Αύξηση συναλλαγών αγορών και τζίρου στη φετινή Black Friday

Αύξηση συναλλαγών αγορών και τζίρου στη φετινή Black Friday
eurokinissi

Πληθωρισμός και κόστος διαβίωσης δεν εμπόδισαν προγραμματισμένες αγορές σύμφωνα με τα στοιχεία συναλλαγών που επεξεργάστηκε η Cardlink.

Αύξηση συναλλαγών κατά 9% στη φετινή Black Friday έναντι του 2021 κατέγραψε η Cardlink, μέλος της Worldline, του ηγέτη στην ευρωπαϊκή αγορά πληρωμών και υπηρεσιών διαχείρισης συναλλαγών.

Αν και σε επίπεδο συνολικού τζίρου και συναλλαγών, η Παρασκευή 25 Νοεμβρίου, πήρε την πρωτιά, ο μέγιστος αριθμός συναλλαγών με κάρτα ανά λεπτό διενεργήθηκε το Σάββατο 26 Νοεμβρίου, με 4.392 συναλλαγές. Οι κλάδοι που αναδείχθηκαν οι απόλυτοι πρωταγωνιστές, σε αριθμό συναλλαγών τόσο σε διαδικτυακές αγορές όσο και σε αγορές μέσω POS την Black Friday είναι οι εξής: οικιακές συσκευές (+140%), γυναικεία αξεσουάρ (+108%), ανδρική/γυναικεία ένδυση (+105%), παπούτσια (+94%) και ηλεκτρονικά είδη/είδη τηλεπικοινωνίας (+88%).

Αντίστοιχα, ενδιαφέρον παρουσιάζει και η αξία της μέσης συναλλαγής σε κάθε κλάδο, καθώς φαίνεται ότι εκτός από περισσότερες αγορές, οι καταναλωτές ήταν φέτος έτοιμοι να ξοδέψουν περισσότερα. Το μέσο ποσό αγοράς ήταν 53 ευρώ στην ανδρική και γυναικεία ένδυση, 167 ευρώ στις οικιακές συσκευές, 45 ευρώ στα καλλυντικά, 89 ευρώ στα ηλεκτρονικά είδη/είδη επικοινωνίας και 42 ευρώ στα παιχνίδια.

Επίσης, το e-commerce παρέμεινε και φέτος σε υψηλά επίπεδα με τους καταναλωτές να είναι εξοικειωμένοι με τις online αγορές, επιλέγοντας, ειδικά σε περιστάσεις όπως το Black Friday, να αποφύγουν ουρές και συνωστισμό. Οι κορυφαίοι κλάδοι σε αριθμό online συναλλαγών την εβδομάδα Black Friday συγκριτικά με τις προηγούμενες 3 εβδομάδες του Νοεμβρίου ήταν οι οικιακές συσκευές (+131%), τα ηλεκτρονικά είδη/είδη τηλεπικοινωνίας (+100%), η ανδρική/γυναικεία ένδυση (+98%) και τα καλλυντικά(+66%).

Οι συναλλαγές με δόσεις αυξήθηκαν κατά 202% σε σχέση με τον μέσο όρο των τριών προηγούμενων Παρασκευών του Νοεμβρίου, επιβεβαιώνοντας ότι οι άτοκες δόσεις ήταν και παραμένουν η νο1 επιλογή των καταναλωτών για αποπληρωμή μετά την αγορά.

H Cardlink έχει επενδύσει σημαντικά σε υποδομές τα τελευταία χρόνια ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις αυξημένες απαιτήσεις συναλλαγών. Την εβδομάδα της Black Friday 2022 πέρασαν από τα συστήματα της Cardlink και διεκπεραιώθηκαν με επιτυχία περισσότερες από 12.420.000συναλλαγές. Υπενθυμίζεται ότι η Cardlink ιδρύθηκε το 2004 και είναι ο μεγαλύτερος πάροχος υπηρεσιών πληρωμών στην Ελλάδα με περισσότερα από 290.000 POS, 25.000 καταστήματα e-Commerce και 400 εκατομμύρια συναλλαγές ανά έτος. Από τον Σεπτέμβριο του 2021, η Cardlink είναι εταιρεία της Worldline, ηγέτη στην ευρωπαϊκή αγορά πληρωμών και υπηρεσιών διαχείρισης συναλλαγών.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα