Αυστραλία: Μαθητές βρήκαν τερατόμορφη πεταλούδα σε πλήρη ακινησία

γιγαντιαία πεταλούδα που βρέθηκε σε σχολείο της Αυστραλίας. Queensland primary school Facebook

Ένα πολύ παράξενο έντομο βρήκαν μαθητές στην Αυστραλία. Το άνοιγμα των φτερών της πεταλούδας, που ανακαλύφθηκε ξεπερνούσε τα 25 εκατοστά ενώ το πάχος της θύμιζε αρουραίο.

Μια γιγαντιαία πεταλούδα – τόσο μεγάλη που δεν μπορούσε να πετάξει, ανακαλύφθηκε σε σχολείο στην Αυστραλία την περασμένη Δευτέρα.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Guardian, η πεταλούδα βρέθηκε κατά τη διάρκεια ανακαίνισης των τάξεων σχολείο στην περιοχή Μάουντ Κότον από εργάτες και στη συνέχεια οι μαθητές μαζί με τους δασκάλους εξακρίβωσαν την ταυτότητα του εντόμου, το οποίο είχε πάχος που παρέπεμπε σε αρουραίο.

Η διευθύντρια του σχολείου, Μέγκαν Στίουαρτ μιλώντας σε ραδιόφωνο του Μπρισμπέιν, εξήγησε πως αυτό το παράξενο έντομο βρέθηκε διότι το σχολείο είναι χτισμένο στα όρια ενός τροπικού δάσους. Αν και οι μαθητές και οι καθηγητές έχουν συναντήσει ζωά που ζουν εντός τροπικών οικοσυστημάτων, αυτό το εύρημα δεν μοιάζει με τίποτα από αυτά.

Η ανακάλυψη αυτή κοινοποιήθηκε από την επίσημη σελίδα Facebook του σχολείου, στην οποία ήδη συγκεντρώνει χιλιάδες likes και κοινοποιήσεις.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις