Xρονιά ρεκόρ για τη Chevrolet

Xρονιά ρεκόρ για τη Chevrolet
Chevroletlogo

Το 2009, η Chevrolet ξεπέρασε κάθε προσδοκία, πουλώντας 425,874* αυτοκίνητα σε όλη την Ευρώπη, που

•Αύξηση πωλήσεων 15% στη Δυτική Ευρώπη

•Μερίδιο αγοράς 2,3% στο σύνολο της Ευρώπης

•Νο1 μη εγχώρια μάρκα στη Ρωσία

•Η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητιστική μάρκα παγκοσμίως

•Το Cruze πήρε του τίτλο ‘AutoBest 2010’: βασικό κριτήριο ανάπτυξης της μάρκας στην Κίνα



Το 2009, η Chevrolet πούλησε 425,874* αυτοκίνητα σε όλη την Ευρώπη, που αντιστοιχεί σε μερίδιο αγοράς 2,3 % (2008: 506,433 – 2,3 %). Η Chevrolet ξεπέρασε σε ανάπτυξη την αυτοκινητοβιομηχανία στη Δυτική Ευρώπη με αύξηση των ταξινομήσεων σχεδόν 15% συγκριτικά με το 2008 (από 148.868 σε 170.591 αυτοκίνητα). Σε ένα δύσκολο οικονομικό κλίμα, η Chevrolet σημείωσε ρεκόρ μεριδίου σε δέκα Ευρωπαϊκές αγορές.




«Προσελκύσαμε νέους πελάτες σε πολλές αγορές πέρσι, προσφέροντας μία θαυμάσια σχέση αξίας/τιμής (value for money) σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον», δήλωσε ο Wayne Brannon, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Chevrolet Europe.
«Στοχεύουμε να βασιστούμε στην ανάπτυξη της περσινής χρονιάς με μια σειρά νέων μοντέλων, συμπεριλαμβανομένου του ‘AutoBest 2010’ Chevrolet Cruze και του νέου αυτοκινήτου πόλης Spark. Επιπλέον αυτών, θα επεκτείνουμε τη γκάμα μοντέλων με ένα νέο οικογενειακό van, το νέο Camaro και το επαναστατικό ηλεκτρικό όχημα εκτεταμένης αυτονομίας Volt» πρόσθεσε ο Brannon.



Η Chevrolet υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις της στη Γαλλία (+132,4%) και αύξησε τις πωλήσεις της στη Γερμανία 40%. Καταγράφηκαν πωλήσεις και μερίδια αγοράς σε επίπεδα ρεκόρ σε Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία, Βρετανία, Τουρκία, Αυστρία και Πορτογαλία. Το καλύτερο μερίδιο αγοράς όλων των εποχών σημειώθηκε στην Ισπανία, Πολωνία και την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Σε όγκους πωλήσεων, οι μεγαλύτερες αγορές της Chevrolet για το 2009 ήταν η Ρωσία, Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία και Ισπανία.



Οι έξοχες επιδόσεις της μάρκας στη Δυτική Ευρώπη αντισταθμίστηκαν από τη σημαντική πτώση στις πωλήσεις της βιομηχανίας στην Ανατολική Ευρώπη, κυρίως στη Ρωσία. Το μερίδιο αγοράς της Chevrolet στην Ευρώπη παρέμεινε σταθερό, παρά την 50% πτώση της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Ρωσική αγορά. Με κριτήριο τις πωλήσεις, η Chevrolet αναδείχτηκε πάλι Νο 1 μη εγχώρια μάρκα στη Ρωσία το 2009, με μερίδιο 7%.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα