Peugeot 308 CC

Το AUTO 24 οδήγησε και σάς παρουσιάζει το coupe – cabriolet Peugeot 308 CC (pics)
- 10 Φεβρουαρίου 2011 02:50
Εντυπωσιακό, το δημιούργημα της γαλλικής φίρμας, με δυναμικό, σπορ στιλ που κατά μεγάλο ποσοστό συνδυάζει και την κομψότητα με τις… πινελιές χρωμίου. Το μπροστινό… μυτερό μέρος μοιάζει με «βέλος», ενώ στην πίσω πλευρά τα εντυπωσιακά φώτα τύπου LED τραβάνε τα βλέμματα. Όπως και ο εξαιρετικής αισθητικής διαχύτης που αν μη τι άλλο μόνο απαρατήρητος δεν περνά.
Πέρα από κάθε αμφισβήτηση, το 308 CC δεν περνά από πουθενά απαρατήρητο. Η εμφάνισή του παραπέμπει ευθέως σε ένα καθαρόαιμο σπορ κουπέ μοντέλο, που έχει ένα βασικό σκοπό να επιτελέσει: Να προσφέρει στον οδηγό και τους επιβάτες του, τον μέγιστο βαθμό απόλαυσης σε όλους τους τομείς.
Μπορεί τα λόγια αυτά να φανούν υπερβολικά. Από τη στιγμή όμως που θα βρεθείς στο καλοσχεδιασμένο μπάκετ του 308 CC έχοντας μπροστά σου ένα καλοσχεδιασμένο και σπορτίβ ταμπλό με λευκά όργανα, αμέσως θα νιώσεις πως το αυτοκίνητο αυτό έρχεται για να ικανοποιήσει τα πιο μύχια αισθήματα.
Οι σχεδιαστές της Peugeot, λειτούργησαν κατά τη δημιουργία του 308 CC με στόχο να εξασφαλίσουν περισσότερη άνεση στους 4 επιβάτες, κάτι που τόσο στο 206, όσο και στο 307 αποτελούσε μειονέκτημα. Έτσι, το 308 είναι το μεγαλύτερο CC που έχει βγάλει σε παραγωγή η γαλλική εταιρεία και έχει πλέον στο… λεξιλόγιό του την… καθημερινή άνεση.
Το ενισχυμένο αμάξωμα εξασφαλίζει ακαμψία, τη στιγμή που οι μηχανικοί της γαλλικής φίρμας δούλεψαν και στον τομέα της αεροδυναμικής προκειμένου να μειώσουν στο ελάχιστο τους θορύβους.
Ο οδηγός και ο συνοδηγός θα νιώσουν από την πρώτη κιόλας στιγμή σε ένα οικείο γι’ αυτούς περιβάλλον όπου κυρίαρχο στοιχείο είναι η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, που συνδυάζεται με τα εξαιρετικά υλικά και το άψογο φινίρισμα.
Οι επιβάτες των δύο πίσω θέσεων, θα πρέπει να κάνουν κάποιες παραχωρήσεις , ειδικά αν είναι υψηλόσωμοι. Ο χώρος αποσκευών παρουσιάζει δύο πρόσωπα, όπως άλλωστε σε κάθε μοντέλου του είδους, 465 λίτρα στην coupe εκδοχή, είναι πάντως καλή τιμή για τις αποσκευές τεσσάρων ατόμων. Σε περίπτωση που θέλουν να κινηθούν με ανοιχτή την οροφή, ο διαθέσιμος χώρος μειώνεται σημαντικά στα 266 λίτρα.
Σε ότι αφορά τώρα την διαδικασία ανοίγματος και κλεισίματος της μεταλλικής οροφής, αυτή διαρκεί μόλις 20 sec, και γίνεται με έναν ποιοτικό ηλεκτρό-υδραυλικό μηχανισμό. Η όλη διαδικασία μπορεί να γίνει και εν κινήσει, σε ταχύτητα μέχρι 12 χλμ. / ώρα.
Ο κινητήρας τούρμπο, του 1.6 λίτρου (το αποτέλεσμα της συνεργασίας Peugeot, Citroen με την BMW) που αποδίδει 150 άλογα, ταιριάζει γάντι στο 308 CC με το βάρος των 1.600 κιλών. Και αυτό φαίνεται από τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, το οποίο αναπτύσσει τελική ταχύτητα 215 χλμ. / ωρα ενώ επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε μόλις 9,8 δευτερόλεπτα. Παράλληλα με τις εξαιρετικές επιδόσεις, το μοτέρ παρουσιάζεται και εξαιρετικά οικονομικό, με κατανάλωση (μικτή) μόλις 7,5 λίτρα στα 100 χλμ.
Η (παροιμιώδης) άνεση που παρουσιάζουν τα γαλλικά αυτοκίνητα στο δρόμο, δεν θα μπορούσε παρά να αποτελεί ένα ισχυρό ατού και για το Peugeot 308 CC. Όμως, τα προτερήματα του 308 CC δεν σταματούν εδώ. Με κλειστή την οροφή, έχεις να κάνεις με ένα ήσυχο, στιβαρό και άκαμπτο αυτοκίνητο. Στοιχεία που συνδυαζόμενα με την εξαιρετική ποιότητα κύλισης (και την υψηλού επιπέδου άνεση) φέρνουν το γαλλικό μοντέλο πολύ κοντά στον γερμανικό ανταγωνισμό.
Το αυτοκίνητο είναι ουδέτερο στην συμπεριφορά του στο δρόμο, χωρίς απότομες αντιδράσεις ακόμη και αν αυτές τις προκαλεί ο οδηγός. ΣΕ αυτό συμβάλει και το ESP. Στις ευθείες και το ταξίδι, οι διαδρομές είναι πραγματικά απολαυστικές ενώ για όσους λατρεύουν τα στροφιλίκια, το 308 CC θα τους αποζημιώσει στο έπακρο.
Εν κατακλείδι
Σε εποχές δύσκολες οικονομικά, το Peugeot 308 CC δεν μπορεί να θεωρηθεί «λαχείο» από πλευράς τιμής αγοράς (από 28.910 ευρώ η έκδοση με τους 150 ίππους). Αν όμως σκεφθούμε για πόσα πράγματα στην καθημερινότητά μας κάνουμε παραχωρήσεις και αν το αυτοκίνητο αποτελεί για κάποιους από εμάς ένα μέσο ευχαρίστησης, τότε το συμπέρασμα βγαίνει αβίαστα και είναι ένα: Τα αξίζει τα λεφτά του το 308 CC και με το παραπάνω.
Στα συν
Σχεδίαση.
Οδική συμπεριφορά.
Χώρος αποσκευών.
Κινητήρας – επιδόσεις.
Ηχομόνωση
Στα μείον
Μέτριος χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών.
Peugeot 308 CC 1.6 T
ΤΙΜΗ: € 28.910 (SPORT PACK)
Στην παραπάνω τιμή δεν περιλαμβάνονται οι διάφορες εκπτώσεις και προσφορές που «τρέχουν» αυτή την εποχή από την αντιπροσωπεία της Peugeot.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Μήκος: 4400 mm
Πλάτος: 1815 mm
Ύψος: 1.425 mm
Κινητήρας: 4κύλινδρος,
Κυβισμός: 1.598 κ.ε
Ιπποδύναμη: 150 ίπποι
Μέγιστη ροπή: 240 Νm
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Μετάδοση κίνησης: Στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση
0 – 100 χλμ./ώρα: 9,8 δευτερόλεπτα *
Τελική ταχύτητα: 215 χλμ./ώρα *
Κατανάλωση: 7,5 λίτρα / 100 χλμ.. σε μικτό κύκλο *
* Εργοστασιακές μετρήσεις
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Αερόσακος οδηγού, συνοδηγού
Αερόσακοι κεφαλής.
Αερόσακοι πλευρικοί
ΕSP
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός πίσω.
Ηλεκτρικοί καθρέπτες.
Κλιματισμός δύο ζωνών
Ζάντες αλουμινίου
Ηχοσύστημα
Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
Trip computer