Pokemon Go: Από πρωταπριλιάτικο αστείο στην κορυφή των προτιμήσεων

default image

Το 2014 έμοιαζε με αστείο αλλά εδώ και λίγες μέρες μετά το λανσαρισμά του προσπερνά tinder και twitter στην κορυφή του app store. Η ιστορία της ιδέας πίσω από το παιχνίδι

Για το Pokemon Go ήδη σας έχουμε ήδη γράψει. Η φρενίτιδα που επικρατεί στις χώρες που έχει λανσαριστεί επισήμως το νέο mobile game της Nitendo καλά κρατεί και όμως λένε οι αναλυτές όχι μόνο ξεπερνά σε λήψεις τα δημοφιλή tinder και twitter αλλά η τάση που καταγράφεται είναι ανοδική. Και να φανταστεί κανείς πως σε ΗΠΑ και Αυστραλία έχει κυκλοφορήσει μόλις εδώ και μια εβδομάδα.

Αυτό που κάνει εντύπωση είναι πως αυτό το παιχνίδι κάνει κάτι που μέχρι τώρα δεν έχει ξαναγίνει. Βάζει τους παίχτες να αναζητούν στον πραγματικό κόσμο μέσω της εξερεύνησης τα φανταστικά τερατάκια. Πώς μπήκε όμως αυτή η ιδέα και πότε παρουσιάστηκε για πρώτη φορά;

Το 2014, η Google κυριολεκτικά ως πρωταπριλιάτικο αστείο παρουσίασε μια περιορισμένη έκδοση μιας εφαρμογής που έβαζε τους χρήστες μέσω των google maps να αναζητήσουν pokemon σε διάφορες περιοχές. Βέβαια, τότε η ιδέα δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ένα αστείο και μάλλον έμοιαζε σχεδόν γελοία σε καταναλωτές και επιχειρήσεις, χωρίς κανείς να φαντάζεται πως μπορεί κάποια στιγμή να πάρει σάρκα και οστά.

Όχι όμως σε όλους. Ο John Hanke, επικεφαλής της Niantic είδε πίσω από το αστείο μια μεγάλη ευκαιρία και μαζί με τους συνεργάτες του ξεκίνησαν να δουν αν μπορούν να κάνουν αυτή την ιδέα πραγματικότητα. Άντλησαν την απαραίτητη χρηματοδότηση από τη Nitendo και ξεκίνησαν το εγχείρημα αξιοποιώντας εμπειρία από ανάλογες εφαρμογές που έχουν σαν κεντρική ιδέα την τοποθεσία του χρήστη.

Δύο χρόνια μετά και μια εβδομάδα από την επίσημη κυκλοφορία του παιχνιδιού ο ίδιος και η ομάδα του είναι απόλυτα δικαιωμένοι από το αποτέλεσμα καθώς βλέπουν να δημιουργείται μια νέα γενιά φανατικών φίλων των pokemon που τώρα δε θα κρατάνε κάρτες και Game Boy αλλά τα κινητά τους τηλέφωνα.

“Είναι το πρώτο παιχνίδι για κινητά που μπορεί να γεννήσει ένα κοινωνικό φαινόμενο” τόνισε ο Hideki Yasuda, αναλυτής Ινστιτούτου Ερευνών στο Τόκιο. “Το βασικό είναι ότι αυτό συμβαίνει σε παγκόσμιο επίπεδο. Και η Nintendo έχει αποδείξει ότι μπορεί ακόμα να βγει με επιτυχίες που έχουν μεγάλη απήχηση” συμπλήρωσε.

 

Αυτή η ιστορία του Pokemon Go είναι ικανή να δώσει ένα μεγάλο επιχειρηματικό παράδειγμα, διότι δείχνει πως ακόμα και οι πιο τρελές ιδέες μπορούν με πίστη, θέληση και αξιοποίηση όλων των τεχνολογικών καινοτόμων επιτευγμάτων να δώσουν πνοή σε επιχειρήσεις και να αποφέρουν σημαντικά έσοδα. Το σίγουρο είναι πως το μέλλον μας επιφυλάσσει πολλές ακόμα εκπλήξεις.

(Πληροφορίες newsy, bloomberg)

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα