Η Coca – Cola λανσάρει για πρώτη φορά αλκοολούχο ποτό

Η Coca – Cola λανσάρει για πρώτη φορά αλκοολούχο ποτό
Coca-Cola, το πιο γνωστό προϊόν στον κόσμο ap photo

Το νέο ρόφημα θα βασιστεί στο μοντέλο των γιαπωνέζικων ποτών Chu-Hi, ένα κοκτέιλ που πωλείται σε κουτάκι και παρασκευάζεται από ένα τοπικό αλκοολούχο ρόφημα που ονομάζεται Shochu και από ανθρακικό νερό αρωματισμένο με κίτρο

Η Coca-Cola ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει ένα αλκοολούχο ρόφημα στην Ιαπωνία, για πρώτη φορά στα 125 χρόνια ιστορίας του αμερικανικού κολοσσού αναψυκτικών ποτών.

Σε μια φόρμα ερωτήσεων/απαντήσεων που αναρτήθηκε στον ιστότοπο του ομίλου, ο Χόρχε Γκαρντούνο, ο πρόεδρος των επιχειρήσεων του κολοσσού στην Ιαπωνία, γνωστοποίησε ότι η κατασκευάστρια εταιρεία της Fanta θα δοκιμάσει ένα ποτό σε κουτάκι το οποίο θα περιέχει αλκοόλ.

Το νέο ρόφημα θα βασιστεί στο μοντέλο των γιαπωνέζικων ποτών Chu-Hi, ένα κοκτέιλ που πωλείται σε κουτάκι και παρασκευάζεται από ένα τοπικό αλκοολούχο ρόφημα που ονομάζεται Shochu και από ανθρακικό νερό αρωματισμένο με κίτρο. Το ποτό κυκλοφορεί σε διάφορες γεύσεις (δαμάσκηνο, φράουλα, λίτσι, ακτινίδιο…) και το shochu μπορεί να αντικατασταθεί από βότκα.

Η πλειονότητα των τοπικών ζυθοποιών, Asahi, Kirin, Takara, Suntory, πωλούν τα ποτά τους με περιεκτικότητα σε αλκοόλη στους 3 και 9 βαθμούς. Είναι ιδιαίτερα δημοφιλή μεταξύ των νέων και της γυναικείας πελατείας.

«Δεν είχαμε ποτέ πριν εμπειρία σε ποτά με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ, όμως η συγκεκριμένη περίπτωση είναι ένα παράδειγμα του πώς μπορούμε να εξερευνήσουμε τις ευκαιρίες εκτός των βασικών τομέων» δραστηριοποίησής μας, εξήγησε ο πρόεδρος της γιαπωνέζικης μονάδας της Coca-Cola.

Κατόπιν το υψηλόβαθμο στέλεχος του κολοσσού συμπλήρωσε: «αυτό είναι μοναδικό στην ιστορία μας. Η Coca-Cola πάντα επικεντρωνόταν στην παρασκευή μη αλκοολούχων ποτών».

Ο Χόρχε Γκαρντούνο δεν ανέφερε ούτε πότε θα κυκλοφορήσει στην αγορά το ποτό ούτε ποια θα είναι η τιμή του.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα