Ινδία: Απέσυραν διαφήμιση που προωθεί την κουλτούρα βιασμού – Έντονη καταδίκη

Ινδία: Απέσυραν διαφήμιση που προωθεί την κουλτούρα βιασμού – Έντονη καταδίκη
Στιγμιότυπο από το διαφημιστικό αρώματος που αποσύρθηκε στην Ινδία Twitter

Σάλος ξέσπασε μετά από την κυκλοφορία διαφήμισης στην Ινδία, η οποία τελικά αποσύρθηκε, καθώς προωθούσε την κουλτούρα του βιασμού. Έντονες αντιδράσεις από ηθοποιούς του Bollywood.

Διαφήμιση ανδρικού σπρέι σώματος πιου κυκλοφορούσε στην τηλεόραση της Ινδίας αποσύρθηκε μετά από έντονες αντιδράσεις πως μέσω αυτής προωθείται η κουλτούρα του βιασμού και της ομαδικής κακοποίησης, την ώρα μάλιστα που στη χώρα καταγράφονται δεκάδες σεξουαλικές επιθέσεις και ομαδικοί βιασμοί.

Η άκρως αμφιλεγόμενη διαφήμιση δείχνει τέσσερις άνδρες να βρίσκονται σε έναν διάδρομο σούπερ μάρκετ και μπροστά τους μία μάλλον φοβισμένη γυναίκα η οποία κάνει τα ψώνια της. Κάποια στιγμή, ο ένας από τους τέσσερις άνδρες λέει “είμαστε τέσσερις και είναι μία” για να διαπιστώσει λίγα δευτερόλεπτα αργότερα τόσο η κοπέλα της διαφήμισης όσο και ο θεατής πως τελικά αναφέρονται στο ένα μπουκαλάκι σπρέι αρώματος μάρκας “Shot” που βρίσκεται στο ράφι.

Το διαφημιστικό σποτ προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων στα social media και η καταδίκη ήταν ιδιαίτερα έντονη, με τους αστέρες του Bollywood μεταξύ αυτών, την Πριγιάνκα Τσόπρα, τη Ρίτσα Τσάντα, τη Φάρα Καν και τον Φαρχάν Ακτάρ να ζητούν την άμεση απόσυρση του διαφημιστικού της εταιρείας Layer’r χαρακτηρίζοντάς το “ντροπιαστικό” και “αηδιαστικό“.

Πολλοί μάλιστα στάθηκαν και στη χρονική στιγμή που επέλεξε η εταιρεία να προβάλλει τη συγκεκριμένη διαφήμιση, την ώρα που εξετάζεται η υπόθεση βιασμού μίας 17χρονης από πέντε άνδρες στη νότια πόλη Hyderabad, η τελευταία σε μια σειρά από εγκλήματα κατά των γυναικών και των μειονοτικών ομάδων σε ολόκληρη τη χώρα.

Δημιουργοί, σενάριο, πρακτορείο, πελάτης, κάστινγκ… πιστεύουν όλοι ότι ο βιασμός είναι αστείο;“, έγραψε η ηθοποιός Ρίτσα Τσάντα σε ανάρτησή της στο Twitter, ενώ απαντώντας στην ανάρτησή της, η Πριγιάνκα Τσόπρα έκανε λόγο για “ντροπή και αηδία“, εκφράζοντας παράλληλα την ικανοποίησή της για την απόσυρση της διαφήμισης.

“Τι απίστευτα κακόγουστα και στρεβλά μυαλά χρειάζονται για να σκεφτούν, να εγκρίνουν και να δημιουργήσουν αυτό το βρωμερό σπρέι σώματος με υπονοούμενο τον ομαδικό βιασμό; Αιχρό”, έγραψε με τη σειρά του ο ηθοποιός, σκηνοθέτης και τραγουδιστής Φαρχάν Ακτάρ.

Η “συγγνώμη” της εταιρείας

Μέσα σε 24 ώρες, το υπουργείο Πληροφοριών και Ραδιοτηλεοπτικών Μεταδόσεων της Ινδίας είχε αποσύρει τη διαφήμιση και ζήτησε από το Twitter και το YouTube να αφαιρέσουν το διαφημιστικό σποτ από τις πλατφόρμες τους.

Σε δήλωσή της τη Δευτέρα, η εταιρεία του αρώματος Layer’r ζήτησε συγγνώμη για την τηλεοπτική διαφήμιση, λέγοντας ότι “ποτέ δεν σκόπευαν να πληγώσουν τα αισθήματα ή τα συναισθήματα κανενός ή να εξοργίσουν τη σεμνότητα οποιασδήποτε γυναίκας ή να προωθήσουν οποιοδήποτε είδος κουλτούρας, όπως εσφαλμένα εκλαμβάνεται από ορισμένους“.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα