Τα κέρδη μετά φόρων του ΟΛΘ για το 1ο εξάμηνο ανήλθαν σε 7,8 εκατ. ευρώ το 2020 έναντι 8,0 εκατ. ευρώ το 1ο εξάμηνο του 2019, παρουσιάζοντας μείωση της τάξεως του 2,4%.
Με την ολοκλήρωση της αξιολόγησης του 1ου Σταδίου που θα πραγματοποιηθεί εντός του 1ου τριμήνου του 2020, οι προεπιλεγέντες θα κληθούν από την ΟΛΘ Α.Ε. να υποβάλλουν δεσμευτικές προσφορές.
Το έργο το οποίο αποτελεί μέρος των Υποχρεωτικών Επενδύσεων, συνολικού ύψους 180 εκατομμύριων ευρώ, που έχει αναλάβει η ΟΛΘ Α.Ε. θα ολοκληρωθεί σε 46 μήνες
Στόχος της ΟΛΘ είναι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να καταστεί κορυφαίο λιμάνι από άποψη εξυπηρέτησης αλλά και τεχνολογικού εξοπλισμού, στη ΝΑ Ευρώπη και τη Βαλκανική
To Μνημόνιο Συνεργασίας (ΜοU) αποσκοπεί στην ανάπτυξη κοινών προγραμμάτων, έργων και δραστηριοτήτων έρευνας, εκπαίδευσης και μεταφοράς τεχνογνωσίας στους τομείς των συνδυασμένων μεταφορών, των λιμένων και της Εφοδιαστικής
Παράλληλα παρατηρήθηκε αύξηση του αποτελέσματος μετά από φόρους κατά 4,7%, του EBITDA κατά 5,9% σε σύγκριση με την ίδια χρονική περίοδο του περασμένου έτους