Η Audi AG ξεπέρασε τους στόχους της

Με 950.000 παραδόσεις αυτοκινήτων παγκοσμίως, η Audi ξεπέρασε τους στόχους της στις πωλήσεις για το 2009
- 29 Ιανουαρίου 2010 17:12
Η Audi ξεκάθαρα ξεπέρασε τα προγνωστικά των στόχων που είχε θέσει για το έτος 2009 πουλώντας 949.700 αυτοκίνητα παγκοσμίως.
Οι συνολικές πωλήσεις της μάρκας για το 2009 ήταν μόνο 5,4% λιγότερες από τις πωλήσεις του 2008 (2008: 1.003.469 παραδόσεις αυτοκινήτων).
Ο κ. Rupert Stadler, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της AUDI AG, το επισήμανε σαν σημάδι της δύναμης που έχει η μάρκα:
“Ξεκινάμε δυναμικά το 2010 και στοχεύουμε να παραδώσουμε και πάλι ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα”.
Η Audi πούλησε περισσότερα από 79.300 αυτοκίνητα τον Δεκέμβριο 2009 με μείωση μόλις 4,2% από τον αντίστοιχο μήνα του 2008.
Στην Ευρώπη οι πωλήσεις της πολυτελούς κατηγορίας έπεσαν 12,8% το 2009. Ο κ. Peter Schwarzenbauer, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, Υπεύθυνος Marketing και Πωλήσεων σχολίασε:
“Αυτό είναι πολύ καλό αποτέλεσμα σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας. Με παραδόσεις περίπου 618.850 αυτοκινήτων στους πελάτες μας, είμαστε η δυνατότερη πολυτελή μάρκα στην Ευρώπη”.
Στην Ελλάδα η Audi το 2009 πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων φθάνοντας τις 7.904 μονάδες και κατέκτησε την 2η θέση στην πολυτελή κατηγορία και την 11η θέση στην Ελληνική αγορά αποσπώντας ρεκόρ μεριδίου 3,6%.
Το μερίδιο της μάρκας στην πολυτελή κατηγορία ανήλθε στο 29,6% ενώ πέτυχε ρεκόρ ανάπτυξης των πωλήσεων της 14,75% σε σχέση με το 2008.
Όπως δήλωσε ο Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing κ. Δημήτρης Καββούρης:
“To 2010 βρίσκει την Audi στην πιο ώριμη εποχή της, με παρουσία μοντέλων της σε όλες τις σημαντικές κατηγορίες και με τη νεότερη γκάμα μοντέλων στην πολυτελή κατηγορία. Ανάμεσα στα νέα και ανανεωμένα μοντέλα για το 2010 θα είναι τα νέα Audi R8 Spyder 5.2 V10 FSI quattro, A1, A7, A8 καθώς και τo ανανεωμένo Q7.
Συγχρόνως με τα νέα και ανανεωμένα μοντέλα η γκάμα της Audi θα ενισχυθεί με νέους κινητήρες όπως ο νέος 1.2 TFSI καθώς και νέα πακέτα εξοπλισμού για τα μοντέλα A3, A3 Cabriolet, A4, A5, A6 με σημαντικά οφέλη για τους πελάτες μας.
Ταυτόχρονα η Audi επενδύει περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο σε έρευνα και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και μοντέλων ώστε να μπορεί να είναι πάντα στην αιχμή των τεχνολογικών εξελίξεων, πιστή στο μήνυμα της πρωτοπορίας που εμπεριέχεται στο μότο «Vorsprung durch Technik”.