ΗΠΑ: Η 26χρονη Κατ Αμπουγκαζάλεχ είναι η πιο αντισυμβατική υποψήφια για το Κογκρέσο

Διαβάζεται σε 3'
ΗΠΑ: Η 26χρονη Κατ Αμπουγκαζάλεχ είναι η πιο αντισυμβατική υποψήφια για το Κογκρέσο
Dave Decker/ZUMA Press/Alamy/Visualhellas.gr

Προεκλογική καμπάνια πολύ έξω από τα συνηθισμένα κάνει η 26χρονη Κατ Αμπουγκαζάλεχ με καταγωγή από την Παλαιστίνη.

H Κατ Αμπουγκαζάλεχ είναι μόλις 26 ετών. Το νεαρό της ηλικίας της όμως δεν την απέτρεψε από το να υποβάλλει υποψηφιότητα για τις εκλογές της Βουλή των Αντιπροσώπων στην 9η εκλογική περιφέρεια του Ιλινόις.

Η Άμπου, Παλαιστίνια στην καταγωγή αλλά γεννημένη στο Ντάλας του Τέξας είναι ήδη πολύ γνωστή στις ΗΠΑ για την πολιτική της δράση και τις γενναίες τοποθετήσεις της για θέματα όπως η γενοκτονία στη Γάζα και η συμπερίληψη της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας στη χώρα.

Εχει πάει επίσης κόντρα σε ζητήματα που θεωρούνται ταμπού για το αμερικανικό κατεστημένο. Επικρίνει τους νόμους που προάγουν την οπλοκατοχή, συνήθεια που στις ΗΠΑ έχει πολύ μεγάλη παράδοση και πολλούς υπερασπιστές.

Αυτό όμως που πραγματικά ξεχωρίζει την 26χρονη Influencer και δημοσιογράφο είναι ο τρόπος που προσεγγίζει την προεκλογική της εκστρατεία. Εδώ έχουμε να κάνουμε με μία μικρή επανάσταση.

Όπως αναφέρουν αμερικανικά ΜΜΕ, η καμπάνια της βασίζεται σε αμοιβαία βοήθεια, κοινοτική υποστήριξη και άμεση δράση στο πεδίο. Η υποψήφια διοργανώνει δημόσιες εκδηλώσεις χωρίς να χρεώνει, συνεργάζεται με ομάδες αλληλοβοήθειας και τοπικές επιχειρήσεις, ενώ ορίζει τις δαπάνες της καμπάνιας στο ύψος συγκεκριμένων υλικών αναγκών των ανθρώπων.

Η Αμπου λέει όχι στα τηλεοπτικά σποτ (τα οποία άλλωστε είναι πανάκριβα) και επίσης αρνείται τις δωρεές από πολυεθνικές εταιρίες και εξαιρετικά πλούσιους παράγοντες.

Αντιθέτως συγκεντρώνει σημαντικά ποσά μέσω μικρών δωρεών σε μία προσπάθεια να μην δημιουργεί κανενός είδος εξάρτηση με μεγαλοσχήμονες οικονομικούς παράγοντες (κάτι που στις ΗΠΑ, όπου απαγορεύεται η κρατική χρηματοδότηση, είναι κοινός τόπος για πολλούς πολιτικούς).

Πως προσπαθεί να πείσει η Αμπου τους ψηφοφόρους της περιφέρειάς της; Με μεθόδους πραγματικά πρωτοποριακές και πολύ καλά γειωμένες στην τοπική κοινωνία. Οι εκδηλώσεις της, για παράδειγμα, περιλαμβάνουν μη συμβατικές δράσεις, όπως κύκλους πλεξίματος σε μπαρ ή συγκέντρωση υγειονομικών προμηθειών για χαμηλού εισοδήματος κοινότητες.

Επίσης τα χρήματα της καμπάνιας χρησιμοποιούνται για πρακτική βοήθεια όπως η συγγραφή και διανομή εκπαιδευτικού υλικού (“know your rights”), καθαρισμούς παραλιών και γειτονιών. Εκεί ακριβώς η υποψήφια επικοινωνεί και “ζυμώνεται” με τους επίδοξους ψηφοφόρους της.

Πετυχαίνει τον οικονομικό στόχο της η καμπάνια; Την πρώτη εβδομάδα συγκέντρωσε πάνω από 378.000 δολάρια, με μέσο ποσό δωρεάς περίπου 32 δολάρια. Καθόλου άσχημα δηλαδή.

Πάρτε και μία γεύση από το πως η ίδια “επικοινωνεί” τον εαυτό της και την καμπάνια της (στο Youtube)

Εδώ περιγράφει μερικές από τις “νίκες” της καμπάνιας της κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Χωρίς ίχνος μαγικιάζ… 

Και εδώ εξηγεί γιατί κατεβαίνει στις εκλογές.Θα δείτε πως εξηγεί ότι το κόστος ζωής είναι απαγορευτικό και πως οι Αμερικανοί πρέπει να πάρουν πίσω τη ζωή τους:

Τέλος εδώ το video με τα περισσότερα views (463.000 θεάσεις σε 5 μήνες)

 

 

 

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα