Η Gen Z ανάγκασε το Tinder να αλλάξει τακτική

Το Tinder δοκιμάζει από το Νοέμβριο τον αλγόριθμο που 'παρακολουθεί' τα ιδιωτικά μηνύματα.
Το Tinder δοκιμάζει από το Νοέμβριο τον αλγόριθμο που 'παρακολουθεί' τα ιδιωτικά μηνύματα. SHUTTERSTOCK

Ο τρόπος που χειρίστηκε η Gen Z το Tinder στην πανδημία, ανάγκασε το κορυφαίο dating app να προσθέσει υπηρεσίες που φέρνουν τους χρήστες πιο κοντά, πριν αποφασίσουν αν θα κάνουν swipe δεξιά ή αριστερά.

To Τinder είναι το κορυφαίο dating app, γεγονός που προκύπτει από τους 66 εκατομμύρια χρήστες του, που είναι οι περισσότεροι όλων των σχετικών εφαρμογών. Τα 6.7 εκατομμύρια εν τω μεταξύ, πληρώνουν για τις εξτρά υπηρεσίες του, με τα έσοδα για το 2020 να φτάνουν στα 1.4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Επειδή όμως, ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί και υπάρχουν άλλοι που προσφέρουν υπηρεσίες, οι οποίες δεν υπάρχουν στο Tinder, το Νο1 του χώρου αποφάσισε να περάσει στην αντεπίθεση “ώστε να γίνουμε περισσότερο πλατφόρμα, από ό,τι εφαρμογή” όπως δήλωσε ο CEO της εταιρίας, Τζιμ Λαντζόνε. “Η γενική ιδέα όσων ετοιμάσαμε είναι να δώσουμε στους ανθρώπους μεγαλύτερο έλεγχο, όταν τον θέλουν”. Επί της ουσίας, το Tinder δεν είναι πια ένα app όπου οι πάντες κρίνουν τους ανθρώπους, βάσει φωτογραφιών. “Δίνουμε την ευκαιρία για πιο ολιστικά προφίλ, για περισσότερους τρόπους ώστε να μιλούν οι χρήστες μεταξύ τους και κατά συνέπεια, να χρησιμοποιούν περισσότερο την υπηρεσία μας”.

Ομολόγησε στο BBC πως η Gen Z (βλ. γεννημένοι από το 1997 έως το 2015) ήταν αυτή που έκανε αναγκαστικές τις αλλαγές “καθώς διαπιστώσαμε ότι κατά τη διάρκεια των lockdowns τα μέλη αυτής της γενιάς που είναι οι μισοί χρήστες μας, εστίασαν στο να γνωρίζουν ανθρώπους ψηφιακά, να κάνουν ψηφιακές σχέσεις μαζί τους -και να τις βγάζουν αργότερα offline. Αυτό που είδαμε μέσα στην πανδημία, ήταν η ανάγκη των ανθρώπων να επιβραδύνουν τις εξελίξεις και να γνωρίσουν πρώτα αυτούς που τους ενδιέφεραν, πριν αποφασίσουν να 'ματσάρουν' μαζί τους -πολύ περισσότερο αν θα βγουν μαζί τους”.

Οι συζητήσεις στο app αυξήθηκαν κατά 32% σε χρόνο, συγκριτικά με ό,τι ίσχυε πριν την πανδημία και τα γραπτά μηνύματα ήταν 19% φορές περισσότερα. Οι μισοί εκ των χρηστών του Tinder που ανήκουν στην Gen Z, έκαναν ραντεβού μέσω video chat. Το 1/3 μοιράστηκε και άλλες δραστηριότητες, ψηφιακά. Τα στοιχεία δείχνουν επίσης, ότι αξιολόγησαν περισσότερο την αυθεντικότητα και το πόσο 'ανοιχτός' ήταν αυτός που είχαν απέναντι τους -στην οθόνη-, ενόσω ανέφεραν στα βιογραφικά τους θέματα όπως της ψυχικής υγείας και των αρχών που έχουν στη ζωή.

Ο Λαντόνε διευκρίνισε ότι “δεν σκοπεύουμε να γίνουμε σαν το Bumble (κύριος ανταγωνιστής του Tinder) και να ενθαρρύνουμε την πλατωνική φιλία”.

Tι μπορείτε να βρείτε

Πέραν λοιπόν, της original μορφής (με τα swipes), υπάρχει διαθέσιμη και μια άλλη που περιλαμβάνει 'καρτέλα εξερεύνησης'. Δηλαδή, επιτρέπει στους χρήστες να βρουν διαφορετικούς τρόπους αλληλεπίδρασης με πιθανά match, με τη λίστα να περιλαμβάνει και τη συνάντηση.

Σε αυτήν την καρτέλα υπάρχουν δραστηριότητες, όπως το Swipe Night, ένα interactive video game, αλλά και ένα νέο χαρακτηριστικό που ονομάστηκε 'Hot Takers'. Αυτό 'τρέχει' από τις 6 το απόγευμα έως τα μεσάνυχτα, με τους daters να απαντούν σε ερωτήσεις όπως “ποιος από όλους αυτούς είναι ο πιο δήθεν'. Θα μπορούν να ξεκινήσουν chat, το οποίο θα εξαφανίζεται αν δεν υπάρχει απόκριση εντός 30 δευτερολέπτων. Επίσης, οι μετέχοντες μπορούν να δουν ο ένας τον άλλον, στην οθόνη. “Είναι η πρώτη φορά που χρήστες του Tinder θα μπορούν να μιλούν, πριν κάνουν το swipe και 'βγει' το ενδεχόμενο match. Η κεντρική ιδέα πίσω από αυτό είναι να μπορούν να επιλέγουν τι θέλουν να βλέπουν, βάσει κοινών ενδιαφερόντων (tags στο προφίλ) και να τσεκάρουν αν υπάρχει χημεία, μέσω της συζήτησης που μπορούν πια να κάνουν”. Αν υπάρχει χημεία, αυτοί που την έχουν γίνονται 'swipe possibly'.

Κάτι άλλο που δεν μπορούσαν να κάνουν έως τώρα οι daters ήταν να 'ανεβάζουν' videos στο προπφίλ τους. Πλέον θα γίνεται και αυτό -επιτρέπονται έως 9, διάρκειας 15''. “Δεν επιδιώκουμε μόνο να γίνουμε κέντρο ψυχαγωγίας, αλλά και να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να συναντηθούν με άλλους και να διαπιστώσουν αν ταιριάζουν ή όχι, πριν γίνει το match”.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: social media
SHARE:

24Media Network