ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ο κορονοϊός φέρνει εξάμηνη καθυστέρηση στην έλευση των υβριδικών τρένων

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ο κορονοϊός φέρνει εξάμηνη καθυστέρηση στην έλευση των υβριδικών τρένων
ΤΡΑΙΝΟΣΕ / ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ EUROKINISSI Eurokinissi

Λόγω κορονοϊού, το επενδυτικό πρόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πάει πίσω επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κ.Τσαλίδης.

Με αυξημένο ηλεκτρονικό σύστημα που αποτρέπει την έκδοση εισιτηρίων πάνω από το 50% της χωρητικότητας των τρένων (βάσει των κυβερνητικών αποφάσεων), αντιμετωπίζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ την σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα. Σε ηλεκτρονική συνέντευξη τύπου που δόθηκε σήμερα, έκανε αναλυτική ενημέρωση σε όλα τα θέματα που απασχολούν τη σιδηροδρομική κοινότητα. Σε ερώτηση του ypodomes.com σχετικά με την πύκνωση των δρομολογίων στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, σημειώθηκε πως η εταιρεία περιμένει τις σχετικές οδηγίες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, σύμφωνα με τον κ.Τσαλίδη στις 18 Μαΐου.

Σε δεύτερη ερώτηση του ypodomes.com σχετικά με την ύπαρξη “βοηθού επιβατών” όπως αντίστοιχα υπάρχει σε Μετρό, Τραμ και λεωφορεία στους σταθμούς των τρένων, για να μην υπάρξουν φαινόμενα συνωστισμού, ο κ.Τσαλίδης “έδειξε” τον ΟΣΕ και μάλιστα αποκάλυψε ότι έχει στείλει σχετικό ερώτημα στον οργανισμό σχετικά με το τι ενέργειες θα ληφθούν για την προστασία των επιβατών σε αποβάθρες και σταθμούς.

Επίσης, ο επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε ότι αναπτύχθηκε νέο σύστημα εισιτηρίων, όπου στον Προαστιακό το κάθε εισιτήριο που εκδίδεται, συνδέεται με ένα συγκεκριμένο τρένο. Ετσι γνωρίζουν τα στατιστικά της κίνησης και λαμβάνονται αποφάσεις για να σταματά η έκδοση εισιτηρίων μετά την πλήρωση του 50%.

Σε σχέση με τα μέτρα που έχει λάβει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο κ.Τσαλίδης είπε πως από την πρώτη μέρα λήφθηκαν μέτρα σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ, την κυβέρνηση και Βρυξέλλες Πήραν εύσημα από την UIC. Τα τρένα έχουν συνεχή ροή φρέσκου αέρα κατά τουλάχιστον και γίνεται συνεχής αλλαγή φίλτρων αέρα στα τρένα.

Η εταιρεία όπως έκανε γνωστό ο κ.Τσαλίδης, εμφάνισε πτώση κατά 65% τον Μάρτιο και κατά 96% τον Απρίλιο. Μόλις 56 δρομολόγια πραγματοποιήθηκαν εν μέσω lockdown έναντι 417 σε ένα κανονικό πρόγραμμα δρομολογίων. Σχετικά με τη διεκδίκηση αποζημιώσεων, υπογραμμίστηκε ότι θα γίνει ο, τι κριθεί απαραίτητο, καθώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εντάσσεται στο πλαίσιο των πληττόμενων επιχειρήσεων και επιφυλάσσεται για να διεκδικήσει τα απολεσθέντα έσοδα.

Πίσω το επενδυτικό πρόγραμμα

Εν τω μεταξύ, λόγω κορονοϊού, το επενδυτικό πρόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πάει πίσω. Όπως είπε χαρακτηριστικά: “Το επενδυτικό μας πρόγραμμα συνδέεται με τα έργα, αν σήμερα για παράδειγμα φέρναμε ένα υβριδικό τρένο, μόνο σε λίγες γραμμές θα μπορούσαμε να το δρομολογήσουμε. Θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το 2023 τα έργα που έχουν προγραμματιστεί;”

Το πρώτο από τα συνολικά 5 ανακατασκευασμένα τρένα από Ιταλία τρένο θα έρθει το Φθινόπωρο ενώ για τα υβριδικά τρένα θα έχουμε 6 μήνες καθυστέρηση, ίσως το πρόγραμμα πάει πίσω καθώς ήταν εμπροσθοβαρές.

Για τα δρομολόγια από το Κιάτο μέχρι το Αίγιο σημείωσε πως δεν έχουν ολοκληρωθεί οι δοκιμές, καθώς αναμένεται η πιστοποίηση μίας ακόμα σήραγγας και μετά θα αποφασιστεί η λειτουργία της νέας γραμμής η οποία πιθανόν θα είναι μέσα στο καλοκαίρι.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα