Aprilia: Οι μοτοσυκλέτες του 2020

Aprilia: Οι μοτοσυκλέτες του 2020

Ό,τι νέο έρχεται από την EICMA του Μιλάνου: δείτε όλες τις καινούριες μοτοσυκλέτες και scooters του 2020.

Aprilia RS 660

Η πρώτη της νέας γενιάς των Aprilia που ορίζονται από τον νέο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 660 και από την τεχνολογία της Aprilia Racing, είναι η RS 660. Το μικρό supersport χαρακτηρίζεται από την εξαιρετική σχέση βάρους-ισχύος, καθώς διαθέτει 100 ίππους για 169 κιλά. Με τον τρόπο αυτό, αποτελεί το ιδανικό σκαλοπάτι από τα 125 της εταιρείας του Noale, προς τα θηριώδη RSV4. Τεχνολογικά, πλαίσιο και ψαλίδι είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, καθώς ο κινητήρας είναι ενεργό τμήμα του πρώτου. Υιοθετώντας τις τεχνολογίες του ηλεκτρονικού πακέτου APRC του RSV4, περιλαμβάνει το Ride-by-Wire, την IMU 6 αξόνων, έλεγχο σούζας AWC, traction control, quickshifter, cruise control, cornering ABS και πέντε διαφορετικά riding modes αναλόγως της χρήσης στο δρόμο ή στην πίστα. Ο σχεδιασμός της RS 660 εντυπωσιάζει με τους τρεις προβολείς και το διπλό φέρινγκ, αλλά κυρίως με την αεροδυναμική του απόδοση σε υψηλή ταχύτητα.

Aprilia RSV4 1100 Factory

Χάρη στη νέα, υπερ-εξελιγμένη ημι-ενεργητική ανάρτηση της Ohlins, η ταχύτερη, πιο ισχυρή και πιο ελαφριά RSV4 όλων των εποχών γίνεται ακόμα πιο γρήγορη στην πίστα. Καθώς η Aprilia απέκτησε εμπειρία με αυτή την ανάρτηση αρχικά με το Tuono V4, τώρα την προσάρμοσε και στο κορυφαίο της supersport. Η ηλεκτρονική μονάδα της ανάρτησης Ohlins Smart EC 2.0 έχει πρόσβαση σε όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσυκλέτας και αναγνωρίζει κάθε είδους φάση της οδήγησης. Στη συνέχεια κάνει τις απαραίτητες παρεμβάσεις στο πιρούνι, στο πίσω αμορτισέρ και στο σταμπιλιζατέρ, βάσει αλγορίθμου που εξέλιξαν από κοινού οι Ohlins-Aprilia. Βεβαίως, ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει το πιρούνι και τα αμορτισέρ σε manual mode. Όλες οι ρυθμίσεις γίνονται μέσω της οθόνης TFT 4.3 ιντσών. Ο ελάχιστα τροποποιημένος V4 κινητήρας με περιεχόμενη γωνία 65 μοιρών της RSV4 αποδίδει τους αστρονομικούς 271 ίππους, και συνδυάζεται με πλήρως ρυθμιζόμενο πλαίσιο και την τέταρτη γενιά του πακέτου ηλεκτρονικών τεχνολογιών APRC. Τέλος, η αεροδυναμική έχει προσεχθεί τόσο που διαθέτει ακόμα και ανθρακονημάτινα πτερύγια προερχόμενα από την αγωνιστική RS-GP.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα