Toyota. Φλερτάρει με τα αυτοκίνητα του Τζέϊμς Μποντ

Toyota. Φλερτάρει με τα αυτοκίνητα του Τζέϊμς Μποντ

Καλή η Lexus, εξαιρετικό supercar το LFA, όμως, όπως και να το κάνουμε η Aston Martin είναι μια φίρμα με τεράστιο κύρος στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων. Και αυτός είναι ο λόγος που η Toyota καλοβλέπει να εντάξει την βρετανική φίρμα υπό την ομπρέλα της.

Στις 12 Μαρτίου 2007, η Ford πούλησε την Aston Martin σε κοινοπραξία με επικεφαλής τον Ντέιβιντ Ρίτσαρντς (αφεντικό της Prodrive γνωστή από την εμπλοκή της στο WRC), τον συλλέκτη Τζόν Σίντερς και ένα επενδυτικό γκρουπ από το Κουβέιτ.

Τέσσερις μήνες αργότερα, μια Vanquish S ήταν το τελευταίο  μοντέλο που κύλησε έξω από το εργοστάσιο Νιούπορτ Παγκνέλ πριν από η παραγωγή μεταφερθεί στο Γκάιντον. Από τότε, η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει αυξήσει σημαντικά την παρουσία της σε όλο τον κόσμο.

Τώρα, οι πληροφορίες θέλουν το 64% των μετοχών της Aston Martin να είναι διαθέσιμες προς πώληση με την ινδική αυτοκινητοβιομηχανία Mahindra & Mahindra να έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον.

Ωστόσο, οι αναλυτές πιστεύουν ότι η Aston Martin προκειμένου να πάρει την θέση που της αρμόζει στον παγκόσμιο χάρτη της αυτοκινητοβιομηχανίας και να είναι ανταγωνιστική με τις Ferrari και Bentley μάλλον θα πρέπει να βρεθει κάτω από την ομπρέλα μιας μάρκας πρώτης γραμμής. Μέσα από μια τέτοια εταιρία θα μπορέσει η Aston Martin να αντλήσει τεχνογνωσία έτσι ώστε και νέα μοντέλα να βγάλει στην αγορά και να είναι ανταγωνιστική.

Πηγές από τον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας ανέφεραν ότι  η Toyota προσέλαβε έναν ελεγκτή το καλοκαίρι να διεξαγάγει προκαταρκτική ανάλυση, σχετικά με την βρετανική φίρμα.

Συγρόνως η Aston Martin βρίσκεται σε μια περίεργη θέση: όλα τα μοντέλα της, με εξαίρεση το αυτοκίνητο πόλης Cygnet το οποίο βασίζεται στο Toyota iQ,  βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα που έχει αναπτυχθεί από κοινού με την Ford. Και μπορεί αυτή η πλατφόρμα να βελτιώνεται συνεχώς αλλά δεν είναι εύκολο επάνω σε αυτή να χτισθούν καινούργια μοντέλα.

Η BMW κατέχει την Rolls-Royce, η Fiat έχει προ πολλού στην ιδιοκτησία της Ferrari και Maserati. Και η VW κατέχει την Bentley, την Lamborghini και την Porsche.

Η Aston Martin είναι η μόνη που δεν ανήκει σε μια μεγάλη ομάδα. Και η Toyota δείχνει να είναι ότι καλύτερο θα μπορούσε να συμβεί στην βρετανική φίρμα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα