Euroleague Escape Room: Ένα project ομαδικής δουλειάς, όπως όλα όσα γίνονται από την 24MEDIA

default image

Ο Content Director της 24Media, Μάνος Μίχαλος μας μίλησε για το EuroLeague Escape Room, το πρώτο μεγάλο outdoor project της 24Media και του Sport24.gr, του Νο1 ελληνικού αθλητικού site, σε συνεργασία με την Turkish Airlines EuroLeague

Το Turkish Airlines EuroLeague Escape Room ανοίγει τις πύλες του , προσφέροντας μία μοναδικά διασκεδαστική εμπειρία στους λάτρεις του μπάσκετ και όχι μόνο. Μία πρωτοποριακή ιδέα στον τομέα των adventure games, την οποία μπορείτε να ζήσετε πηγαίνοντας στο χώρο του GAME OVER: 1ος όροφος Village Shopping & more στου Ρέντη.

Το Turkish Airlines EuroLeague Escape Room είναι το πρώτο μεγάλο outdoor project της 24Media και του Sport24.gr, του Νο1 ελληνικού αθλητικού site, το οποίο συνεργάζεται με την Turkish Airlines EuroLeague και  την κορυφαία εταιρεία δημιουργίας Escape Room, την GAME OVER, για να σας προσφέρει ένα καταπληκτικό σενάριο, όπου καλείστε να κλέψετε το κύπελλο της διοργάνωσης, όπως δηλαδή συμβαίνει και στο διαφημιστικό τρέιλερ της διοργάνωσης για τη σεζόν 2016-2017!

 

Μία τυχερή παρέα (3-6 άτομα)  θα ταξιδέψει στην Κωνσταντινούπολη για να παρακολουθήσει από κοντά το Final Four, που θα πραγματοποιηθεί από τις 19-21 Μαΐου. Το έπαθλο συμπεριλαμβάνει αεροπορικά εισιτήρια, διαμονή και εισιτήρια για όλους τους αγώνες. Όλες οι ομάδες που θα συμμετάσχουν στο Turkish Airlines EuroLeague Escape Room μέχρι την 7η Μαΐου 2017, κερδίζουν αυτόματα από μια συμμετοχή στην κλήρωση, ανεξάρτητα από το αν θα λύσουν τον γρίφο.

Όσοι όμως λύσουν το γρίφο και αποδράσουν με το κύπελλο, διπλασιάζουν τις πιθανότητές τους να βρεθούν στο Final Four της Κωνσταντινούπολης, κερδίζοντας μία επιπλέον συμμετοχή!

Για την πρωτοποριακή αυτή ιδέα μιλήσαμε με τον Content Director της 24Media, Μάνο Μίχαλο. “Η ιδέα ήρθε παίζοντας, βιωματικά δηλαδή. Έχουμε μια ομάδα που παίζουμε εδώ και 1-2 χρόνια σε Escape Rooms (με αρκετή επιτυχία, θα ήθελα να σημειωθεί) και πραγματικά κολλήσαμε με αυτόν τον τρόπο διασκέδασης”, σημειώνει και τονίζει πως “έτσι, σε μια συζήτηση με τους συνεργάτες μου στην Content & Products team, Δημήτρη Βάσσο (Head of Audience Development) και Γρηγόρη Μπάτη (Content Manager), γεννήθηκε το EuroLeague Escape Room. Ο Δημήτρης είπε για το αθλητικό δωμάτιο, εγώ πρόσθεσα τη Euroleague και ο Γρηγόρης το Game Over”.

Η ιδέα ήρθε παίζοντας, βιωματικά δηλαδή

Ερωτηθείς για το πόσοι άνθρωποι εργάστηκαν για αυτό το μεγάλο και πρωτοποριακό project, μου εξηγεί πως “το αποτέλεσμα και το project είναι ομαδικό, όπως και όλα όσα γίνονται από την 24MEDIA. Είναι χαρακτηριστικό του DNA της εταιρίας το να δημιουργούμε από το μηδέν, πατώντας πάνω στην καλή συνεργασία, το κοινό όραμα και τα υψηλά standards”.

“Πάνω από 20 άτομα έχουν εργαστεί για αυτό το project και θα ήθελα να κάνω μια ειδική μνεία χωρίς να υποτιμήσω τη δουλειά άλλων στη Μαριλού Ρεπαπή που ήταν ο Project Manager από πλευράς operations, την Ελένη Χατζημήτσου, Director of Business Development και την Ειρήνη Πορτάλιου, Marketing Manager της 24MEDIA και  καθώς και στην ομάδα design του Ομίλου που έκανε πολλή και εξαιρετική δημιουργική δουλειά όπως και η Beat The Whites στρατηγικός συνεργάτης της 24MEDIA η οποία έκανε το development του official site του δωματίου”, προσθέτει.

Τι εστί Euroleague Escape Room

“Μιλάμε για το πρώτο αθλητικό escape room στην Ελλάδα και ένα πραγματικά branded δωμάτιο από τη στιγμή που η Turkish Airlines EuroLeague ενθουσιάστηκε με την ιδέα και δέχθηκε να βάλει τη σφραγίδα της και το όνομα της. Είναι ένα δωμάτιο απόδρασης υψηλών προδιαγραφών για τις οποίες εγγυάται η Game Over, leader στο χώρο των Adventure Games με δραστηριότητα και εκτός Ελλάδας”, εξηγεί ο κ. Μίχαλος ενώ σημειώνει πως “μέσα στο δωμάτιο υπάρχουν γρίφοι, ατμόσφαιρα EuroLeague, ένα τρόπαιο που περιμένει να το κλέψεις και ένα πραγματικά μεγάλο δώρο για την τυχερή ομάδα που θα το κερδίσει σε κλήρωση που θα γίνει προς το τέλος της αγωνιστικής σεζόν της EuroLeague”.

Μάλιστα, αναφέρει πως δεν έχει γίνει κάτι ανάλογο στο εξωτερικό: “Από όσο έχουμε κάνει έρευνα και γνωρίζουμε όχι και αυτό είναι ένα ακόμα στοιχείο που μας κάνει να νιώθουμε πολύ καλά με αυτό που δημιουργήσαμε. Στην Ελλάδα άλλωστε, όταν κάνεις κάτι καλό, ψάχνουν αμέσως να δουν από που αντέγραψες. Στην προκειμένη περίπτωση δεν υπήρξε copy. Μόνο paste”.

Είμαστε σε πολύ δημιουργική περίοδο στην 24MEDIA και για τα brands που έχουμε ήδη και προχωράμε σε μεγάλα upgrades τους

Μη έχοντας πάει ποτέ σε escape room, θέλω να τον ρωτήσω γιατί θα πρέπει να το επισκεφτεί κανείς γενικότερα αλλά και ειδικότερα, εγώ, ούσα γυναίκα. “Γιατί αν έχεις παίξει Escape Room, είσαι μπασκετικός ή αθλητικός τύπος και έχεις μια καλή παρέα θα περάσεις μαγικά. Αν είσαι μια μια παρέα γυναικών επίσης θα περάσεις καλά γιατί δεν παίζει ρόλο τι γνώσεις υπάρχουν γύρω από Euroleague ή μπάσκετ”, μου λέει χαρακτηριστικά και δεν κρύβω πως μου κίνησε το ενδιαφέρον.

Τέλος, ερωτηθείς για το επόμενο βήμα, αν δηλαδή ετοιμάζουν κάτι σε αντίστοιχο επίπεδο, ο κ.Μίχαλος δε θέλει να μου κάνει spoiler.

“Είμαστε σε πολύ δημιουργική περίοδο στην 24MEDIA και για τα brands που έχουμε ήδη και προχωράμε σε μεγάλα upgrades τους και για νέα που σκεφτόμαστε και σχεδιάζουμε για το 2017”, λέει και καταλήγει “Όλα στην ώρα τους”.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα