Σε προκαταρκτική συμφωνία για περαιτέρω ανάπτυξη περισσότερων σταθμών φόρτισης για οχήματα που λειτουργούν με ηλεκτρική ενέργεια αλλά και με εναλλακτικά καύσιμα κατέληξε το πρωί της Τρίτης η Ε.Ε.
Συμμαχία με την Ιταλία και άλλες χώρες της ανατολικής Ευρώπης σύναψε η Γερμανία κατά της κατάργησης των μηχανών εσωτερικής καύσης στα αυτοκίνητα από το 2035. Η σχετική ευρωπαϊκή νομοθεσία "χρειάζεται επειγόντως αλλαγές" τονίζουν οι Γερμανοί.
Εύκολη αναζήτηση σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα με τη νέα εφαρμογή "Recharge". Πρόκειται για την πρώτη ολοκληρωμένη εφαρμογή κινητών συσκευών για την Ηλεκτροκίνηση στη χώρα μας.
Για τις μεγάλες προκλήσεις στην ηλεκτροκίνηση μίλησε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής. Τι είπε για τις δημόσιες μεταφορές και ταξί.
Σε εφαρμογή το πρόγραμμα για αντικατάσταση περίπου 2.000 παλιών και ρυπογόνων ταξί με νέα, αμιγώς ηλεκτρικά. Οι ωφελούμενοι και το ύψος των ενισχύσεων.
Τι προτείνει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ως μέτρα για μείωση κατά 55% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου το 2030 στην ΕΕ. Αρχίζουν οι διαπραγματεύσεις με τα κράτη - μέλη.
Η Ελλάδα είναι μεταξύ των 6 χωρών της ΕΕ που δεν έχουν ούτε ένα σημείο φόρτισης ηλεκτρικού οχήματος ανά 100 χιλιόμετρα, σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.
Ο απασχολούμενος στόλος της εταιρείας για βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες ενοικιάσεις ξεπέρασε τα 48.000 αυτοκίνητα με 5.700 συνολικές αγορές νέων αυτοκίνητων.
Με έναν τύπο κινητήρα που χρησιμοποιείται σε ανεμιστήρες, η έρευνα του Robert Sansone θα μπορούσε να ανοίξει το δρόμο για μία πιο οικονομική και φιλική προς το περιβάλλον κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων που δεν απαιτούν μαγνήτες σπάνιων γαιών.
Το ποσοστό επιδότησης του "Κινούμαι ηλεκτρικά" για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου για τα φυσικά πρόσωπα είναι 30% επί της λιανικής τιμής προ φόρω. Χρήσιμες ερωτήσεις - απαντήσεις για το πρόγραμμα.
Με τα μέχρι τώρα αποτελέσματα, το 2021 ταξινομήθηκαν 6.967 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όταν το 2019 είχαν ταξινομηθεί μόλις 480 και το ποσοστό αγοράς, από το 0,4% του 2019 εκτινάχθηκε στο 6,9%.
Και στη νέα χρηματοδοτική δράση θα προβλέπονται επιδοτήσεις και για ηλεκτρικά ποδήλατα, δίκυκλα και τρίκυκλα, ενώ στους δικαιούχους θα είναι και οι εταιρείες.
Ο Διευθυντής στο Ελληνικό Γραφείο της Greenpeace, Νίκος Χαραλαμπίδης, συμμετέχοντας στο αφιέρωμα "Η Ελλάδα στο μέλλον", γράφει στο NEWS 24/7 για τις ευκαιρίες για το κλίμα που έχουμε μπροστά μας και τα περιθώρια που στενεύουν επικίνδυνα.
Γνωρίστε το Ιncharge, το μεγαλύτερο δίκτυο ταχυφορτιστών στην Ελλάδα, με προηγμένους φορτιστές σε κεντρικά σημεία μεγάλων αυτοκινητοδρόμων και εθνικών οδών της χώρας.
Σε δημοπράτηση και επίσημα ο διαγωνισμός για την προμήθεια 770 αστικών λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Το χρονοδιάγραμμα και τα τμήματα του διαγωνισμού.
Αισιόδοξα είναι μηνύματα για ηλεκτρικά οχήματα στη χώρα, σύμφωνα με την γενική γραμματέα Ενέργειας του Υπ. Περιβάλλοντος, αφού για πρώτη φορά έχουν κατατεθεί 13 αιτήσεις για ηλεκτροκίνητα ταξί.
18 κράτη μέλη της ΕΕ διαθέτουν κάτω από 5 σημεία φόρτισης ανά 100 χλμ δρόμου, με μόλις τέσσερα να διαθέτουν περισσότερους από 10 φορτιστές για αυτήν την απόσταση. Η Ελλάδα στις χώρες με τις λιγότερες υποδομές.
"Πάμε στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης", είναι το μήνυμα που έστειλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών από το αμαξοστάσιο του Ρουφ, σημειώνοντας πως σε λίγους μήνες θα δούμε στην Αθήνα τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία.
Η Χάλκη αποτέλεσε το πρώτο νησί - πρότυπο για την ενεργειακή μεταστροφή πολλών νησιών της χώρας μας. Τι θεσμοθετείται και για τα «ενεργειακά ξενοδοχεία».
Με το μνημόνιο μεταξύ ΔΕΗ Α.Ε. και ΕΛΙΝΟΙΛ Α.Ε., η πρώτη θα τοποθετήσει ταχυφορτιστές στο δίκτυο πρατηρίων της δεύτερης, σε όλη την Ελλάδα, τμηματικά και σε φάσεις.
Κατά την επίσκεψή του στην Αστυπάλαια, ο πρωθυπουργός συναντήθηκε με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Volkswagen, ο οποίος σκοπεύει να μετατρέψει την Αστυπάλαια σε ένα πρότυπο νησί ηλεκτροκίνησης και πράσινης ενέργειας.
Παρουσιάζεται μια σημαντική ευκαιρία για εγχώρια παραγωγή της τεχνολογίας ώστε να διασφαλιστεί η παρακολούθηση της λειτουργίας της. Ποιες είναι οι προϋποθέσεις.
Ενεργειακός και εταιρικός μετασχηματισμός για τον ελληνικό πετρελαϊκό γίγαντα με έμφαση στις καθαρές μορφές ενέργειας, την ηλεκτροκίνηση, την παραγωγή υδρογόνου αλλά και σοβαρές πρωτοβουλίες για εκσυγχρονισμό της παραδοσιακής δραστηριότητας υγρών καυσίμων.
Η εταιρία προχωρά πιλοτικά σε πλήρη αναμόρφωση δύο μεγάλων σημείων εξυπηρέτησης των πελατών της στο Μαρούσι και την Καλλιθέα. Προχωρά και στην μαζική τοποθέτηση 160 σημείων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο Γενικός Διευθυντής ελληνικού γραφείου Greenpeace, Νίκος Χαραλαμπίδης αρθρογραφεί στο NEWS 24/7 για το σχέδιο ανάκαμψης που "θρέφει το πελατειακό κράτος" και αρνείται να αλλάξει "το εξαιρετικά προβληματικό παραγωγικό και καταναλωτικό μοντέλο".
Το σχέδιο για το ΤΑΑ, έχει μια πολύ σοβαρή έλλειψη. Δεν περιλαμβάνει ούτε μια λέξη για συμπαραγωγή, για εθνική παραγωγή και για συνέργειες με άλλους τομείς.