Wind: Θετική πορεία στο Α' τρίμηνο του 2018

Wind: Θετική πορεία στο Α' τρίμηνο του 2018

Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες αυξήθηκαν 4,2% ετησίως στα € 121 εκατ. και το προσαρμοσμένο EBITDA της Wind αυξήθηκε 19,8%

Οικονομικά αποτελέσματα 1ου τριμήνου 2018 ανακοίνωσε το πρωί της Πέμπτης η WIND Ελλάς, επισημαίνοντας ότι διατηρείται και το τρέχον έτος η αναπτυξιακή πορεία των περασμένων δύο ετών καθώς τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες αυξήθηκαν 4,2% ετησίως στα € 121 εκατ. και το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε 19,8% ετησίως στα € 24,2 εκατ.

O Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.
O Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής. PELAGIA KARANIKOLA

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ακόμα ένα τρίμηνο ισχυρών αποτελεσμάτων, με αξιοσημείωτη βελτίωση τόσο των εσόδων από υπηρεσίες όσο και του EBITDA. Το πρώτο τρίμηνο του 2018, η WIND Ελλάς μπήκε στην τρίτη συνεχή χρονιά ανάπτυξης» δήλωσε σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα 1ου τριμήνου 2018, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.

Οικονομικές επιδόσεις 1ου τριμήνου 2018

Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 4,2% σε € 121 εκατ.

Τα έσοδα κινητής τηλεφωνίας αυξήθηκαν κατά 4,1% σε ετήσια βάση στα 75,2 εκατ. Ευρώ

Τα έσοδα σταθερής τηλεφωνίας αυξήθηκαν κατά 4,5% σε ετήσια βάση στα € 45,9 εκατ.

Στην κινητή τηλεφωνία, η ανάπτυξη προήλθε από την αύξηση της πελατειακής βάσης τόσο στους συνδρομητές συμβολαίου όσο και στους χρήστες καρτοκινητής. Η έντονη εστίαση στην εμπειρία του πελάτη και τη διατήρηση πελατών, καθώς και η βελτιωμένη ποιότητα του δικτύου κινητής τηλεφωνίας, έδωσαν περαιτέρω ώθηση στην αύξηση των εσόδων.

Στον τομέα της σταθερής τηλεφωνίας, τα έσοδα αυξήθηκαν καθώς διευρύνθηκε η πελατειακή βάση και το μέσο έσοδο ανά πελάτη.

Επένδυση για ανάπτυξη

  • Συνολικές επενδύσεις € 23,9 εκατ. το 1ο τρίμηνο του 2018

Η WIND Ελλάς πραγματοποίησε συνολικές επενδύσεις ύψους € 23,9 εκατ. κατά τη διάρκεια του τριμήνου, σημειώνοντας αύξηση 32,6% σε ετήσια βάση. Το μεγαλύτερο μέρος των κεφαλαίων κατευθύνθηκε στις υποδομές νέας γενιάς και στην πλατφόρμα Video.

Κινητή Τηλεφωνία

  • Περαιτέρω ισχυρή ανάπτυξη της κίνησης δεδομένων

  • Συνεχής βελτίωση του δικτύου κινητής τηλεφωνίας

Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η WIND Ελλάς σημείωσε αύξηση 95% στην κίνηση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας από έτος σε έτος, με το 63,3% της κίνησης δεδομένων να εξυπηρετείται μέσω του δικτύου 4G.

Σύμφωνα με τη στρατηγική για το δίκτυο και τις υποδομές της, η WIND Ελλάς συνεχίζει να επενδύει για να επωφεληθεί από την αυξανόμενη ζήτηση δεδομένων στην αγορά κινητής τηλεφωνίας. Έχοντας ήδη επιτύχει κάλυψη 4G πάνω από 88%, η WIND έχει σημειώσει περαιτέρω πρόοδο προς την κατεύθυνση του στόχου της να καταστεί ένας κορυφαίος πάροχος όσον αφορά την προσβασιμότητα και την ποιότητα του δικτύου. Η εταιρεία επιδιώκει να επιτύχει κάλυψη 4G έως 95% μέχρι το τέλος του 2018.

Σταθερή Τηλεφωνία

  • Συνεχής επέκταση της βάσης LLU & NGA

  • Επενδύσεις σε δίκτυο οπτικών ινών

Οι καθαροί νέοι πελάτες LLU και NGA (δίκτυα νέας γενιάς) για το τρίμηνο ανήλθαν σε 5.000 και η συνολική σταθερή ευρυζωνική βάση ανήλθε σε 597.000 πελάτες, σημειώνοντας αύξηση 4,2% ετησίως. Ειδικότερα, η βάση πελατών NGA αυξήθηκε κατά 34% ετησίως. Τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν κατά 4,0% σε ετήσια βάση στα 222.000 ως αποτέλεσμα της συνεχιζόμενης στρατηγικής εστίασης της εταιρείας σε προσφορές σύγκλισης, κινητής, σταθερής, Internet (FMC).

Η εταιρεία προχωρεί με το σχέδιο ανάπτυξης των οπτικών ινών με στόχο την επίτευξη αναλογίας περίπου 40% στις περιοχές που έχουν παραχωρηθεί μέχρι τα τέλη του 2018. Παρά την επιτυχή υλοποίηση του πλάνου από την πλευρά της WIND, η παροχή ηλεκτροδότησης δεν ήταν συνεπής με το πλάνο της εταιρείας. Ωστόσο, οι αρχικές καθυστερήσεις είναι σε φάση διαχείρισης.

Επισκόπηση έτους

Η WIND Ελλάς αναμένει ένα ακόμη έτος επιταχυνόμενης αύξησης του κύκλου εργασιών και του EBITDA και συνεχιζόμενη ανάπτυξη σε όλους τους τομείς, τροφοδοτούμενη από τις επενδύσεις.

Εκτός από τις συνεχιζόμενες προσπάθειες βελτίωσης της επιχειρησιακής αριστείας, η εταιρεία σκοπεύει να αξιοποιήσει ευκαιρίες στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών όσον αφορά την κάλυψη και τις ταχύτητες των δικτύων νέας γενιάς(NGA), τη διείσδυση των smartphone, την αυξημένη ζήτηση των δεδομένων και τη σύγκλιση των υπηρεσιών για τα νοικοκυριά.

«Παραμένουμε επικεντρωμένοι στην στρατηγική μας ώστε μέσω της συνεχούς επέκτασης και αναβάθμισης των υποδομών δικτύου κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, τη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών μας και την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών να συνεχίσουμε σε τροχιά επιταχυνόμενης ανάπτυξης. Το πρόσφατο λανσάρισμα της πρωτοποριακής πλατφόρμας τηλεοπτικού περιεχομένου WINDVISION μας βοήθησε να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο τη θέση μας σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά. Ο μετασχηματισμός της WIND Ελλάς μας επιτρέπει να προσφέρουμε συνολικές λύσεις σύγκλισης υψηλής αξιοπιστίας στα Ελληνικά νοικοκυριά και επιχειρήσεις συμβάλλοντας έτσι στον συνολικό ψηφιακό μετασχηματισμό της χωράς» τόνισε ο επικεφαλής της εταιρείας, κ. Ζαρκαλής.

ADVERTISING

SHARE: