Υπ. Μεταφορών για Δακτύλιο: Ενίσχυση κατά 50% των λεωφορείων στο κέντρο – Κάθε 5 λεπτά το μετρό

Υπ. Μεταφορών για Δακτύλιο: Ενίσχυση κατά 50% των λεωφορείων στο κέντρο – Κάθε 5 λεπτά το μετρό
Κίνηση στον δρόμο ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ/INTIME NEWS

Τα μέτρα που έλαβε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στα ΜΜΜ κατά την πρώτη ημέρα εφαρμογής του δακτυλίου, σύμφωνα με το ίδιο.

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και οι εποπτευόμενοι φορείς (ΟΑΣΑ, ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ) ανακοίνωσαν πως σήμερα, πρώτη ημέρα εφαρμογής του δακτυλίου, έλαβαν μία σειρά από μέτρα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Όπως ενημερώνει το αρμόδιο υπουργείο, τα μέτρα ήταν τα παρακάτω.

-Πύκνωση των δρομολογίων, καθώς και του αριθμού των διαθέσιμων οχημάτων κατά την πρωινή ώρα αιχμής σε 1.320.

-Ενίσχυση κατά 50% τις λεωφορειακές γραμμές κορμού που διέρχονται από το Κέντρο.

-Αύξηση του αριθμού των δρομολογίων, κάτι που έγινε εφικτό λόγω αυξημένου αριθμού λεωφορείων, καθώς και της αύξησης της μέσης ταχύτητας των ΜΜΜ εντός του Δακτυλίου.

-Ενίσχυση των λεωφορειακών γραμμών στις οποίες – κατά τις προηγούμενες ημέρες -είχαν σημειωθεί θέματα συνωστισμού, όπως:

την 550 (Παλ. Φάληρο – Κηφισιά)

την 608 (Γαλάτσι – Ακαδημία – Ζωγράφου)

την 732 (ΑΓ. Φανούριος – Χαλκοκονδύλη)

την 054 (Περισσός – Λαμπρινή – Πολυτεχνείο) κ.λπ.

*Μείωση των χρονοαποστάσεων στις γραμμές κορμού σε 5 λεπτά.

«Παρακολουθούμε σε real time (μέσω της τηλεματικής της Ο.ΣΥ.) όλες τις ‘θέσεις-κλειδιά’, προκειμένου να λύσουμε άμεσα και χωρίς καμία καθυστέρηση όποια προβλήματα ενδέχονταν να παρουσιαστούν», αναφέρουν πηγές του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

Σε ό,τι αφορά στο Μετρό στις ώρες αιχμής:

Στη Γραμμή 1 (Ηλεκτρικός) η χρονοαπόσταση έχει πέσει στα 7 λεπτά (από 9 λεπτά που ήταν τον Ιούλιο 2019), χάρη στη μεταφορά ανεταγμένου συρμού από τη Γραμμή 2 στη Γραμμή 1.

Στόχος είναι η σταδιακή προσθήκη άλλων έξι συρμών της Γραμμής 2.

Στη Γραμμή 2 (Μετρό) η χρονοαπόσταση έχει πέσει στα 4,5 λεπτά (από 7’ το 2019), και στη Γραμμή 3 (Μετρό) – παρά το γεγονός ότι δύο συρμοί βγήκαν εκτός λειτουργίας λόγω βανδαλισμών – η κίνηση διεξάγεται χωρίς πρόβλημα και η χρονοαπόσταση είναι στα 5 λεπτά (από 7’ το 2019).

«Με τις ενέργειες αυτές καταφέραμε να μην παρουσιαστούν φαινόμενα συνωστισμού στο Μετρό και τον Ηλεκτρικό», σημειώνουν πηγές του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Οι ίδιες πηγές εκτιμούν ότι χάρη στις στοχευμένες ενέργειες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την έναρξη ισχύος του Δακτυλίο, σήμερα εντός του Δακτυλίου η εικόνα είναι πολύ καλύτερη σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες.

«Πετύχαμε ‘ανακούφιση’ της κυκλοφοριακής κίνησης στο Κέντρο, και αύξηση της μέσης ταχύτητας κίνησης των λεωφορείων σε αυτό», αναφέρουν.

Επισημαίνουν και την προεργασία που είχε γίνει -σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και τον Δήμο των Αθηναίων- για την έγκαιρη δημιουργία του portal daktylios.gov.gr, καθώς και της έκδοσης των πιστοποιητικών μονίμων κατοίκων.

«Σε ό,τι αφορά στο Μετρό έχουμε πετύχει το μέγιστο δυνατό σε όρους χρονοαποστάσεων, δεδομένου ότι σύμφωνα με την υπάρχουσα χάραξη, αλλά και τους διεθνείς κανόνες ασφαλείας, δεν μπορεί να επέλθει περαιτέρω βελτίωση αυτών», προσθέτουν οι ίδιες πηγές, εξηγώντας ότι πρέπει να υπάρχει μία ελάχιστη χρονική απόσταση μεταξύ των συρμών του Μετρό, ώστε σε περίπτωση βλάβης κάποιου συρμού να αποφευχθεί ο κίνδυνος σύγκρουσης με τον επόμενο.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα