους αγοραστές να έχουν ολοένα πιο περιορισμένη οικονομική δυνατότητα, εν μέσω των "επιπλοκών" που προκαλεί η πανδημία του κορονοϊού, τα καταστήματα θέλουν οπωσδήποτε να αποφύγουν την αύξηση της τιμής που θα επιθυμούσε ο κατασκευαστής.

Σύμφωνα με τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης, η Haribo ήθελε να αυξήσει την τιμή ενός πακέτου 360 γραμμαρίων από 1,19 € σε 1,29 €. Η εταιρεία που εδρεύει στη Βόννη της Γερμανίας, το απέδωσε στην αύξηση των τιμών για τα ακατέργαστα συστατικά που απαιτούνται για την παραγωγή της καραμέλας, η οποία προκαλείται από την επέλαση της COVID-19.

Η αλυσίδα εκπτωτικών σούπερ μάρκετ Lidl ανταποκρίθηκε στην προτεινόμενη αύξηση των τιμών τραβώντας τα προϊόντα Haribo από τα ράφια της τον Αύγουστο, ενώ συνέχισε να πουλάει καραμέλες από ανταγωνιστικούς κατασκευαστές γλυκών.

"Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι επί του παρόντος βρισκόμαστε σε σκληρές διαπραγματεύσεις για τις τιμές με τους εμπόρους λιανικής", δήλωσε η Haribo στα τέλη Αυγούστου.

Τώρα η Edeka, η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Γερμανίας, ακολούθησε. Σύμφωνα με μια έκθεση του περιοδικού ειδήσεων Der Spiegel, η Edeka μείωσε τις πωλήσεις προϊόντων Haribo κατά 40%.

Εν τω μεταξύ, το ανταγωνιστικό σούπερ μάρκετ Aldi ανταποκρίθηκε στην απόρριψη της Haribo από αλυσίδες λιανικής και σε μία προσπάθεια να επωφεληθεί, υπερπρόβαλλε τα γλυκά αρκουδάκια σε πρόσφατες διαφημίσεις, προσφέροντας μειωμένες τιμές, σύμφωνα με την DW.

Διαβάστε τις Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του News247.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Γερμανία, Σούπερ Μάρκετ, Διεθνής Οικονομία, Κορονοϊός, Covid-19
SHARE:

24Media Network