Alfa Romeo 159 και Brera

Alfa Romeo 159 και Brera
Alfa_Romeo_159_J4_32C_sd

Το AUTO 24 παρουσιάζει τις καυτές Alfa Romeo 159 και Brera με τα 352 άλογα (pictures)

Αποτέλεσαν , και όχι άδικα, πόλο έλξης στην πρόσφατη (5-8 Νοεμβρίου) Έκθεσης αυτοκινήτου ΜΡΗ09 Prestige & Performance στο Λονδίνο οι δύο Alfa Romeo που έκαναν εκεί την εμφάνισή τους. Δύο Alfa , βελτιωμένες από τον κορυφαίο ίσως βελτιωτικό οίκο για Alfa Romeo, την Autodelta.









Alfa Romeo J4 3.2 C



Η μπερλίνα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην μεσαία κατηγορία εφοδιάζεται στην κορυφαία της έκδοση με έναν κινητήρα βενζίνης V6, χωρητικότητας 3.2 λίτρων, που αποδίδει 260 ίππους και 32,8 κιλά ροπής. Η Autodelta πήρε το συγκεκριμένο μοτέρ, του τοποθέτησε έναν κομπρέσορα καθώς και ένα ολοκαίνουργιο σύστημα υπερτροφοδότησης με intercooler και εκτόξευσε την απόδοσή του στα 352 άλογα και την ροπή στα 44 κιλά. Αν και επισήμως δεν έχουν δοθεί περαιτέρω στοιχεία σχετικά με τις επιδόσεις του μοντέλου, εν τούτοις θεωρείται βέβαιο πως θα είναι καλύτερες από την τελική των 250 χλμ. / ώρα και την επιτάχυνση 0-100 χλμ. / ώρα των 7 δευτερολέπτων της εργοστασιακής έκδοσης.








Πέρα πάντως από τις βελτιώσεις στον κινητήρα, οι άνθρωποι της Autodelta προχώρησαν και σε μια σειρά άλλων βελτιώσεων και αλλαγών, με στόχο την βέλτιστη συμπεριφορά στο δρόμο και φυσικά την μέγιστη οδηγική ευχαρίστηση. Τέτοιες παρεμβάσεις είναι οι αλλαγές στην ανάρτηση με coilover, στα ηλεκτρονικά, στα φρένα και στο σασί.




Brera S 3.2 Compressore



Και αφού τα καταφέραμε με την 159, τι μας στοιχίζει να κάνουμε μια μετατροπή – βελτίωση και στην Brera; Έτσι σκέφθηκαν οι μηχανικοί της Autodelta. Και, η αλήθεια είναι πως δεν χρειάσθηκε ιδιαίτερη σκέψη, δεδομένου πως ο κινητήρας παραμένει ίδιος. Ο γνωστός 3.2 V6 της Alfa Romeo, ο οποίος διαθέτει πλέον κομπρέσορα και 352 άλογα.








Παράλληλα όμως με τις μηχανικές βελτιώσεις, η Brera S 3.2 Compressore έχει υποστεί και μια σειρά βελτιώσεων από την Prodrive (άλλη μια γνωστή –αγγλική- φίρμα στο χώρο των μηχανοκίνητων σπορ και των βελτιώσεων) . Με κύρια βελτίωση την μετατροπή της τετρακίνητης εργοστασιακής Brera σε ένα μοντέλο με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς. Με την αλλαγή αυτή το βάρος του αυτοκινήτου μειώθηκε κατά 100 κιλά, ενώ για να συνεχίσει η Brera S 3.2 Compressore να … πατά με ασφάλεια στο έδαφος τοποθετήθηκε από την Prodrive ένα μπλοκέ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, αλλά και ένα σύστημα ρυθμιζόμενων αναρτήσεων. Και είναι ο οδηγός αυτός που μπορεί να επιλέξει το στιλ που ταιριάζει καλύτερα στο ταμπεραμέντο του.



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα