Mitsubishi Outlander GT

Mitsubishi Outlander GT
Mitsubishi_Outlander_GT_sd

H κορυφαία έκδοση, των 3.0 λίτρων και 230 ίππων του Mitsubishi Outlander GT στο AUTO 24

Η κορυφαία γιαπωνέζικη φίρμα είχε παρουσιάσει εδώ και καιρό το ανανεωμένο Outlander, που θα αρχίσει να διατίθεται στην αγορά το 2010. Ένα μοντέλο που έχει υποστεί φεις λίφτινγκ , το οποίο είναι ιδιαίτερα ορατό στο εμπρός μέρος. Εκεί κυριαρχεί η μάσκα –σήμα κατατεθέν της φίρμας-. Μάσκα που φέρει την ονομασία «Jet fighter» και είναι εμπνευσμένη απ’ το μαχητικό F2 που κατασκευάζει η Mitsubishi.








Παράλληλα πάντως με τη νέα μάσκα, που δίνει ακόμη πιο επιθετική εικόνα στο Outlander η έκδοση GT διαθέτει χαμηλωμένο αμάξωμα ενώ παράλληλα υπάρχουν μια σειρά από στοιχεία που προσδίδουν τα μέγιστα στην σπορτίβ εικόνα του μοντέλου. Όπως οι αλουμινένιες ράγες οροφής και οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.



Στο εσωτερικό, οι γιαπωνέζοι έχουν κάνει εκτεταμένη χρήση δέρματος (τιμόνι, καθίσματα, επενδύσεις στις πόρτες). Παράλληλα το GT διαθέτει σπορ καθίσματα τύπου μπάκετ, πεντάλ αλουμινίου, ενώ υπάρχει και πλούσιος εξοπλισμός άνεσης που περιλαμβάνει οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 3,5 ιντσών, ηλιοροφή και ένα αναβαθμισμένο σύστημα ήχου από την Rockford ισχύος 710-watt.








Η δύναμη για το Outlander GT προέρχεται από έναν V6 κινητήρα χωρητικότητας 3.0 λίτρων, η ισχύς του οποίου έχει αυξηθεί κατά 10 ίππους φθάνοντας τώρα τα 230 άλογα. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων, το οποίο διαθέτει paddles για την αλλαγή σχέσεων στο τιμόνι.



ΣΕ ότι αφορά την κίνηση, η γιαπωνέζικη εταιρία έχει υιοθετήσει γνωστές και αξιόπιστες λύσεις, που προέρχονται από το Lancer Evolution. Όπως είναι το σύστημα S-AWC.








Το Super All Wheel Control (S-AWC) αποτελεί τη συντομογραφία για διάφορες ηλεκτρονικές και μηχανικές λειτουργίες που συνεργάζονται, ώστε το Outlander GT να ανταποκρίνεται κατάλληλα στις εντολές του οδηγού. Δεν είναι υπερβολικό το γεγονός πως αυτό το σύστημα ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά, και προσφέρει στο νέο Outlander GT τη δυνατότητα να εξελίξει περαιτέρω την ήδη εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά του.








Στην καρδιά του συστήματος S-AWC βρίσκεται ένα ενεργό κεντρικό διαφορικό. Αντίθετα με τα παθητικά συστήματα που αντιδρούν μόνο στην ανίχνευση απώλειας πρόσφυσης σε κάποιο άξονα, το ACD παίρνει επίσης ηλεκτρονικές πληροφορίες από το σύστημα S-AWC για να προσδιορίσει τη βέλτιστη κατανομή ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, η οποία γίνεται μέσω ενός υδραυλικού, πολύδισκου συμπλέκτη. Το ACD ρυθμίζει τη διαφορά ταχύτητας μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών, αυξάνοντας την απόκριση διεύθυνσης και την πρόσφυση.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα