Κ. Τοβίλ (tbi bank): Φέρνουμε στην Ελλάδα προϊόντα με μεγάλη επιτυχία στο εξωτερικό

Κ. Τοβίλ (tbi bank): Φέρνουμε στην Ελλάδα προϊόντα με μεγάλη επιτυχία στο εξωτερικό
tbi bank

«Η tbi διαφέρει καθώς δίνει στον καταναλωτή αγοραστική δύναμη ανεξαρτήτως της τραπεζικής του σχέση με την τράπεζα και συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων των συνεργατών/εμπόρων της» δηλώνει στο NEWS 24/7 ο επικεφαλής της τράπεζας.

Τους βασικούς αναπτυξιακούς στόχους που έχει θέσει η tbi bank για την ελληνική αγορά αναλύει, με συνέντευξη του στο NEWS 24/7, o επικεφαλής της τράπεζας στην Ελλάδα Κώστας Τοβίλ. Σύντομα η tbi bank θα προσφέρει δάνεια γενικού σκοπού με προσωποποιημένη πολιτική τιμολόγησης και χαρακτηριστικά ενώ ακολουθεί η εφαρμογή για κινητά, όπου θα βρίσκει κανείς την επιλογή πληρωμής δόσης δανείου.

Παράλληλα ο κ. Τοβίλ εξηγεί πως η tbi bank εκτόξευσε τους συνεργαζόμενους εμπόρους της στην Ελλάδα σε περισσότερους από 1000 σε λίγους μόνο μήνες και ποια εργαλεία τους παρέχει ώστε να καταστήσουν προσβάσιμα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες στους πελάτες τους.

Τέλος αναλύει την υπηρεσία του «Αγόρασε Τώρα – Πλήρωσε Αργότερα» (Buy now, Pay later, BNPL) που συνεχώς κερδίζει έδαφος στην ελληνική αγορά και γιατί η tbi bank δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία

Συνέντευξη στον Κώστα Παπαγρηγόρη

Με δεδομένη την πρόσφατη είσοδό σας στην ελληνική αγορά, πείτε μας αρχικά τι είναι αυτό που διαφοροποιεί την TBI Bank σε σχέση με τις υπόλοιπες τράπεζες που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας;

Η tbi bank είναι μια fintech τράπεζα που χρησιμοποιεί πολλές τεχνολογικές δυνατότητες, ώστε να προσφέρει γρήγορες, διαφανείς και προσιτές λύσεις στους πελάτες της. Η tbi έφερε πρώτη στην Ελλάδα τη λύση εναλλακτικών πληρωμών BNPL – «Αγόρασε Τώρα Πλήρωσε Αργότερα» σε eshops και φυσικά καταστήματα και ειδικεύεται σε λύσεις δανεισμού μικρής και μέσης διάρκειας. Παράλληλα, συνεργαζόμαστε με πάνω από 1000 επιχειρήσεις στην Ελλάδα και συνολικά με πάνω από 15.000 σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιούμαστε.

Ένα από τα κύρια στοιχεία που μας διαφοροποιούν είναι από τη μία πλευρά η αγοραστική δύναμη που δίνουμε στον καταναλωτή ανεξαρτήτως της τραπεζικής τους σχέση με την tbi bank, κάτι που οι υπόλοιπες τράπεζες κάνουν αλλά περιορίζεται στους δικούς τους πελάτες με τους οποίους έχουν συναλλαγματική σχέση. Από την άλλη πλευρά, συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων των συνεργατών/εμπόρων, είτε μέσω του φυσικού τους καταστήματος, είτε διαδικτυακά.

Επίσης, αυτό που κάνει την tbi να διαφέρει από τις παραδοσιακές τράπεζες, είναι ότι στοχεύει στη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της αλλά και των συνεργατών της με τεχνολογικά μέσα. Προσφέρει, δηλαδή, εκτός από εξαιρετική ευκολία στον τελικό πελάτη, και πόρους μάρκετινγκ, όπως και δεδομένα που είναι σημαντικά, ειδικά για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Δώστε μας ένα σύντομο προφίλ της TBI Bank; Τι ακριβώς κάνει; Είναι τράπεζα; Είναι Fintech;

Η tbi bank είναι μία challenger τράπεζα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και ηγέτιδα της αγοράς του «Αγόρασε Τώρα, Πλήρωσε Αργότερα» (Buy Now, Pay Later – BNPL) στις κύριες αγορές της, τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Ελλάδα, ενώ επίσης δραστηριοποιείται στη Γερμανία και τη Λιθουανία. Στόχος μας είναι η καινοτομία σε ό,τι αφορά τις λύσεις που προσφέρουμε στους πελάτες μας, κοινό χαρακτηριστικό γενικά στις fintech, το οποίο όμως παράλληλα παρέχει την απαραίτητη ασφάλεια όπως ένα εγκεκριμένο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα. Συνεπώς, θα έλεγα ότι συγκεντρώνουμε τα καλύτερα στοιχεία και των δύο: μιας τράπεζας και μιας fintech.

Η ομάδα μας είναι αποτελείται από 16 διαφορετικές εθνικότητες που εργάζονται σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο. Με τη διεθνή τεχνογνωσία μας επιδιώκουμε να φέρουμε στους Έλληνες πελάτες μας και συνεργάτες εμπόρους, προϊόντα που έχουν ήδη σημειώσει μεγάλη επιτυχία στο εξωτερικό.

Ποιοι είναι οι βασικοί αναπτυξιακοί σας στόχοι για την ελληνική αγορά για την επόμενη τριετία;

Όσο αναπτύσσεται το BNPL με τόσο γρήγορο ρυθμό, το επόμενο βήμα για μας είναι να φέρουμε στην Ελλάδα τα δάνεια γενικού σκοπού με προσωποποιημένη πολιτική τιμολόγησης και χαρακτηριστικά. Τα δάνειά μας θα είναι διαθέσιμα στους ήδη υπάρχοντες πελάτες της tbi bank και όχι μόνο, με πλήρως ψηφιακό τρόπο και έγκριση την ίδια στιγμή.

Σε δεύτερο χρόνο, θα είναι διαθέσιμη η εφαρμογή μας για κινητά, όπου θα βρίσκει κανείς την επιλογή πληρωμής δόσης δανείου, όπως και τη χρεωστική κάρτα ΝΕΟΝ, η οποία θα είναι διαθέσιμη ηλεκτρονικά και φυσικά.

Η TBI Bank προσδιορίζεται ως μία τράπεζα που ηγείται στην αγορά του «Αγόρασε Τώρα – Πλήρωσε Αργότερα» (Buy now, Pay later, BNPL). Μας εξηγείτε αναλυτικότερα την συγκεκριμένη υπηρεσία; Είναι για παράδειγμα όπως οι άτοκες δόσεις των πιστωτικών καρτών;

Το «Αγόρασε Τώρα – Πλήρωσε Αργότερα» (Buy now, Pay later, BNPL) είναι μια ενσωματωμένη υπηρεσία κατά την πληρωμή στο ταμείο. Όταν, δηλαδή, ένας πελάτης ολοκληρώνει μία αγορά, με το BNPL έχει την επιλογή να μοιράσει το κόστος της αγοράς του στιγμιαία με 0% επιτόκιο ή μικρή χρέωση ανά μήνα ανάλογα με την περίοδο χρηματοδότησης και τον αριθμό των δόσεων.

Ουσιαστικά, πρόκειται για μία λύση που βοηθά από τη μία πλευρά τον καταναλωτή να κάνει τις αγορές του, χωρίς να ανησυχεί ότι θα ξεπεράσει το μηνιαίο προϋπολογισμό του. Από την άλλη πλευρά, λειτουργεί ως μοχλός για την αύξηση των πωλήσεων των εμπόρων/συνεργατών μας, ακριβώς επειδή οι καταναλωτές αποκτούν τη δυνατότητα να αντέξουν οικονομικά τα προϊόντα τους, με δόσεις για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Μια πιστωτική κάρτα είναι πιο σύνθετη στη λειτουργία αλλά και σε περίπτωση καθυστέρησης της πληρωμής της.

Στη δική μας περίπτωση, η χρήση του BNPL δεν απαιτεί καν ο καταναλωτής να είναι πελάτης κάποιας τράπεζας. Η έγκριση έρχεται πάρα πολύ γρήγορα κι εύκολα, ενώ όλη η διαδικασία γίνεται ηλεκτρονικά.

Τι προσφέρετε στους Έλληνες έμπορους με τους οποίους συνεργάζεστε και γιατί να έρθουν νέοι να σας εμπιστευτούν;

Η tbi ως ηγέτιδα στον τομέα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, έχουμε ήδη δει πολύ καλά αποτελέσματα στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία: τα τελευταία χρόνια που έχουμε εφαρμόσει τη λύση BNPL, έχουμε αποδείξει ότι αυξάνει τις πωλήσεις των συνεργατών μας. Συγκεκριμένα, εμείς παρέχουμε στους εμπόρους τα κατάλληλα εργαλεία ώστε να καταστήσουμε προσβάσιμα τα προϊόντα ή υπηρεσίες τους στους πελάτες. Κατ’ αυτόν τον τρόπο τους βοηθούμε να αναπτυχθούν και να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.

Μάλιστα, από τον Απρίλιο που ξεκινήσαμε ενεργά, περισσότεροι από 1000 έμποροι, από διάφορους τομείς, μας εμπιστεύονται όπως επίσης και ηγέτες του χώρου τους σαν το Skroutz.

Για τους Έλληνες ιδιώτες πελάτες τι υπηρεσίες προσφέρει η τράπεζα σας;

Σε αυτή τη φάση έχουμε λανσάρει τις πληρωμές BNPL και παρέχουμε πρόσβαση σε μια τεράστια γκάμα καταστημάτων και υπηρεσιών, καλύπτοντας από αγορές επίπλων και ρουχισμού έως υπηρεσίες ανακαινίσεων χώρων και την αγορά αυτοκινήτου. Μάλιστα, με την πρόσφατη συνεργασία μας με το Skroutz, δίνουμε τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράσουν οποιοδήποτε προϊόν της επιλογής τους από 20 μέχρι 300 ΕΥΡΩ εύκολα και γρήγορα. Εν ολίγοις, προσφέρουμε στο ελληνικό κοινό εναλλακτικές μεθόδους πληρωμής, οι οποίες είναι ήδη διαθέσιμες τόσο στους υπάρχοντες πελάτες μας όσο και στην αγορά, σε αμιγώς ψηφιακό περιβάλλον και άμεση έγκριση.

Υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα target group υποψήφιων πελατών ή κλάδων της οικονομίας που σας ενδιαφέρουν να εστιάσετε περισσότερο;

Η tbi παρέχοντας στην «ψηφιακή γενιά» πρόσβαση σε εξολοκλήρου ψηφιακή χρηματοδότηση από το κινητό της τηλέφωνο, της επιτρέπει να επωφεληθεί από υπηρεσίες και προϊόντα από τα οποία οι παραδοσιακές τράπεζες την αποκλείουν. Φοιτητές και νέοι εργαζόμενοι μπορούν τώρα να αγοράσουν για παράδειγμα κινητό, είδη ρουχισμού, ακόμα και ιατρικές υπηρεσίες από τους εμπόρους/συνεργάτες μας. Η διαδικασία είναι απλή και μπορεί να ολοκληρωθεί είτε στο ταμείο του καταστήματος είτε διαδικτυακά.

Τι είδατε στην ελληνική οικονομία ως αγορά και αποφασίσατε να επενδύσετε;

Αναμφίβολα, η ελληνική αγορά έχει τεράστιες προοπτικές, πρωτίστως διότι η οικονομία της σημειώνει ταχεία ανάπτυξη. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις, που είναι οι κύριοι πελάτες μας, χρειάζονται τις υπηρεσίες μας. Εμείς, με τη σειρά μας, συμβάλλουμε στην ενδυνάμωση του ηλεκτρονικού εμπορίου, των καταστημάτων, ακόμα και των παρόχων υπηρεσιών, ώστε να αυξήσουν τις πωλήσεις τους μέσω του BNPL.

Μάλιστα, σύμφωνα με τις αναλύσεις μας, παρ’ όλο που το εμπόριο και ιδίως το ηλεκτρονικό δείχνει αξιοσημείωτη άνοδο, η εμπειρία των πελατών στο ταμείο περιορίζεται σε πληρωμές με κάρτα ή μετρητά, τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και στα ηλεκτρονικά. Παράλληλα, η πιστωτική κάρτα, ως μέσο χρηματοδότησης αγορών, έχει πέσει σε δημοτικότητα, ειδικά στα πιο νέα κοινά, πράγμα που δημιουργεί ένα κενό στην αγορά. Αυτό το κενό επιδιώκει να καλύψει η tbi.

Τέλος, είναι μεγάλης σημασίας η ταχεία ψηφιοποίηση των κρατικών θεσμών, η οποία βοηθά και τις ψηφιακές τράπεζες όπως εμάς, να λειτουργούμε πιο ομαλά και αποτελεσματικά, προσφέροντας στο ελληνικό κοινό, μια πολύ καλύτερη τραπεζική εμπειρία.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα