Στην καρδιά της τεχνολογίας: Μπήκαμε πρώτοι στο νέο επισκευαστικό κέντρο της ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Στην καρδιά της τεχνολογίας: Μπήκαμε πρώτοι στο νέο επισκευαστικό κέντρο της ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Η state of the art αίθουσα service στο νέο επισκευαστικό κέντρο της ΓΕΡΜΑΝΟΣ George Tzortzis

Επισκεφτήκαμε το νέο υπερσύγχρονο επισκευαστικό κέντρο της ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην Πάρνηθα και είδαμε από κοντά τη διαδρομή που ακολουθούν καθημερινά εκατοντάδες προϊόντα τεχνολογίας.

Η στιγμή που σπάει η οθόνη του smartphone σου ή κλείνει ξαφνικά το laptop σου και δεν μπορείς με τίποτα να το ξανανοίξεις, μοιάζει με απόλυτο εφιάλτη. Εκείνα τα δευτερόλεπτα που μεσολαβούν, μέχρι να συνειδητοποιήσεις τι ακριβώς έχει συμβεί, διαρκούν πολύ περισσότερο απ’ ότι νομίζεις, ενώ στη συνέχεια κατακλύζει το μυαλό σου μία και μόνο σκέψη. «Και τώρα τι κάνω;».

H αλήθεια είναι πως η επισκευή ενός προϊόντος τεχνολογίας είναι μια πονεμένη υπόθεση για πολλούς από εμάς. Σίγουρα έχει συμβεί και σ’ εσένα να δώσεις κάπου το smartphone σου για μία επισκευή και να άργησες αρκετά να το πάρεις πίσω ή ακόμη και να μην έμεινες ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. Γι’ αυτό και παίζει πολύ σημαντικό ρόλο το ποιον θα εμπιστευτείς όταν έρθει εκείνη η στιγμή.

Το νέο επισκευαστικό κέντρο της ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην Πάρνηθα George Tzortzis

Στη ΓΕΡΜΑΝΟΣ, το service, αλλά και η εξυπηρέτηση του πελάτη έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο. Κι αυτό το είδαμε με τα μάτια μας στην πρόσφατη ξενάγηση που κάναμε στο νέο υπερσύγχρονο επισκευαστικό κέντρο συνολικής έκτασης 1.100 τ.μ. στην Πάρνηθα. Είναι σχεδιασμένο με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές των κατασκευαστών, ενώ παρέχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών εξουσιοδοτημένου service, που καλύπτει έντεκα κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας.2

Το state of the art κέντρο service της ΓΕΡΜΑΝΟΣ

George Tzortzis

Περπατώντας στις εντυπωσιακές εγκαταστάσεις της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, παρατηρεί αμέσως κανείς πως είναι όλα προσεγμένα και οργανωμένα μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια. Η αρχική μας στάση ήταν στον πρώτο όροφο, όπου εκτός από γραφεία και αίθουσα συσκέψεων, υπάρχει μια μεγάλη αίθουσα σεμιναρίων, αλλά και ένας ειδικός χώρος εκπαιδεύσεων με σύγχρονα εργαλεία και μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας.

Όπως μάς εξήγησαν οι άνθρωποι της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, η εταιρεία επενδύει σταθερά στη συνεχή εκπαίδευση και κατάρτιση των τεχνικών της σε πραγματικές συνθήκες, με περισσότερες από 6.000 ώρες εκπαίδευσης στο service ετησίως.

George Tzortzis

Στη συνέχεια (και αφού φορέσαμε μια ειδική αντιστατική ρόμπα), κατεβήκαμε στο ισόγειο και ξεναγηθήκαμε στην αίθουσα, όπου γίνονται μικρά καθημερινά θαύματα τεχνολογίας. Στην state of the art αίθουσα service οι έμπειροι και πιστοποιημένοι τεχνικοί της εταιρείας επισκευάζουν πάνω από 80.000 συσκευές τον χρόνο, ενώ το 60% των επιδιορθώσεων πραγματοποιούνται εντός της ημέρας. Η διαδικασία επισκευής μοιάζει με χειρουργική επέμβαση. Όλα είναι καθαρά, αποστειρωμένα και γίνονται με μαθηματική ακρίβεια.

Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέχει εξουσιοδοτημένο service σε 11 κατηγορίες προϊόντων και σε περισσότερους από 60 κατασκευαστές, ανεξάρτητα από το σημείο αγοράς της συσκευής, εντός της Ελλάδας, σύμφωνα με τις οδηγίες & προδιαγραφές των κατασκευαστών. Με εγκεκριμένο, λοιπόν, εξοπλισμό από τους κατασκευαστές και πάντα με γνήσια ανταλλακτικά, στο νέο Service Center της ΓΕΡΜΑΝΟΣ επισκευάζονται από Smartphones, Tablets, Laptops, Wearables και Drones, μέχρι κονσόλες Gaming, Smart Home & Gadgets, ασύρματες ή ενσύρματες συσκευές, συσκευές εικόνας και ήχου, εκτυπωτές, αλλά και Scooters, Hoverboards και Ηλεκτρικά Ποδήλατα. Γενικά με όποιο προϊόν τεχνολογίας κι αν αντιμετωπίσεις πρόβλημα, με μια απλή επίσκεψη σε κάποιο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, η συσκευή σου είτε θα επισκευαστεί επιτόπου, είτε θα φτάσει στην Πάρνηθα και μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα θα βρίσκεται και πάλι πίσω στα χέρια σου.

Οι ειδικοί στο service προϊόντων τεχνολογίας

Το 2020 τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ διατήρησαν την πρώτη θέση τους ως προορισμός για service κινητού και προϊόντων τεχνολογίας. Η πλειονότητα των επισκευών (ποσοστό 78%) αφορούσε στην αντικατάσταση εξαρτήματος (όπως οθόνη, επιφάνεια αφής, κάμερα, μπαταρία, μικρόφωνο, ακουστικό κλπ.), ενώ συχνή ήταν και η αναβάθμιση λογισμικού2 (ποσοστό 22%). Αξίζει να σημειωθεί πως για να φτάσει μια συσκευή στο Service Center της εταιρείας, θα πρέπει να έχει κάποια σοβαρή βλάβη. Η πολιτική της ΓΕΡΜΑΝΟΣ άλλωστε, είναι πως ό,τι μπορεί να επισκευαστεί άμεσα, να γίνεται μέσα στο κατάστημα, για τη γρήγορη εξυπηρέτηση του πελάτη.

George Tzortzis

Καλώς ή κακώς δεν μπορούμε να αποχωριστούμε τα αγαπημένα μας προϊόντα τεχνολογίας. Κι αυτό είναι κάτι που το γνωρίζουν καλά οι άνθρωποι της εταιρείας. Με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα του service και αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής, η αλυσίδα ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέχει στους επισκέπτες της ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών εξουσιοδοτημένου service που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εξειδικευμένο σύμβουλο service σε κάθε κατάστημα, άμεση επισκευή εντός του καταστήματος με την υπηρεσία G instant repair, δωρεάν έλεγχο της συσκευής σε 12 σημεία με την υπηρεσία G check up, αλλά και επί τόπου δανεική συσκευή ίδιου λειτουργικού, με την υπηρεσία G Smartphone now, για όσο διάστημα διαρκεί η επισκευή.

George Tzortzis

Επιπλέον, μετά από κάθε τεχνικό έλεγχο ή επισκευή προσφέρεται δωρεάν αποστείρωση της συσκευής μέσω υπεριώδους ακτινοβολίας UV-C. Η υπηρεσία G service της ΓΕΡΜΑΝΟΣ καλύπτει βλάβες εντός και εκτός εγγύησης. Για τις εντός εγγύησης βλάβες οι επισκευές είναι δωρεάν, ενώ παρέχεται και εγγύηση για την καλή λειτουργία της συσκευής μετά το service, σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών.

Ακόμη ψάχνεις σε ποιον θα εμπιστευτείς το service της αγαπημένης σου συσκευής;

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα