Κυριάκος Μητσοτάκης: Η “κομμένη” φωτογραφία του με τον Λιγνάδη και η απάντηση της Κονιόρδου

Κυριάκος Μητσοτάκης: Η “κομμένη” φωτογραφία του με τον Λιγνάδη και η απάντηση της Κονιόρδου

Άγρια κόντρα στη Βουλή με την παράσταση του Δημήτρη Λιγνάδη στην Επίδαυρο να έρχεται και πάλι στο προσκήνιο. Οι κατηγορίες για σταλινισμό και η απάντηση της πρώην υπουργού Πολιτισμού για τη συμμετοχή της στους "Πέρσες".

Νέα κόντρα έλαβε χώρα το πρωί της Πέμπτης στη Βουλή, με αφορμή την υπόθεση Λιγνάδη. Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, έδειξε φωτογραφία που όπως ανέφερε, υπέστη επεξεργασία με Photoshop. Στο επίμαχο καρέ εμφανιζόταν ο ίδιος με τον πρώην επικεφαλής του Εθνικού Θεάτρου, με τον πρωθυπουργό να αναφέρει πως δίπλα βρισκόταν και η κ. Κονιόρδου, η οποίο “κόπηκε” από ανθρώπους της αξιωματικής αντιπολίτευσης για λόγους πολιτικής σκοπιμότητας.

Με αυτό τον τρόπο ο κ. Μητσοτάκης προσπάθησε εκ νέου να απαντήσει στις κατηγορίες για τις προσωπικές του σχέσεις του με τον Δ. Λιγνάδη, ο οποίος διορίστηκε στη θέση του επικεφαλής του Εθνικού Θεάτρου από την τρέχουσα κυβέρνηση.

Όπως είπε ο κ. Μητσοτάκης για το επίμαχο καρέ που παρουσίασε στο κοινοβούλιο:

“Είναι μία φωτογραφία την οποία δημοσίευσε το κομματικό σας έντυπο από μία παράσταση στην οποία πήγα, η μόνη παράσταση που έχω δει την οποία σκηνοθέτησε ο κύριος Λιγνάδης το καλοκαίρι στην Επίδαυρο, και κατατέθηκε μία πολύ ενδιαφέρουσα φωτογραφία που μπήκε πρωτοσέλιδα στο site της Αυγής. Μόνο που κάτι έλειπε στη φωτογραφία. Έλειπε η κυρία Κονιόρδου η οποία ήταν δίπλα μου, η τέως Υπουργός Πολιτισμού. Θεώρησα χρήσιμο να βάλω μία άλλη εξαφανισμένη φωτογραφία από τις εποχές του Στάλιν και του Νικολάι Γιεζόφ, κ. Τσίπρα, αυτές είναι σταλινικές πρακτικές”. Ακόμη, έκανε λόγο για “αριστερόμορφο τραμπισμό”.

Ο πρωθυπουργός διέψευσε άλλωστε ότι ο κ.Λιγνάδης είναι φίλος του και δήλωσε: “Ζήτημα αν τον είχα δει μία ή δύο φορές ως ηθοποιό, δεν τον ήξερα προσωπικά”, προσθέτοντας ότι τοποθετήθηκε απο την υπουργό Πολιτισμού, την οποία φρόντισε ακόμη μια φορά να “καλύψει” ως προς τις αρμοδιότητές της.

Φυσικά, για του λόγου το αληθές, η πρώην υπουργός, Λυδία Κονιόρδου, ήταν παρούσα στην εν λόγω παράσταση (“Πέρσες”) στην οποία είχε μεταβεί το καλοκαίρι ο πρωθυπουργός με ελικόπτερο, και είχε αποσαφηνίσει το αυτονόητο, πως είχε λάβει μέρος ως επαγγελματίας εργαζόμενη, μαζί με άλλους συναδέλφους της.

Αναλυτικότερα, θυμίζουμε πως πριν λίγες ημέρες ξέσπασε ανοιχτή αντιπαράθεση ανάμεσα στην πρώην υπουργό Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ Λυδία Κονιόρδου με τη νυν υπουργό, Λίνα Μενδώνη, με αφορμή την υπόθεση Δημήτρη Λιγνάδη.

Η κ. Μενδώνη, προσπαθώντας να απαντήσει στις κατηγορίες περί συγκάλυψης, ισχυρίστηκε πως η πρώην υπ. πολιτισμού πρωταγωνιστούσε στους Πέρσες μαζί με τον Δ. Λιγνάδη και πως εκείνος “δεν προέκυψε ξαφνικά”.

“Ο Δημήτρης Λιγνάδης δεν προέκυψε ξαφνικά στο Εθνικό Θέατρο το 2019. Ο κ. Λιγνάδης έχει μια σχέση αδιάληπτη με το Εθνικό Θέατρο από το 1986 μέχρι τώρα” επισήμανε και είπε πως “είναι ένας επικίνδυνος άνθρωπος, αλλά αυτό προέκυψε τώρα”.

“Ακούω ότι η βασική κατηγορία είναι ότι συγκαλύψαμε. Τι να συγκαλύψουμε; Γιατί εμείς δεν ξέραμε. Αν αυτοί ήξεραν. Αυτοί συγκάλυψαν. Το υπουργείο Πολιτισμού δεν διαθέτει τμήμα σεξουαλικού εγκλήματος. Εμείς γνωρίζουμε τον καλλιτέχνη και όχι την προσωπική του ζωή” τόνισε η κ. Μενδώνη.

Από τη δική της μεριά, η Λυδία Κονιόρδου απάντησε πως η κ. Μενδώνη θα έπρεπε να “αναλάβει τις ευθύνες της”, ενώ την κατηγόρησε ευθέως για απόπειρα συγκάλυψης των κακοποιήσεων. “Την βλέπουμε τώρα να μετακυλύει με εξοργιστικό θράσος την δική της εγκληματική ευθύνη σε αυτούς που συμμετείχαν σαν εργαζόμενοι καλλιτέχνες στην παράσταση του Εθνικού θεάτρου” τονίζει η κ. Κονιόρδου και ζητά την παραίτησή της, μιλώντας για αλαζονεία και “αυταρχική αναλγησία”.

Αναλυτικά η απάντηση της κ. Κονιόρδου για την υπόθεση Λιγνάδη:

“Περιμέναμε σήμερα η κα Μενδώνη να αναλάβει τις ευθύνες της και να παραιτηθεί καθώς παρακολουθούμε  εδώ και μέρες, εμβρόντητοι, μετά τις συγκλονιστικές καταγγελίες εις βάρος του κου Λιγνάδη, την προσπάθεια δικαιολόγησης και συγκάλυψης του.

Αντιθέτως, την βλέπουμε τώρα να μετακυλύει με εξοργιστικό θράσος την δική της εγκληματική ευθύνη σε αυτούς που συμμετείχαν σαν εργαζόμενοι καλλιτέχνες στην παράσταση του Εθνικού θεάτρου. Η κα Μενδώνη προχωράει από αυθαιρεσία σε αυθαιρεσία.

Μετά την αλλαγή της απόφασης για τις αρχαιότητες στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, γεγονός που μας εξέθεσε διεθνώς, μετά το αχαρακτήριστο τσιμέντωμα της Ακρόπολης, που φαίνεται ότι θα έχει συνεχεία, μετά την αυταρχική αναλγησία της για τον χώρο και τους καλλιτέχνες του σύγχρονου πολιτισμού, μετά την κατάργηση του διαγωνισμού για την διεύθυνση του Εθνικού Θεάτρου, η αλαζονική αυθαιρεσία της δεν έχει κανένα φραγμό.

Ενώνω κι εγώ την φωνή μου με τους άξιους συναδέλφους μου καλλιτέχνες και καλώ την κα Μενδώνη να παραιτηθεί για λόγους δημοσίου συμφέροντος”.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα