Δεν υπάρχει αυτό που έκανε η Nike για όσους καίνε τα προϊόντα της

Δεν υπάρχει αυτό που έκανε η Nike για όσους καίνε τα προϊόντα της

Η Nike προέβη σε μια κίνηση-μάθημα στον τομέα επικοινωνίας, marketing και αξιοπρέπειας, σχετική με τους Αμερικανούς που "πόσταραν" την καύση των προϊόντων που 'χουν (ήδη) αγοράσει, με το πιο διάσημο logo.

H Nike είναι η εταιρεία που προτιμούσε ο Κim Jong-un, όταν τον είχε στείλει ο πατέρας του, Kim Jong-il στην Ελβετία, εσώκλειστο για σπουδές -πριν απαιτήσει την άμεση επιστροφή του, αφενός γιατί ήταν ο χειρότερος μαθητής, αφετέρου διότι είχε "δυτικοποιηθεί", όπως φαίνεται και από την εμφάνιση του με τα Jordans.

H Νike έγινε και η εταιρεία που επέλεξε τον Colin Kaepernick, ως πρόσωπο για τα 30 χρόνια της καμπάνιας "Just Do It".

Προφανώς και έχετε δει τι ακολούθησε. Πλήθος Αμερικανών, κυρίως υποστηρικτών του Donald Trump, άρχισαν να καίνε τα προϊόντα με το πιο διάσημο logo. Ένα διάσημο troll της Αμερικής, πόσταρε video με τον ίδιο να καίει τα παπούτσια του, ενώ τα φορούσε. Το επόμενο ντοκουμέντο ήταν από το νοσοκομείο, όπου διεκομήσθη με εγκαύματα.

Δεν υπάρχει αυτό που έκανε η Nike για όσους καίνε τα προϊόντα της

Ο Phil Braun εξήγησε ότι "στόχος μου ήταν να σατιρίσω εκείνους που διαδηλώνουν κατά της Νike, καίγοντας τα πράγματα τους. Το γεγονός ότι πολλοί πίστεψαν πως αυτό που είδαν ήταν αλήθεια, λέει πολλά για την κοινωνία μας".

Οι οπαδοί του Trump δεν μπορούν να πάνε στα Starbucks, να δουν Netflix, να οδηγήσουν Harley...

Πολλοί διάσημοι παρουσιαστές της αμερικανικής τηλεόρασης, με προξέχοντα τον Jimmy Kimmel θύμισαν ότι "δεν υπάρχει κάποιο νόημα στο να καις τα ρούχα που έχεις ήδη πληρώσει". Ο Kimmel πρόσθεσε και ότι "οι υποστηρικτές του Trump δεν μπορούν να αγοράσουν Nike, να πάμε στο Starbucks, να δουν NFL, να οδηγήσουν Harley και να παρακολουθήσουν Netflix. Οφείλουν να αγαπούν τον Putin, να μισούν το FBI. Αν αυτή ήταν φάρσα, θα ήταν η καλύτερη φάρσα της ιστορίας".

Ο Πλανητάρχης, ο οποίος ενοικιάζει στη Nike το κεντρικό κατάστημα στο Manhattan, -φυσικά και- καταδίκασε τη νέα διαφήμιση.

Έγραψε Twitter "όπως και το NFL (σ.σ. ο Πλανητάρχης έχει καταφερθεί και της λίγκας football, γιατί δεν δέχθηκε την πρόταση του να αποβάλει τους "sons of a bitch" που γονατίζουν στον ύμνο), του οποίου τα νούμερα τηλεθέασης έχουν ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ ΠΤΩΣΗ, η Nike έχει "δολοφονηθεί" από το θυμό και τα μποϊκοτάζ. Αναρωτιέμαι αν είχαν έστω υποψία πως η εξέλιξη θα είναι αυτή. Σε ό,τι αφορά το NFL (σημειωτέον, έχει ως βασικό χορηγό αθλητικού υλικού τη Nike), βρίσκω δύσκολο να δω τον όποιον αγώνα, μέχρι να μείνουν όλοι όρθιοι για τη σημαία".

Η Nike απάντησε "πιστεύουμε πως ο Colin είναι ένας από τους πιο εμπνευστικούς αθλητές της γενιάς του, ο οποίος αξιοποιεί τη δύναμη του σπορ για να βοηθήσει τον κόσμο να προχωρήσει προς τα εμπρός", ενώ η μετοχή της είχε παρουσιάσει πτώση -τη χειρότερη για μια μέρα. Στις πρώτες 19 ώρες μετά την ανακοίνωση για τον Kaepernick, η αναφορά που έγινε στα media ήταν αξίας 43 εκατ. δολ. Άρα θα τη βρει την άκρη. Πολλώ δε, έπειτα από αυτό.

Δεν υπάρχει αυτό που έκανε η Nike για όσους καίνε τα προϊόντα της

Πολλοί αναρωτήθηκαν για την αυθεντικότητα του. Εκπρόσωποι των media και οργανώσεων για τα ανθρώπινα δικαιώματα, το δημοσίευσαν στις επίσημες σελίδες τους, εξηγώντας πως είναι πέρα για πέρα αληθινό. Οπότε θα τους πιστέψουμε, με τη σημείωση ότι μπορεί να είναι δημιούργημα του Kevin Maxwell, δημοσιογράφου και νομικού.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Τραμπ
SHARE: