Twitter: Έχασε τα μισά διαφημιστικά του έσοδα από τότε που ανέλαβε ο Elon Musk

Twitter: Έχασε τα μισά διαφημιστικά του έσοδα από τότε που ανέλαβε ο Elon Musk
Ο Ίλον Μασκ AP Photo/John Raoux

Αντιμέτωπος με μεγάλες προκλήσεις βρίσκεται ο Elon Musk, με τα έσοδα από τις διαφημίσεις στο Twitter να μειώνονται δραματικά και τον ίδιο να απειλείται πια ανοιχτά από το ανταγωνιστικό app Threads του Ζάκερμπεργκ.

Το ήμισυ των εσόδων από διαφημίσεις έχασε το Twitter, από τότε που η δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης πέρασε στα χέρια του εκατομμυριούχου επιχειρηματία Ίλον Μασκ, τον περασμένο Οκτώβριο, αποκάλυψε ο ιδιοκτήτης του.

Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε η εταιρεία δεν είδε την αναμενόμενη αύξηση στις πωλήσεις τον Ιούνιο, πρόσθεσε όμως ότι ο Ιούλιος ήταν “λίγο πιο ελπιδοφόρος“.

Ο επικεφαλής της Tesla και της SpaceX απέλυσε περίπου τους μισούς από τους 7.500 εργαζόμενους του Twitter, όταν ο ίδιος ανέλαβε τον έλεγχο της πλατφόμας το 2022, σε μια προσπάθεια να μειώσει τα έξοδα και το λειτουργικό κόστος.

Την ίδια στιγμή ο μεγάλος αντίπαλός του που δεν είναι άλλος από το Threads της Meta Platforms έκανε την εμφάνισή του και σύμφωνα με εκτιμήσεις, έχει πλέον 150 εκατομμύρια χρήστες. Η σύνδεσή του με το Instagram δίνει αυτόματα στην πλατφόρμα πρόσβαση σε περίπου δύο δισεκατομμύρια χρήστες, ως εκ τούτου προκαλεί “πονοκέφαλο” στον Ίλον Μασκ, ο οποίος βλέπει το Twitter να αντιμετωπίζει δυσκολίες λόγω χρεών.

Όπως δήλωσε ο Μασκ το Σαββατοκύριακο, οι ταμειακές ροές παραμένουν αρνητικές, ωστόσο ο δισεκατομμυριούχος δεν έθεσε χρονικό πλαίσιο για τη μείωση κατά 50% στα έσοδα από διαφημίσεις.

Σε ένα tweet του ανέφερε χαρακτηριστικά: “Πρέπει να φτάσουμε σε θετικές ταμειακές ροές, όλα τα άλλα είναι πολυτέλεια”.

Μετά την απόλυση χιλιάδων υπαλλήλων και το κλείσιμο λογαριασμών από τις υπηρεσίες cloud, ο Ίλον Μασκ δήλωσε ότι το Twitter προβλέπεται να έχει έσοδα 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων (2,29 δισεκατομμύρια λίρες) το 2023, έναν ποσό που μειώνεται από τα 5,1 δισεκατομμύρια δολάρια του 2021.

Η συγκεκριμένη εξέλιξη, όπως αναφέρει το BBC, είναι το πιο πρόσφατο σημάδι ότι τα επιθετικά μέτρα μείωσης του κόστους δεν ήταν αρκετά για να κάνουν τους διαφημιστές να επιστρέψουν, μετά τη φυγή τους λόγω των αλλαγών στους κανόνες ελέγχου του περιεχομένου.

Ωστόσο, η Meghana Dhar, πρώην επικεφαλής συνεργασιών στη Snap και τη Meta, δήλωσε ότι η εταιρεία αντιμετώπιζε δυσκολίες πριν από την εξαγορά από τον Ίλον Μασκ.

Ο Ίλον και το Twitter βρίσκονται αυτήν τη στιγμή σε μια ειλικρινή δύσκολη θέση“, δήλωσε στην εκπομπή “Today” του BBC. “Για να είμαστε ωστόσο δίκαιοι προς τον Ίλον, υπήρξε μια πτώση των εσόδων του Twitter και μια αύξηση των εσόδων από την προ-Ίλον περίοδο”.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα