Κορονοϊός στα σούπερ μάρκετ: Ο Α. Παντελιάδης των My Market μιλά με στοιχεία και αριθμούς

Κορονοϊός στα σούπερ μάρκετ: Ο Α. Παντελιάδης των My Market μιλά με στοιχεία και αριθμούς
O Αριστοτέλης Παντελιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Μetro - My Market

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Metro (My Market) Αριστοτέλης Παντελιάδης μιλάει για τον αριθμό ενεργών κρουσμάτων και την διαδικασία που ακολουθεί η αλυσίδα σούπερ μάρκετ όταν εντοπισθεί κρούσμα κορονοϊού.

Μετά από την ανοιχτή επιστολή του ΙΕΛΚΑ προς τους πελάτες των σούπερ μάρκετ για το κατά πόσο οι αλυσίδες είναι εστίες εξάπλωσης του κορονοϊού την περίοδο του lockdown, επίσημη θέση πήρε και ο Διευθύνων Σύμβουλος της αλυσίδας My Market, Αριστοτέλης Παντελιάδης παραθέτοντας συγκεκριμένα στοιχεία.

Συγκεκριμένα χθες το μεσημέρι σε ενημέρωση δημοσιογράφων ανέφερε ότι αυτή την στιγμή, που αρκετοί έχουν χαρακτηρίσει έως το πικ της πανδημίας, στα My Market και στα cash and carry Metro υπάρχουν 102 ενεργά κρούσματα, ο μεγαλύτερος αριθμός που έχει καταγραφεί στον όμιλο ο οποίος αριθμεί 11.000 εργαζόμενους. “Σε σχέση με το σύνολο της ενεργών κρουσμάτων (σ.σ. η Ελλάδα με βάση τα χθεσινά στοιχεία έχει 85.000 ενεργά κρούσματα) στον χώρο τον δικό μας, καθώς υποθέτω ότι το ίδιο ισχύει και στα υπόλοιπα σούπερ μάρκετ, δεν έχουμε περισσότερα κρούσματα από ότι στον γενικό πληθυσμό. Το λέω αυτό γιατί το τελευταίο διάστημα έχει αναπτυχθεί μία φιλολογία σχετικά με το εάν και πόσο τα σούπερ μάρκετ είναι εστίες επέκτασης του κορονοϊού. Οι άνθρωποι που δουλεύουν εκεί, τέσσερις, έξι, οκτώ ώρες, παρουσιάζουν την ίδια ή και μικρότερη αναλογία κρουσμάτων από ότι ο γενικός πληθυσμός. Αυτό αποδεικνύει για εμένα ότι όταν παίρνεις τα σωστά μέτρα προφύλαξης, και εμείς τα λαμβάνουμε, το σούπερ μάρκετ δεν είναι ένα επικίνδυνο μέρος ”, σημείωσε ο κ. Παντελιάδης.

Τι γίνεται σε περίπτωση κρούσματος κορονοϊού στα My Market

Ο επικεφαλής των My Market σημείωσε ότι η αλυσίδα εφαρμόζει ένα πολύ αυστηρό πρωτόκολλο κάθε φορά που υπάρχει κρούσμα σε κατάστημα. Συγκεκριμένα το κατάστημα θα κλείσει για απολύμανση, όλοι οι εργαζόμενοι που ήρθαν σε επαφή με τον φορέα του ιού θα περάσουν όλοι από τεστ, σε αρκετές περιπτώσεις είναι το σύνολο των εργαζομένων ενός καταστήματος. Σε περίπτωση που το κρούσμα είναι πρόσφατο οι εργαζόμενοι παραμένουν στα σπίτια τους έως ότου περάσει ένα διάστημα τριών – τεσσάρων ημερών ώστε να γίνει το τεστ με το κατάστημα να λειτουργεί με εργαζόμενους από άλλα καταστήματα ή θα κλείσει για κάποιες ημέρες στις περιπτώσεις που δεν υπάρχουν άλλα καταστήματα σε κοντινή απόσταση. “Είναι μία επώδυνη διαδικασία, έχει χρειαστεί να την εφαρμόσουμε 68 φορές, ωστόσο θεωρούμε ότι παρόλο το κόστος και την ταλαιπωρία είναι ο μόνος τρόπος για να είναι και να αισθάνονται ασφαλείς τόσο οι εργαζόμενοι όσο και οι πελάτες. Είναι πολύ ενδιαφέρον ότι στις τοπικές κοινωνίες το κλείσιμο ενός καταστήματος για απολύμανση μόνο θετικά εκλαμβάνεται καθώς όταν ξανανοίγει οι πελάτες επιστρέφουν και πραγματοποιούν κανονικά τα ψώνια τους.

Μέχρι σήμερα ο όμιλος έχει δαπανήσει περίπου 1,5 εκατ. ευρώ για την προστασία από τον κορονοϊό (μάσκες, αντισηπτικά, πλέξιγκλας τεστ κ.α.) ενώ υπήρξαν και 900 προσλήψεις για να καλύψουν τόσο τις αυξημένες ανάγκες που δημιουργήθηκαν όσο και τα κενά που δημιουργήθηκαν από έκτακτες καταστάσεις όπως ήταν οι άδειες ειδικού σκοπού.

Μιλώντας γενικότερα για τα δυο lockdown ο κ. Παντελιάδης ανέφερε ότι τόσο ο κλάδος όσο και το δίκτυο στάθηκε πολύ καλά καθώς δεν υπήρξαν ούτε ελλείψεις στα ράφια ούτε καταστάσεις πανικού που είδαμε σε σούπερ μάρκετ του εξωτερικού.

Επέκταση κυρίως στην Βόρεια Ελλάδα

Σε ότι αφορά στα οικονομικά μεγέθη σύμφωνα με τον κ.Παντελιάδη, το 2020 ο όμιλος διατήρησε τα μερίδια του στην ευρεία λιανική, ενώ κατάφερε να αυξήσει τα μερίδια του στο κανάλι των cash&carry, γεγονός που θα επιτρέψει στον όμιλο να παρουσιάσει σταθερό τζίρο σε σχέση με το 2019, παρά την υποχώρηση της ζήτησης από την αγορά HORECA. Για την τρέχουσα χρήση ο κύκλος εργασιών αναμένεται να είναι αυξημένος κατά 5,5% φθάνοντας στα 1,330 εκατ.ευρώ.

Τέλος σχολίασε πως στην παρούσα φάση, ο όμιλος εστιάζει στην οργανική ανάπτυξη του με την προσθήκη 8-9 καταστημάτων το 2021, με έμφαση τη Βόρεια Ελλάδα όπου διαθέτει μειωμένη παρουσία. Σημειώνεται ότι ο όμιλος προχωρά επίσης σε επένδυση επέκτασης του αποθηκευτικού του κέντρου στη Θεσσαλονίκη, αλλά και νέων επενδύσεων στο online κανάλι. Το συνολικό ύψος των επενδύσεων για την επόμενη χρήση υπολογίζεται δε στα 35 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε τις Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του News247.gr.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα
Exit mobile version