Ταχυμεταφορές: “Απαράδεκτες οι δικαιολογίες των εταιρειών”, λέει γνωστό βιβλιοπωλείο

Ταχυμεταφορές: “Απαράδεκτες οι δικαιολογίες των εταιρειών”, λέει γνωστό βιβλιοπωλείο
Ταχυμεταφορές (φωτογραφία αρχείου) Shutterstock

Με ανάρτηση στο facebook οι υπεύθυνοι βιβλιοπωλείου απολογούνται για τις καθυστερήσεις στις παραγγελίες και τονίζουν ότι οι εταιρείες ταχυμεταφορών δεν προετοιμάστηκαν στο διάστημα μεταξύ των δύο lockdown

Συγγνώμη ζητά με ανάρτησή του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης το βιβλιοπωλέίο “Πολιτεία” για τις καθυστερήσεις στις παραγγελίες των πελατών του τις ημέρες του lockdown.

Όπως εξηγούν οι υπεύθυνοι του βιβλιοπωλείου, οι ίδιοι προχώρησαν στις απαραίτητες κινήσεις προκειμένου να είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν στον φόρτο εργασίας, της Black Friday και της κατάστασης καραντίνας, κάτι που όπως λένε δεν έπραξαν οι εταιρείες ταχυμεταφορών με αποτέλεσμα να “καταφεύγουν σε απαράδεκτες δικαιολογίες, όπως η πτώση των συστημάτων τους, ότι δεν βρήκαν τον παραλήπτη, ότι η διεύθυνση είναι άγνωστη κλπ., για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα”.

Το συγκεκριμένο βιβλιοπωλείο δεν είναι φυσικά το μόνο που προχωρά σε σχετικές καταγγελίες για την λειτουργία των εταιρειών courier και την αδυναμία εξυπηρέτησής από πλευράς τους.

Δεκάδες είναι εκείνες που μπορεί να συναντήσει κανείς στο διαδίκτυο τόσο από εταιρείες που δεν μπορούν να προχωρήσουν τις εργασίες τους, όσο και από πελάτες που δεν λαμβάνουν εγκαίρως τις παραγγελίες τους.

Αναλυτικά η ανάρτηση του βιβλιοπωλείου “Πολιτεία”

“Ζητάμε συγγνώμη από τους πελάτες μας που δεν παραλαμβάνουν έγκαιρα την έτοιμη και την απεσταλμένη  παραγγελία τους, καθώς παρά τις υπερπροσπάθειες μας και τις πολύ σημαντικές προσλήψεις που έγιναν προκειμένου να μας δίνουν τη δυνατότητα να αντεπεξέλθουμε στο φόρτο εργασίας της περιόδου, φαίνεται πως οι εταιρείες courier δεν βρίσκονται στο ίδιο μήκος κύματος.

Παρά τη γνωστή εδώ και χρόνια “περίοδο του Black Friday” αλλά και την εμπειρία από την πρώτη καραντίνα, σε αντίθεση με πολύ μικρότερες επιχειρήσεις, αυτές οι τεράστιες εταιρείες courier δεν θέλησαν  να προετοιμαστούν σωστά και καταφεύγουν σε απαράδεκτες δικαιολογίες, όπως η πτώση των συστημάτων τους, ότι δεν βρήκαν τον παραλήπτη, ότι η διεύθυνση είναι άγνωστη κλπ., για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.

Με όλα τα παραπάνω φυσικά το βάρος πέφτει στα καταστήματα που εισπράττουν την αγανάκτηση των καταναλωτών, ακόμα και για τις παραγγελίες που έχουν ετοιμάσει ή αποστείλει και καθώς παραμένουν στα αζήτητα των εταιρειών courier, ή  σε κεντρικά σημεία διανομής ή δεν βγαίνουν ποτέ για παράδοση.

Εμείς οφείλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη και να αναλάβουμε την ευθύνη για ό,τι μας αναλογεί και  για τους συνεργάτες μας.  Ζητάμε την κατανόηση σας καθώς το πρόβλημα αυτό μας ξεπερνάει.

Με εκτίμηση

Το Βιβλιοπωλείο Πολιτεία”.

Ζητάμε συγγνώμη από τους πελάτες μας που δεν παραλαμβάνουν έγκαιρα την έτοιμη και την απεσταλμένη παραγγελία τους,…

Posted by
ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ~ POLITEIA BOOKSTORE on 
Tuesday, 8 December 2020

Διαβάστε τις Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του News247.gr

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα