Netflix: Το Squid Game γίνεται πραγματικότητα – Έρχεται ριάλιτι με έπαθλο 4,56 εκατ. δολάρια

Netflix: Το Squid Game γίνεται πραγματικότητα – Έρχεται ριάλιτι με έπαθλο 4,56 εκατ. δολάρια
Squid Game AP

Ριάλιτι εμπνευσμένο από το Squid Game φέρνει στην πλατφόρμα του το Netflix και αναζητά 456 παίκτες από όλο τον κόσμο που θα διαγωνιστούν για το έπαθλο των 4,56 εκατ. δολαρίων.

Τηλεοπτικό ριάλιτι εμπνευσμένο από τη δημοφιλέστερη σειρά όλων των εποχών, το Squid Game, ετοιμάζει το Netflix, χωρίς ωστόσο σε αυτό να διακυβεύεται η ζωή ή ο θάνατος, όπως διευκρινίζει η δημοφιλής πλατφόρμα.

Στο νέο ριάλιτι, 456 νεοσύλλεκτοι από όλο τον κόσμο θα παίξουν παιχνίδια όπου «η χειρότερη μοίρα είναι να γυρίσουν σπίτι με άδεια χέρια» – χάνοντας όμως το έπαθλο των 4,56 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με το BBC.

Παράλληλα, το Netflix επιβεβαίωσε ότι η δημοφιλής σειρά θα ανανεωθεί για δεύτερη σεζόν στην αρχή της εβδομάδας.

Την Τετάρτη, η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι η νέα της σειρά 10 επεισοδίων – Squid Game: The Challenge – θα προσφέρει το “μεγαλύτερο καστ και το μεγαλύτερο χρηματικό έπαθλο στην ιστορία των ριάλιτι”.

«Καθώς οι παίκτες ανταγωνίζονται μέσω μιας σειράς παιχνιδιών εμπνευσμένων από την αρχική σειρά- συν τις εκπληκτικές νέες προσθήκες – οι στρατηγικές, οι συμμαχίες και ο χαρακτήρας τους θα τεθούν σε δοκιμασία, ενώ οι ανταγωνιστές αποκλείονται γύρω τους», πρόσθεσε.

Οι συμμετέχοντες πρέπει να είναι τουλάχιστον 21 ετών, πρέπει να μιλούν αγγλικά και να είναι διαθέσιμοι για έως και 4 εβδομάδες στις αρχές του 2023 για τα γυρίσματα.

Οι 456 συμμετέχοντες είναι τόσοι όσοι και οι παίκτες της σειράς, με τον κύριο πρωταγωνιστή της Seong Gi-hun να αναφέρεται επίσης ως Player 456.

Η νοτιοκορεάτικη σειρά αφηγείται την ιστορία ανθρώπων που, όντας βουτηγμένοι στα χρέη, διαγωνίζονται για ένα τεράστιο χρηματικό έπαθλο σε μια θανατηφόρα σειρά παιδικών παιχνιδιών.

Κατέχει το ρεκόρ της πιο δημοφιλούς σειράς του Netflix όλων των εποχών και μεταδόθηκε από 111 εκατομμύρια χρήστες στις πρώτες 28 ημέρες από την κυκλοφορία της.

Ο σκηνοθέτης, συγγραφέας και εκτελεστικός παραγωγός του Squid Game, Hwang Dong-hyuk είπε σε δήλωσή του τη Δευτέρα: “Χρειάστηκαν 12 χρόνια για να ζωντανέψει η πρώτη σεζόν του Squid Game πέρυσι. Αλλά χρειάστηκαν 12 ημέρες για να γίνει το Squid Game η πιο δημοφιλής σειράς του Netflix».

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα